וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה ולמה? תיק חדש של פראדה חורך את הרשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 9:00

בשעה שאצלנו סוערות הרוחות סביב קידום ממומן של הלכות נידה, מעבר לים עסוקות משפיעניות האופנה בקידום התיק החדש של פראדה. אז על מה כל הסיפור? גללנו בפיד וחזרנו עם מסקנות

השחקנית ג'וליה גארנר מ"להמציא את אנה"

בימים האחרונים קשה להתחמק מהדיון שכבש בסערה כל חלקה טובה של המדיה הישראלית - קידום (ברשת) תמורת תשלום. בזמן שאף אחד לא שאל אותנו אם אנחנו מסכימות לדיל ולתרגיל, עבור אנשים מסוימים פה זו פרנסה ועבור גופים מסחריים מדובר בדרך עדכנית לפרסם את מרכולתם.

ברשותכן נדלג על הבעת דעתנו לגבי טהרת המשפחה, נידה או ביקור במקווה, רק נציין שאם מישהי מקבלת תגמול כנגד אזכור מוצר כזה או אחר, חומרי ורעיוני כאחד, יש לצרף לכך גילוי נאות. תוכן ממומן אמור לגלות שהוא כזה. זה כל הסיפור. בשונה מהדת והערכים שהיא מייצגת, שחקנית חדשה ומפתיעה בז'אנר, ניתן לקבוע בזהירות שרובנו פיתחנו כבר מזמן אדישות לעובדה שתעשיית האופנה מקדמת את עצמה בתשלום סלאש תגמול על ידי אושיות בעלות יכולת השפעה על דעת הקהל.

אפשר לזהות בקלות פוסטים שהם בעצם פרסומת מעצם תיוג המותג ובמקרים אחרים מספיק לוגו בולט בחשבון מרובה עוקבים כדי להבין שמישהו פה קיבל תמריץ משתלם עבור הצילום. ככה זה, יש אנשים שמוכנים לשלם עבור לוגו המתנוסס על גופם ויש כאלה שמשלמים להם על הסתובבות עם אותו הלוגו במרחב הציבורי.

כזה הוא תיק הפראדה סימבול החדש שממלא את הפיד לאחרונה באדיבות שורת פאשניסטות חזקות ביניהן הדוגמשפיענית אלזה הוסק, האיט גירלז הסקנדינביות אמילי סינדלב ופרניל טייסבק כמו גם וולנטינה פראני האיטלקיה, אחותה הקטנה של קיארה המתחזקת בעצמה אימפריה בת 4.4 מיליון עוקבים.

סדרת תיקי פראדה סימבול, pradasymbole#, שסגרה מסע פרסום אינסטגרמי עם השמות שצוינו לעיל (ועם עוד כמה) מהווה למעשה את התשובה המתבקשת של בית האופנה האיטלקי למגמת תיקי מונוגרמת הקנבס שנמצאת בקאמבק מתמשך כבר כמה עונות. יש כאלה לכל השמות הגדולים, בין הבולטים ניתן למנות את גוצ'י, סן לורן, וורסאצ'ה, סטלה מקרטני, לואי ויטון, סלין ודיור, ובאמת הגיע הזמן שתיכנס לתמונה מי שאחראית לכמה מתיקי הלהיט הכי מבוקשים של התקופה.

מה שיפה בסדרת המונוגרמה של פראדה הוא שמצד אחד נרשם ציות מוקפד לחוקי הפורמט עם עיצוב קלאסי הכולל גוף קנבס המציג פרינט רפטטיבי ממותג בשני גוונים פלוס מסגרת ודיטיילז מעור משובח, ומצד שני ויתרו פה על האופציה לפמפם את שם המותג שוב ושוב ובמקום נתנו לסמל המשולש להיות האלמנט המוכפל.

התוצאה הסופית מעניקה ניעור מרענן למראה הקולור בלוק, כרגע בשילובים שחור-בז', נייבי-לבן או חום-לבן, כשהגאומטריות של המשולשים הכלואים בתוך צלליות מסגרת מלבניות בגדלים שונים יוצקים טאץ' מודרני נחשק בסטייל העל-זמני של התיקים.

את השת"פ הזה כנראה לא יציעו למשפיעניות ארצנו, אבל אולי ההכנסות מקידום טהרת המשפחה יוכלו לסייע להן לרכוש את התיק במחירים שהם לפחות שווי ערך לנידה ( 1,600-2,000 אירו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully