וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתיקים ובמחשופים: מוטיב הלב נמצא עכשיו בכל מקום

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 8:21

מוטיב הלבבות הסכריני רושם העונה פופולריות מרשימה, כשהוא מוצג בסילואטה המתקתקה שמעטרת את תיק הקיץ הויראלי של שאנל, ולא רק. אפשר למצוא אותו זולג גם לקטגוריית פתחי הקאט אאוט שלא זזים מהמפה, מעטר פרינטים על שמלות או כצללית מחוך המשתייכת לטרנד הברבי הרותח

חייבים להודות שלצד הקיטשיות הילדותית, אותה ממש אין צורך להסביר, יש בלבבות משהו רומנטי ונאיבי שתמיד מעלה חיוך אופטימי ונעים, מהסוג המגייס תחושת סלחנות השמורה לרוב לשילוב של פעוטות פלוס שאריות מזון שלא הגיעו ליעדן.

את הטירוף סביב תיק הלב השאנלי מקולקציית אביב-קיץ הנוכחית אפשר לזהות בקלות במרחבים הוירטואליים של הטיקטוק והאינסטה. מלבד העובדה שתיקים מבית האופנה האלמותי שייסדה קוקו שאנל המנוחה נחשבים מבוקשים באופן תמידי, הדגם הלבבי CC in Love Heart לוקח את כל סימני ההיכר האייקוניים כמו תיפורי קווילט, אבזם מונוגרמני זהוב ורצועת עור שזורה בשרשרת חוליות, ומעניק להם פרשנות מילניאלית Y2K מוקפדת בנוסח משקפי השמש שמסמלות את המגמה.

תיק הצד המדובר, שהוא קטן אמנם אבל הכי גדול בסדרה, עשוי עור ומוצע בגוונים של לבן, ורוד, ושחור ומחירו 5,500 דולר. עבור גרסת הארנק המתחבר לצמיד מאותה הסדרה, בעור סגול או שחור, תיאלצו להיפרד מ-1,925 דולר, ויש את הקלאץ', שהוא למעשה גודל הביניים - 3,400 דולר מחירו - אליו מוצמדת רצועה המאפשרת לסגנן אותו כתיק פאוץ'. בתי אופנה נוספים כמו סן לורן, לנוון, אלאיה וסלין השיקו העונה גם הם תיקי לב, אך יש לציין שבמקרה שלהם נצבר הרבה פחות פוקוס.

מלבד תיקי הממתק היקרים אפשר למצוא לבבות גם על בגדים, כפי שהדגימה מגישת הטלוויזיה הבריטית, הולי ווילוגבי, שהגיעה להרים לטורניר הטניס שנערך בווימבלדון בשמלת מרילין לבנה עם לבבות ורודים של הלייבל התורכי Gul Hurgel.

קיילי ג'נר לבית קרדשיאן נכנסה גם היא לעניין עם שמלת מיני ורדרדה בעלת פרונט לבבי ממוסגר מלמלות בעיצוב אלכסנדר וונג אותה חשפה בתמונת פיד המקדמת את ליין הקוסמטיקה המצליח שבבעלותה.
בקיצור, אין כמו אהבה. הנה עוד קצת ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully