וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילינג לפנים: בדקנו 5 מוצרים לסקראב מנצח

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 10:52

הקיץ, החום והלחות מביאים איתם גם כמה אורחים בלתי רצויים על עור הפנים שלנו - זיעה, לכלוך ושאריות קרם הגנה. קיבלנו לבדיקה 5 מוצרים שיעזרו להיפטר מכל זה ונסייניות המדור שפשפו, קרצפו - ודווחו

אישה אוחזת במסכת פילינג שקילפה מהפנים. ShutterStock
זה הזמן להוריד את כל הסחלה מהפרצוף!/ShutterStock

הגיעה התקופה הזו בשנה שבה הנקבוביות מתפקדות כקולט טינופת משוכלל, וסופחות אליהן את כל הסחלה שיש לקיץ להציע - זיעה, לחות עירונית שמנונית, עשן אגזוזים ושאריות קרם הגנה. בדיוק הזמן הנכון להתמכר לקרצוף נעים בסקראב, שמשחרר את העור מכל מה שהצטבר בו, כולל רגשות שליליים.

פולה בליק דיין, מומחית לקוסמטיקה מתקדמת ורפואה טבעית, ממליצה איך לעשות את זה נכון:
פילינג לפנים הוא אחד המוצרים החשובים בכל שגרת טיפוח, והוא יכול לשפר את מרקם העור והגוון שלו. בשימוש נכון, הוא מבהיר כתמים, ומשאיר עור רענן ונינוח.

לפני השימוש בסקראב יש להסיר את האיפור. אמנם הוא מנקה שאריות איפור ומייק אפ, אבל הוא לא מחליף מוצר שכזה. כל קרצוף יתר עלול לפגוע בעור הפנים, לכן לא מומלץ לקרצף יותר מפעם-פעמיים בשבוע.

כמו במוצרי קוסמטיקה אחרים גם כאן כדאי להתאים את המוצר לסוג העור - לעור רגיש מומלץ סבון פילינג שעשוי מחומרים עדינים, לעור יבש מתאים פילינג שמכיל חומצות אלפא-הידרוקסיות ולעור שמן חומצות אנטיספטיות.

1. העור נראה נקי והרגיש מאוזן - קליניק

פילינג לפנים - קליניק. יחסי ציבור,
קליניק Blackhead Solutions 7 Day Deep-Pore Cleanse & Scrub/יחסי ציבור

בקליניק מבטיחים שבשימוש סדיר, הסקראב לניקוי הנקבוביות יעלים 94% מהשחורים בפנים תוך 6 שבועות. אז בפעם הבאה שנמאס לכם מהעבודה, תחשבו על האיש בקליניק שעבר אף אף וספר. ולעניינינו - גם כאן הסקראב יכול לשמש כמסכה אכזרית שתשאב את כל הג'יפה מהוודג' ותתאים גם לניקוי של הסיר של החמין משבת או כקרצוף ושיוף סופר יסודיים.

נסיינית צעירה שהגיל וההורמונים ארגנו לה לא מעט שחורים פה ושם מעדכנת ששלה לא ממש נעלמו - הם כנראה כאן כדי להישאר, אבל שבאופן כללי העור נראה נקי והרגיש מאוזן וחלק יותר - ומבחינתה זה לגמרי מספק.

מחיר: 125 שקל ל-125 מ"ל

עוד בוואלה!

בחירות 2022: צריך בגד ים חדש? בחרנו בשבילך את כל מה שיפה כרגע

לכתבה המלאה

2. מרקם עדין אבל יעיל - ד"ר עור

פילינג לפנים - ד"ר עור. יחסי ציבור,
דוקטור עור, תחליב גרגירים מסדרת oily or forte/יחסי ציבור

תחליב הגרגירים של דוקטור עור מיועד לעור שמן שנוטה לפצעונים, אבל גם בעלת עור עצבני ויבש מצאה אותו מושלם: "סקראב מצטיין גם לעור הרגיש והיבשושי שלי. המרקם שלו עדין מאד אבל יעיל ועושה את העבודה - העור נקי ורגוע, בלי אדמומיות ובלי שריטות".

מחיר: 79.90 שקל ל-150 מ"ל.

3. ריח לימוני עז - LAVIDO

פילינג לפנים - לבידו. יחסי ציבור,
LAVIDO, Purifying Facial Mask & Exfoliator/יחסי ציבור

בסקראב של המותג הטבעוני LAVIDO שעשוי מקליפת רימון ושמנים אורגניים אפשר להשתמש כפילינג אפקטיבי מאוד, ואם העור לא יבש מדי גם כמסכה - למרוח, להמתין רבע שעה ואז לקרצף. ריח הספא הלימוני העז הוא עניין של טעם: הנסיינית התמוגגה, לא בטוח שכולם יסכימו איתה.

מחיר: 139.90 שקל ל-50 מ"ל. להשיג בחנויות ובאתר המותג.

4. להתמרח עם ולהרגיש בלי - Kiehl's

פילינג לפנים - קיל'ס. יחסי ציבור,
Kiehl's, Pineapple Papaya Facial Scrub/יחסי ציבור

מול מסירי השומן הבלתי מתפשרים, הקרם של קיל'ס הוא להתמרח עם ולהרגיש בלי - הגרגירים המעודנים עד מאד יתאימו לעור רגיש שזקוק למירוק מהזן לא אגרסיבי. בעלות עור שמן ואפילו מעורב יעדיפו ניקוי עמוק יותר.

מחיר: 159 שקל ל-100 מ"ל

5. מרקם ג'ל מרענן - Ziaja

פילינג לפנים - זיאג'ה. יחסי ציבור,
Ziaja, goat's milk siliceous micro scrub/יחסי ציבור

מותג טיפוח פולני חדש הגיע לארץ, ובאמת שעולה לנו בבריאות לדלג על כל הבדיחות שעולות לנו לראש. וזה עוד לפני שדיברנו על הדיסוננס הרציני שמייצר אצלנו התמחור הקטנטן שקיבלו המוצרים בסדרה.

תרחיץ הגרגירים של Ziaja עולה פחות מ-15 שקלים ונמסר אחר כבוד לנסיינית מתעליינת שלא נוגעת בפחות מהיקר ביותר; כמו במבחני טעימה, היא לא עודכנה מראש כמה הוא עולה וכך נטולת דעה מוקדמת, היא יכולה היתה להתפעל ממרקם הג'ל המרענן, הגרגירים המעודנים והריח החלבי הענוג. התוצאה מוצלחת - העור יצא חלקלק, רך ואפילו לח, גם אם לא מטוהר לעומק.

מחיר: 14.90 שקל ל-75 מ"ל. להשיג ברשת Be

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully