וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו אופנה מסבירה: "עד היום תליתם את הבגדים שלכם לא נכון - וזה הורס אותם"

14.7.2022 / 23:43

גורו אופנה שמה לב לשתי טעויות שחוזרות על עצמן בתליית בגדים בארון. בסרטון ויראלי היא מזהירה את העוקבים שלה להפסיק לתלות בגדים בדרך שהורסת אותם - ומסבירה מהי הדרך הנכונה לעשות זאת

תפסיקו לתלות ככה בגדים על קולב/@stylehard

מתברר שעד היום תלינו את הבגדים שלנו לא נכון. גורו אופנה טוענת שהדרך בה אנו תולים את החולצות המכופתרות והסוודרים שלנו היא לא נכונה ולמעשה הורסת את הבגד.

משתמשת הטיקטוק Fashion Mom, המופיעה תחת @stylehard, משתפת סרטונים על אופנה וסטייל באופן קבוע. אחת התרומות האחרונות שלה לפלטפורמת המדיה החברתית הייתה לספר לעוקבים שלה מהי הדרך הנכונה לתלות את הבגדים בארון הבגדים שלהם - ואת שתי הטעויות שהם עושים שפוגעות באיכותם.

תחילה היא דיברה על החולצות המכופתרות. היא הסבירה: "אתם צריכים להפסיק לתלות את החולצות שלכם ככה" והדגימה למצלמה חולצה מכופתרת סגורה כשרק הכפתור העליון ביותר שלה פתוח. היא הוסיפה: "שימו לב שכשאתם לובשים את החולצות המכופתרות שלכם פתוחות, יש התכווצות בחלק העליון, זה בגלל שאתם לא מכפתרים אותן כמו שצריך. אתם צריכים לכפתר אותן מלמעלה. זה הכפתור היחיד שחשוב", היא הוסיפה, כשהיא מצביעה על הכפתור העליון פעם נוספת, "זה מה שישמור על הגזרה של החולצה שלכם ולעולם לא יגרום להתכווצות כזו".

הנה ההסבר המלא שלה:

לאחר מכן, Fashion Mom הפנתה את תשומת לבה לסוודרים, שלדבריה אסור בכלל לתלות אותם על קולב. המשפיענית אמרה: "אם אתם תולים את הסוודרים שלכם ככה, תפסיקו מיד. שינוחו על משכבם בשלום כל הסוודרים שהרסתי רק מלעשות את זה". היא הסבירה: "כשאתם תולים את הסוודרים שלכם ככה, זה ממש גורר את הכתפיים למטה". במקום זאת, היא ממליצה לקפל אותם ולשים במגירה או על מדף. היא סיכמה: "זה ממש חשוב לקפל את הסוודרים שלכם, במיוחד הסריגים העדינים האלה, מכיוון שקיפולם ישמור על הצורה והאיכות שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הכפתור החשוב באמת:

כך תולים חולצות מכופתרות. tiktok.com/stylehard, צילום מסך
כך תולים חולצות מכופתרות/צילום מסך, tiktok.com/stylehard

וסוודרים - רק לקפל, לא לתלות:

סוודרים - מהיום רק מקפלים. tiktok.com/@stylehard, צילום מסך
סוודרים - מהיום רק מקפלים/צילום מסך, tiktok.com/@stylehard

קרוב ל-900 אלף העוקבים של Fashion Mom מיהרו להסכים איתה והודו שגם הם הרסו בגדים בעבר בגלל האופן שבו תלו אותם. אחת כתבה: "אבא שלי היה הבעלים של מכון לניקוי יבש במשך 25 שנה והוא יכול לאשר את המסר. גם קיפול של הסוודרים על קולב יכול לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully