וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית עם חזה ענק חולקת "טיפים כיצד להתלבש נכון"

23.6.2022 / 23:51

הדוגמנית האוקראינית לואיזה קאנובסקי, שמידת החזייה שלה היא 30HH, חולקת טיפים שיסייעו לנשים עם חזה גדול במיחד להתלבש בצורה שהלוק הסופי יחמיא לחזה שלהן ולא ינפח אותו מעבר לכך

לואיזה קנוקבסקי מודדת שמלות/LouisaKhovanski

לדוגמנית האוקראינית לואיזה קאנובסקי יש 2.6 מיליון עוקבים באינסטגרם, ויש לה גם חזה גדול במיוחד (מידה 30HH). לאחרונה היא שיתפה טיפים כיצד נכון להתלבש כשיש לכן חזה גדול כמו שלה. היא טוענת שיש ללבוש בגדים חשופים במידה שיחמיאו לגודל החזה, לא ינפחו אותו מעבר לכך ומזכירה לנשים ש"חזה גדול יעיל מאוד כשזה מגיע לפיתוי".

לדברי לואיזה קאנובסקי, נשים שיש להן חזה גדול צריכות להתמקד ב"פרטי לבוש ולוקים שמעריכים ומחמיאים לחזה". הדוגמנית בת ה-28 אמרה ל-Daily Star: "שמלות או חולצות עם רצועות דקות מחמיאות לחזה שלנו ובסופו של דבר מעניקות מראה דק יותר לצוואר ומביאות רכות שלמה יותר ללוק שלנו".

הדוגמנית ממליצה גם: "אתן צריכות להימנע מבגדים סופר סגורים וחנוטים כי אז במקום להעריך את השדיים שלכן, אתן למעשה יוצרות לעצמכן מראה נפוח וגדול יותר ופחות סקסי". היא הוסיפה: "המחשופים הטובים ביותר עבור אלו שרוצות להראות את החזה שלהן הם אלה שבצורת 'V' או 'U' כי הפתיחה הזו מחמיאה מאוד לחזה".

הטיפ האחרון שלה הוא להבליט את הכתפיים. היא אמרה: "טיפ שאי אפשר לטעות איתו הוא ללבוש פריטים עם כתפיים חשופות, כדי שתוכל להראות את השדיים שלכן יותר, בצורה מאוד סקסית".

לואיזה אמרה שנשים צריכות לזכור ש"חזה גדול עוזר מאוד כשמדובר בפיתוי" וממליצה לנשים להשתמש בקלף הזה בעת הצורך.

על אף שהיא בהחלט משוויצה בחזה שלה ברשתות החברתיות, לואיזה סיפרה בעבר שהיא מתכננת להקטין אותו מכיוון שגודלו מסכן אותה בריאותית. היא סיפרה שהחלה לסבול מהחזה שלה כשהיתה רק בת 9, כיוון שלעתים קרובות ילדים היו מציקים לה בגלל שכבר בגיל הזה הוא היה בולט מאוד. היא גם מודה שהחזה הגדול מקשה עליה לעיתים לתפקד ולא מאפשר לעשות לעשות אימון אירובי בסיסי.

על אף החסרונות שבחזה גדול, לואיזה מודה שבזכותו היא מרוויחה כ-200 אלף שקלים בחודש באתר OnlyFans, כך שבהחלט יש לו יתרונות כלכליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully