וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו האופנה חושפת: הבגדים בארון שמבגרים אתכן ב-10 שנים

30.6.2022 / 23:36

טאמסן פאדאל העלתה סרטון בו נתנה טיפים מועילים לכל הנשים: אלו הבגדים שאתן חייבות להיפטר מהן ואלו הבגדים שחובה שיהיו בארון שלכן. צפו

פריטי הלבוש שמבגרים אותך/@tamsenfadal

מי מאיתנו לא רוצה להיראות צעירה, או לכל הפחות בגילה ולא מבוגרת יותר ממה שהיא באמת? טאמסן פאדאל, מגישת טלוויזיה וכתבת אופנה בת 51 עם קהל גדול של עוקבים ברשתות החברתיות, שיתפה סרטון בטיקטוק ובו חשפה שלושה פרטי לבוש שלטענתה גורמים לנו להיראות מבוגרות בהרבה ממה שאנחנו באמת.

"יש שלושה פריטים שאתן חייבות לפנות מהארון כדי להיראות צעירות בעשר שנים", אמרה פאדאל בסרטון, לפני שסייגה: "הבגדים שלך הם ביטוי למי שאת, ואת תמיד צריכה להיות נאמנה לעצמך כשאת מתלבשת, אבל יש בחירות סטייל מסוימות שמצאתי שעוזרות לי בימים האלה", היא אמרה.

מוכנות לזרוק?

הדבר הראשון שהיא הצביעה עליו היו חולצות ושמלות מקסי עם הדפסים וצורות גדולים במיוחד. "במקום אלו, שימי לב לחולצות עם ההדפסים הקטנים יותר שעשויות לגרום לך להיראות צעירה ב-10 שנים מגילך האמיתי. אתן יכולות לרכוש את הפריטים הקטנים האלו כמעט בכל חנות".

הפריט השני ש"אתן חייבות להוציא מהארון" הוא מכנסי הג'ינס הלא מחמיאים. "לכולנו יש את הג'ינסים האלו שמבגרים אותנו ב-10 או 20 שנה ואנחנו עדיין לובשות אותם. תיפטרו מהם, די עם הג'ינסים של האימהות. בלי ג'ינסים חתוכים. קחו את עצמכן לדייט יום אחד בחנות הבגדים. סגרו את הדלת ומדדו כמה שיותר ג'ינסים עד שתמצאו אחד שמחמיא לגזרה שלכן, שתרגישו טוב איתו, ולא תצטרכו להתרגל אליו יותר מדי זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ינס אימהות. Giphy
די עם הג'ינסים של האימהות/Giphy

הטיפ האחרון של פאדאל הוא להיפטר מכל הבגדים שלא מחמיאים לגזרה שלך וגורמים לה להראות "מרובעת". "סטייל זה פרופורציה ולך מגיעים בגדים שמחמיאים לגזרה שלך ונותנים לך את הפרופורציה הכי טובה", היא אמרה, ""רבות מאיתנו בוחרות בבגדים שגורמים למותניים להיראות קטנים יותר ולישבן ולחזה להיראות גדולים יותר, אבל הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לוודא שזה עובד בשבילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully