וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 שידרוגים קלים למלתחה שיעניקו לך לוק שיקי, יוקרתי ואלגנטי

7.7.2022 / 23:40

בלוגרית אופנה קנדית ממליצה על מספר שינויים קלים וחסרי כל מאמץ למראה הקז'ואל שלכן - שיעניקו לכן מראה שיקי, יוקרתי ואלגנטי. היא גם מציגה בסרטון את המהפך הקטן שלה

כל הסיבות שלא ללבוש מכנסי ג'ינס עם קרעים/@anaskid

אנסטסיה, בלוגרית אופנה קנדית, טוענת שבעזרת מספר שינויים קלים למלתחה שלכן - גם אתן תוכלו לאמץ את המראה היוקרתי והמהמם שלה. לפי אנסטסיה, לא צריך לבזבז אלפי שקלים על בגדי מעצבים כדי להיראות אלגנטית יותר. טאץ' עיצובי קטן עם דברים שכבר יש לכן בבית יכול לעשות את ההבדל.

אנסטסיה שיתפה את הטיפים שלה בשני סרטונים שעלו בחשבון הטיקטוק Anaskid וצברו יחד יותר מ-700 אלף צפיות. בסרטון הראשון היא הציגה שלושה כללים נוקשים שיש לפעול לפיהם כדי להביא לשדרוג המראה שלכן באופן מיידי - "דרכים פשוטות להיראות אלגנטית, יוקרתית ושיקית".

ראשית, היא ממליצה לוותר על זוג מכנסי הג'ינס האהובים עליך לטובת זוג מכנסיים מחויטות. היא מדגישה שיש לבחור במכנסיים שיושבות לך יפה על הגוף ולא להתפשר מבחינת מידה. הטיפ השני שלה מיועד לתקופות הקרירות יותר של השנה, כשלדבריה מעיל ארוך שמגיע עד מתחת לברכיים יעניק לך מראה אלגנטי יותר, מאחר שהוספת טקסטורות ואורכים שונים מעניקה לוק מתוחכם יותר. הטיפ השלישי הוא לגהץ - את הכל. היא טוענת שלגיהוץ יש השפעה עצומה על הבגדים שלך: "אפילו פריטי בייסיק מ-H&M ייראו פתאום כמו פריט מעצבים".

הביטו בהבדל:

בסרטון השני שלה (שירד מאז מהרשת) היא התמקדה בשישה הרגלי לבוש שגורמים ללוק שלכן להיראות זול. היא יצאה נגד ציפורניים אקריליות ארוכות וצעקניות, שלדבריה על אף שהן עולות הרבה - הן למעשה מוזילות את כל הלוק שלך: "לי הציפורניים נראות כאילו אתן זקוקות נואשות לתשומת לב". הטעות הנפוצה השנייה, לדבריה, היא ללבוש חולצות או ג'ינסים עם קרעים - בין אם במכוון ובין אם לא. "הם עושים רושם שלא אכפת לך מספיק מעצמך. אני מבינה שלפעמים, או אולי תמיד, את מתעצלת ורוצה להרגיש בנוח. קשה להיות אישה אבל תאמיני לי, הם באמת נראים זול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הטיפים שלה לקיץ אלגנטי:

גורו האופנה עברה לדבר על המנהג הנפוץ לשים על היד את הגומיה לשיער. היא אמרה: "זה לא תכשיט, זה לא אמור להיות על פרק היד שלך כל הזמן".

על אף שתוספות ריסים הן פופולריות, אנסטסיה טוענת שריסים מלאכותיים ארוכים במיוחד גורמים לך להיראות זול והוסיפה: "אני יודעת שזו העדפה אישית, אבל אנחנו לא מטאטאים פה רצפות".

ג'ינס קרוע זה ממש לא

היא גם דיברה על תכשיטי חרוזים צבעוניים שהיו טרנדיים בשנות ה-90 ועושים קאמבק לאחרונה. לדבריה, הטרנד החוזר הזה לא ימשך לאורך זמן. היא הוסיפה: "תכשיטים יקרים נועדו להחמיא לאאוטפיט שלך, לא לגבור עליו". לסיום, הדגישה אנסטסיה שללבוש בסיס בצבע שונה לחלוטין מגוון העור שלך מוזיל מאוד את המראה שלך - ולכן חשוב להקפיד על התאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully