וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מצעד בגדי הים ההזויים של העונה, מצאנו טרנד שמתאים לכולן

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 9:09

עם כל הכבוד לטרנדים הרותחים של העונה, בסופו של יום כל אישה צריכה את האחד השחור, העל-זמני, זה שתוכל להרגיש בו הכי בנוח. אז מצאנו אותו, אבל עם טוויסט מפתיע. קבלו:

בגד ים שחור לבן: ביליבלונד. יח״צ ביליבלונד,
ביליבלונד, 499 שקלים/יח״צ ביליבלונד

כל אישה צריכה את האחד השחור, העל-זמני

טיסות מבוטלות, מזוודות נטושות, תורים שלא נגמרים וקונקשנים מפוספסים: קיץ 2022 עדיין לא הגיע לשיאו אבל אין ספק שהבהלה לחופשות מסתמנת כאחת הכותרות המרכזיות שהוא מספק בכלי התקשורת מסביב לגלובוס, וטפו חמסה רק שיישאר ככה.

אי לכך ובהתאם לזאת מובן לגמרי מדוע סוגיות בנושא בגדי ים מעסיקות באובססיביות את המרחב הוירטואלי וזה כולל גם את המדורים הכלכליים שמדווחים במרץ על ביקושים הולכים וגוברים בתחום. אבל עם כל הכבוד לטרנדים הרותחים של השבוע, החודש או העונה ולשיגעונות אופנתיים שתמיד ימצאו מי שיאמץ אותם בשקיקה, בסופו של יום כל אישה צריכה את האחד השחור, העל-זמני, זה שנוכל להרגיש הכי בנוח להיחשף בתוכו ותמיד נרצה לחזור אליו.

בגד ים שחור לבן: זוהרה. יח״צ זוהרה,
זוהרה, 299 שקלים/יח״צ זוהרה

המפגש בין הגימור הלבן לעור מעניק יתרון נוסף לאלו הרוצות להבליט את השיזוף

במהלך שגרת שיטוטינו ברשת לאורך השבועות האחרונים צפו לנגד עינינו שוב ושוב בגדי ים שחורים הממוסגרים באמרה לבנה. אמנם מדובר בטוויסט קטן על קלאסיקה אהובה אך שימו לב לאפקט השדרוג שמשאיר אתכן בגבולות השיק המאופק ועדיין מעניק סטייטמנט סטייל בעל נוכחות אלגנטית מוקפדת.

היופי במגמה הזו טמון בעובדה שאפשר ליישם אותה בכל גזרת בגד ים, ביקיני או שלם, מהסוג המינמליסטי או כזה המכסה יותר, עם מפתח ירך גבוה או בחיתוך נמוך, טופ משולשים או סטרפלס, ואפשר להמשיך עם זה עוד ועוד. בקיצור, המגמה מכבדת בגאון את השאיפה לגיוון, שזה כשלעצמו הישג ראוי לציון בעידן הנוכחי. המפגש בין הגימור הלבן לעור מעניק יתרון נוסף לאלו הרוצות להבליט את השיזוף בגוון בהיר ועדיין להישאר בגבולות בגד הים השחור.

ספקטרום הסגנונות הרחב מתפרש על פני אופציות מכיוון בתי האופנה מהזן היקר ביניהם: בלמין, שאנל ודולצ'ה וגבאנה, שמציעים גרסאות של ביקיני ושלם בצלליות קלאסיות, לרוב עם מיתוג חיצוני כלשהו, לצד לייבלים שפויים יותר כמו טרופיק אוף סי, Eres, לסלי אמון, והמעצבות המקומיות זוהרה וביליבלונד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בגד ים שחור לבן: קלווין קליין לפקטורי 54. יח״צ חו״ל,
קלווין קליין, פקטורי 54 - 449 שקלים/יח״צ חו״ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully