וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה בחו"ל מתחילה כבר בישראל. לא מאמינות?

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

6.7.2022 / 12:30

אחרי הבידוק הביטחוני, התורים והצ'ק אין, מגיע הקרם דה לה קרם - הדיוטי פרי, בו ניתן למצוא מבחר עצום של פריטים וגם עמדה מיוחדת, עם מוצרים במחיר של עד 10$ (כולל אלכוהול, מתוקים ומוצרי טיפוח ואיפור)

אחד הבילויים החביבים על רובנו הוא הדיוטי פרי - יש משהו אחר בקניות רגע לפני העליה למטוס, אחרי האריזה, הלחץ של המזוודות, הצ'ק אין, הביטחון וכל הבלאגן אפשר סוף סוף לנשום ולהירגע, זה בדיוק הרגע שבו אופפת אותנו התחושה שהחופשה באמת התחילה.

ודיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון תמיד מביאים הטבות שוות במיוחד, עם מבחר עצום של מוצרי אלכוהול מיוחדים, בישום ומוצרי קוסמטיקה שכולנו רוצים במחירים משתלמים במיוחד, אבל הפעם ההטבה משמחת ומפתיע אפילו יותר: בכניסה לחנות מוצבת עמדה מיוחדת שאי אפשר (ולא נרצה) לפספס עם מאות מוצרי קוסמטיקה, אלכוהול ושוקולד - כולם במחיר של עד 10$ בלבד.

בעמדה יוצגו מגוון מוצרים בהנחות ייחודיות לעמדה, וכל מה שצריך הוא לבחור את מה שאנחנו אוהבים, וכמובן, אפשר לנסות ולגלות מוצרים חדשים.

כך אפשר למלא את תיק האיפור במוצרים שתמיד חיפשנו, ובמחיר נמוך במיוחד. ההמלצה שלנו היא לבחון את המסקרות של לוריאל פריז והשפתונים המיוחדים של מאק שמשתתפים בהטבה.

בגזרת הקרמים, ישנו מבחר מפתיע ורחב של מוצרים בגדלים משתנים, החל מקרם ידיים, פנים או גוף של המותג היוקרתי L'Occitane וקרמים ובישום של המותג ויקטוריה סיקרט. ניתן למצוא בשמים מבית ג'יבנשי, קלווין קליין וקלואי, מוצרי שיער של Moroccain oil ו- Argania ואפילו מוצרי הקוסמטיקה המעולים של קליניק והדאודורנט האהוב והמוכר של אליזבט ארדן.

בושם CK דיוטי פרי. יח"צ,
יש גם בשמים/יח"צ
שוקולד דיוטי פרי. יח"צ,
ושוקולדים טעימים/יח"צ

חובבי המתוקים שהתרגלו להטבות המעולות של ג'יימס ריצ'רדסון ישמחו לגלות מבחר עצום של שוקולדים, כולם במחיר של עד 10$ בלבד , וחובבי האלכוהול ישמחו לדעת שהם יכולים למלא את הבר הביתי עם בקבוקי וויסקי איכותיים, מבחר רחב של יינות ושמפניות, ג'ין, וודקה ואפילו ליקרים דוגמת אייריש קרים וברנדי, כולם עד -10$ בלבד.

והבונוס הגדול ביותר הוא שלא חייבים להגיע עד לשדה, לעמוד בתור ולבזבז זמן יקר על מנת לרכוש את המוצרים. אתר האינטרנט של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מאפשר לבחור ולשלם בנוחות עוד לפני ההגעה לשדה התעופה, והמוצרים ימתינו לטסים בעמדת שירות הלקוחות בחנות, כך שאפשר להימנע מהתור ולאסוף אותם רגע לפני העליה למטוס.

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully