וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומע גבר? בדקנו 4 סוגי שמן לזקן וחזרנו עם מנצח מובהק

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 14:12

זיפים או זקנים כבר הפכו למראה הנפוץ אצל הגברים בישראל ועכשיו נזכרו בחברות הטיפוח להשקיע במוצר מאוד ספציפי לאיזור הזה של הפנים - שמן לזקן. בדקנו ודירגנו ארבעה מהם - מי במקום הראשון?

שמן לזקן - ביופור פיטר פלצ׳יק. רן יחזקאל,
המראה המזוקן שולט בנוף הישראלי. פיטר פלצ׳יק לביופור מן/רן יחזקאל

1. Kiehl's

מה הבטיחו?
"הפורמולה משלבת שמן פרקסי מהאמזונס, המופק בכבישה קרה, מחליק, מרכך ומלחח שיער זקן מרדני ולא ממושמע ובו בזמן מרגיע ומזין את העור מתחת לזקן. חומצה סליצילית הכלולה בפורמולה משילה בעדינות תאי עור יבשים, מתים המצויים מתחת לשערות הזקן על מנת לסייע להפחית את הקשקשים של הזקן ואת הסבום העודף ותערובת של שמנים אתרים, בכללם ארז, אלגום ואקליפטוס מעניקה תחושה רעננה מיד עם השימוש וחושפת ניחוח של תווים עציים".

מה בתכלס?
הבקבוק עצמו מבאס ופחות נוח לשימוש משאר המוצרים שבדקנו, אבל בגזרת המובטח - השמן עמד בציפיות. אחלה ריח, אחלה מרקם, נשאר על הזקן בצורה טובה ונעימה ובעיקר - אין ריח לוואי תרופתי אחרי שהריח הטוב עובר. למרות המחיר הגבוה ביחס לשאר, הוא לגמרי המנצח בקטגוריה.

המחיר: 129 ש"ח
להשיג בסניפי קיל'ס

שמן לזקן - קיל׳ס. יח״צ חו״ל,
הכי יקר, אבל הכי טוב/יח״צ חו״ל

2. ביופור מן - Alpha

מה הבטיחו?
"שמן לריכוך וטיפוח שיער הזקן. מכיל אנטי אוקסידנטים וויטמינים. עשיר בשמנים המזינים את השערה - שמן ארגן, שמן המפ (קנביס) ושמן אובליפיכה. מקל על סידור ועיצוב מראה הזקן.
נספג היטב בשערה וגם בעור, מבלי להשאיר תחושה שמנונית. שומר על שיער בריא ומלא ברק. מסייע למניעת קשקשת. בעל ניחוח נעים וגברי הנותר על הזקן".

מה בתכלס?
הריח הכי טוב מכולם והמרקם מעולה, ללא ספק ניכר שעבדו על הפורמולה הזאת היטב וניסו אותה על גברים ישראליים שאוהבים ריחות טובים קודם כל. הסיבה היחידה שקיבל מקום שני זה כי הריח שנותר אחרי כמה שעות מעט פחות טוב מזה של קיל'ס. יחד עם זאת, הוא לגמרי יישאר אצלנו.

מחיר 95 שקלים
ניתן להשיג את המוצרים אך ורק בנקודות המכירה המורשות - דרך האתר

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שמן לזקן - ביופור. סשה דובינסקי,
לגמרי מקום שני ומכובד. ביופור מן/סשה דובינסקי

3. לוריאל מן

מה הבטיחו?
"מכיל שמנים אתרים כגון שמן אתרי ארז. מסדר ומרכך את הזקן, מותיר אותו נעים למגע ללא תחושת שמנוניות. בשימוש מתמשך מסייע בהרגעת תחושת הגירוי מתחת לזקן ומזין את העור".

מה בתכלס?
מבחינת המחיר, הוא השמן לזקן הכי זול שבדקנו, למרות שמדובר בחברת טיפוח בינלאומית גדולה ומוכרת. מבחינת הביצועים - הוא אכן נוח לתפעול ומותיר את הזקן והעור מתחתיו נעים ולא שמנוני ומונע את העיקצוצים המרגיזים. יחד עם זאת, יש לו ריח לוואי תרופתי-מעט אחרי כמה שעות, שנשאר על האצבעות למי שנוהג ללטף את הזקן במהלך היום - ומי מאיתנו לא?

מחיר 54.90 ש"ח
להשיג ברשתות השיווק

שמן לזקן - לוריאל. יח״צ חו״ל,
זול וטוב, אבל לא מצויין. לוריאל מן/יח״צ חו״ל

4. מור ממן

מה הבטיחו?
"מור ממן, מותג האיפור והטיפוח המוביל מציג שמן לזקן בעל פורמולה ייחודית המכילה תערובת שמנים ששומרת על שיער הזקן מטופח עם ריח מדהים ומגע רך ונעים.
הסוף לעקצוצים, גירודים ותחושת יובש - בשימוש יומיומי השמן מסייע בהרגעת העור, בזכות מיצוי אלוורה וקמומיל".

מה בתכלס?
הבקבוק עצמו נראה זול ולא יוקרתי במיוחד (ביחס למחיר הגבוה שמבקשים עליו), הריח טוב אבל לא טוב כמו האחרים ומתפוגג אחרי זמן קצר על הזקן ומה שנשאר זה ריח לוואי לא מזמין במיוחד. בקיצור, עלות מול תועלת - מבחינתנו זה לא עובר.

מחיר : 122.50 ₪
ניתן להשיג באתר האונליין ובחנות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי

שמן לזקן - מור ממן. אלעד חרמוני,
פחות התחברנו. ״מור ממן״/אלעד חרמוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully