וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסכון בכסף ובזמן: למה כדאי להזמין חולצות בית ספר אונליין?

בשיתוף קסטרו

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 10:15

מבצע בק טו סקול בקסטרו: חולצות טי 100% כותנה עם סמל בית הספר במגוון רחב של צבעים ומידות. הפרטים המלאים (והקישורים) בפנים

בווידאו: חוזרים לבית הספר עם קסטרו/יח"צ

החופש הגדול רק התחיל ובין הקייטנות, הפעילויות ומציאת תעסוקה לילדים מחכה לה בצד גם משימת ההתארגנות של החזרה לבית הספר, והאמת? כל מה שבא לנו זה קצת שקט. בימים אלו קסטרו משיקים את השירות המבורך של הזמנת חולצות בית ספר אונליין פלוס הסמל במבצע בק טו סקול סופר-משתלם שחוסך לנו לא מעט כסף והרבה כאב ראש עם חולצות טי העשויות 100% כותנה נעימה ואיכותית.

קסטרו בק טו סקול. יח"צ,
קסטרו בק טו סקול/יח"צ
קסטרו בק טו סקול. יח"צ,
קסטרו בק טו סקול/יח"צ

האיכות

קולקציות הילדים של קסטרו ידועות לא רק בעיצובים מוקפדים המשלבים גרוב עדכני לצד אלמנטים קלאסיים שאהובים על הילדים וההורים כאחד, אלא גם ככאלה המורכבות מפריטים שאפשר לחרוש עליהם בקלות בזכות העמידות הגבוהה במבחן הכביסות. בפועל זה אומר שקט לאורך זמן, פרמטר שמדבר אלינו מאוד כפי שצוין קודם לכן.

קסטרו בק טו סקול. יח"צ,
קסטרו בק טו סקול/יח"צ

הגוונים

בקסטרו מציעים מגוון צבעים רחב (כפוף למלאי ולדגם), בשתי גזרות מחמיאות של חולצת טי: מפתח צוואר וי או מעוגל. חולצות הטריקו בעלות המגע העדין של הכותנה תפורות בצללית טי נינוחה ומחמיאה. בקולקציה אפשר למצוא צבעים על-זמניים כמו כחול כהה, תכלת, לבן, שחור, אפור, ירוק וורוד לצד גוונים עדכניים בהתאם למגמות האופנה הגלובליות כמו כאמל, ורוד מעושן, כחול אפרפר, ירוק מנטה פסטלי וצהוב ליים.

בגלגוליה הקודמים של חולצת בית הספר הישראלית כולנו זוכרים את חולצת הכפתורים הנוסטלגית בתכלת, סרבול לא קטן לילדים בהשוואה לחולצות הטי של העידן הנוכחי. חולצות הטריקו נכנסו בהדרגה לתמונה, בהתחלה עם מגבלה על הצבע, אך כיום רוב מוסדות הלימוד בארץ מאפשרים לילדים להגיע בכל גוון חלק פלוס סמל בית הספר המודפס בחלק העליון השמאלי של החולצה. המטרה היא לשמור על ערכי השוויון החזותי בין התלמידים והתלמידות ועדיין להעניק להם מרווח בחירה. שתפו אותם בבחירת הצבעים והגזרה, מניסיון זה יכול להיות מועיל מאוד בשגרת הבוקר.

קסטרו בק טו סקול. יח"צ,
קסטרו בק טו סקול/יח"צ
קסטרו בק טו סקול. יח"צ,
קסטרו בק טו סקול/יח"צ

קל ומשתלם

בקיצור, חולצות בית הספר השוות של קסטרו מוצעות בעלות אולטרה משתלמת: 100 שקלים עבור 6 חולצות במידות ילדים (2-14) או 4 חולצות במידות נוער. המחיר כולל כבר את הדפסת הסמל המתאים (לבחירה באתר), כך שאין צורך להתרוצץ ולבזבז זמן מיותר. כמה קליקים והחולצות בדרך אליכם הביתה עם שליח עד הדלת וזהו, יש לכם שקט בגזרה.

הוראות כביסה - 30 מעלות, לא להכניס למייבש.

משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 249 ₪ תוך 4 ימי עסקים.

בשיתוף קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully