וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניקול ראידמן ועד קיארה פראני: הטופ הזה הוא האובססיה החדשה של כל המשפיעניות

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 8:51

על פניו אין בה יותר מדי והמחיר שלה שערורייתי, אבל אחרי בחינה מדוקדקת עלינו על סוד הקסם של הגופיה / גוזיה החדשה מבית האופנה סלין שכל הפאשניסטות עפות עליה. הייתן קונות? הצביעו בסקר למטה!

ניקול ראידמן מתאמנת בטופ של סלין/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי הסניקרס, חליפות הטרנינג ותיקי הקש, העונה זה כבר ברור שמעצבי העל התלבשו על גזרת גופיית הסבא כפריט הבייסיק שאפשר לשדרג ולמתג. בין שלל האופציות שמסתובבות ברשת בתקופה האחרונה, ומסתובבות לא מעט כאלה, בולטת הגרסה הויראלית של בית האופנה סלין שמשלבת את מגמת גופיות הריב הלוגומניות עם טרנד הקרופ טופ הקטנטן, שנחשב בעצמו לבון טון הקייצי עבור כל מי שמרגישה נוח להתהלך בבטן חשופה.

במבט ראשון קל לדפדף במהירות את הגופיונת המדוברת, שנראית כמו ניסוח מחדש של הגוזיה הניינטיזית מבית קלווין קליין, בשל רצועת הלוגו טייפ הלבנה עם כיתוב שם המותג מתחת לקו החזה. אבל, אלמנט החזרתיות בפיד גרם לנו להתעכב ולבדוק אותה קצת יותר מקרוב, ואכן נמצאו הדיוקים הקטנים שמעניקים את ההצדקה לאובססיה בטריטוריית האלו שיכולות להרשות לעצמן סלאש אלו שקיבלו אותה בחינם.

על הנייר, כלומר באתר של Celine בו היא נמכרת, הגופייה עולה 670$ ומוגדרת כחזיית ספורט העשויה סריג כותנה אלסטי בטקסטורת ריב. לא משהו שהיינו ממהרות לשלוף עבורו כרטיס ובטח לא לספורט שכן נדמה שהאחיזה והתמיכה באזור החזה מתאימות אולי לאימון פלדנקרייז או מיינדפולנס.

אבל אם נניח לרגע בצד את עניין המחיר הלא נגיש ונתייחס נטו לפריט עצמו, יש להודות שמאחורי הפשטות האגבית נמצאת הקפדה מרשימה בכל היבט: מהגזרה והחיתוכים הנכונים בקו הכתפיים, דרך האמרות הדקיקות ומפתח הצוואר שיושב במיקום מושלם, ועד רצועת הלוגו התחתונה שמגיעה בגוון לבן עם כיתוב שחור וברוחב מעט עבה מהסטנדרט. גם פסי הריב עצמם נדמה שניתנה שם מחשבה מעמיקה לאפקט האקורדיאון שמתרחש במעבר מהקולב לגוף הנשי.

הוורסיה המוצלחת לטעמנו היא זו של דפוס הפסים בכחול נייבי על רקע לבן מרשמלו (קרם בהיר) כמו שניתן לראות על המשפיעניות אמילי סינדלב, לוביסה ברקמן והדוגמנית מתילד גולר, אך גם בשחור (כמו של ניקול ראידמן בוידאו למעלה) או באפור היא עובדת כעוגן מלתחה המתאים ללבישה מתחת לחולצת כפתורים פתוחה, ז'קט מחויט או כטופ בייסיק מוקפד.

הייתן קונות אותה ב-670 דולר?

ברור!
בחיים לא!
2596 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully