וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק לגיטימי לאירוע? טופ חזייה מתחת לחולצת כפתורים פתוחה

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 9:10

נועה קירל, יעל שלביה והפאשניסטות הבינלאומיות כבר חזק בטרנד שהתחיל בכלל באייטיז (כולל הופעה בלתי נשכחת בסיינפלד), אבל האם זהו לוק לגיטימי לאירוע? קראו את הכתבה והצביעו בסקר שלנו

נועה קירל. לנס הפקות,
כל אחת יכולה או רק היא? קירל/לנס הפקות

נועה קירל מהווה אורחת קבועה בכותרות כבר כמה שנים טובות אך אין ספק שבתקופה האחרונה אנחנו עדות לאובססיה מתגברת שאינה יודעת שובע. בשבוע שעבר, הגיעה הכוכבת הלוהטת להשקת הספר "אני הבוסית" שנערכה בסניף הרמת אביבי של פקטורי 54, כשהיא לובשת חזיית ספורט קטנטנה מבית פומה ומעליה חולצת כפתורים פתוחה, בשילוב מכנסי ג'ינס אוברסייזים בגזרה נמוכה.

תופעת החזייה הנלבשת סולו כטופ כמו גם מתחת לבלייזר או לחולצת כפתורים פתוחה אינה משהו חדש ובשנים האחרונות מלבד נוכחות רותחת על מסלולי שבועות האופנה, הפופולריות שלה רק מתחזקת ברשתות החברתיות כשהיא מוצגת שוב שוב בחסות סלבס כמו היילי ביבר ואמילי רטאייקובסקי לצד משפיעניות האופנה החזקות ביותר. אך עדיין, ההופעה של קירל הציפה בפעם המי יודע כמה את שאלת הלגיטימיות של המגמה, כמו גם לאילו נשים "מותר" לאמץ אותה בכלל?

יעל שלביה מציגה את הטרנד במדויק:

מבחינה סגנונית, החזייה החשופה כלבוש שערורייתי זכורה לנו מעשור האייטיז, יובלות לפני עידן הרשתות החברתיות, אותה הובילה אז מדונה עם כמה לוקים אייקוניים שיזכרו לדורות. שרה ג'סיקה פרקר היא כוכבת נוספת שציינה את ניצני המגמה כשהייתה בין הראשונות לצוות טופ בגזרת חזייה מתחת לעליונית פתוחה.

רגע נוסף שתרם לשיח הובא במסגרת העונה השביעית של "סיינפלד", ששודרה בחצי השני של הניינטיז - סירובה של סו אלן מישקה, חברתה של איליין, ללבוש חזייה. איליין, מצידה, מחליטה לקחת את העניינים לידיה כשהיא מעניקה לסו אלן חזייה כמתנת יום הולדת, אך בסצינה שלאחר מכן אותה סו אלן לובשת אותה מתחת לבלייזר. מה שהוצג אז כקוריוז מופרך ומגוחך הראוי לפרק בסדרה הכי מדוברת על המסך נחשב כיום לנון-אישיו שגורלו הצפוי הוא להישאר על רצפת העריכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

דו"ח שפורסם ביולי שעבר על ידי חברת Allied Market Research מצא כי הכנסות תעשיית ההלבשה התחתונה הגלובלית עמדו על 19.28 מיליארד דולר בשנת 2020 ומוערכות להגיע ל-32 מיליארד דולר עד 2028 - צמיחה של יותר מפי אחד וחצי. לאופציה של לבישת חזיות כ"בגדים עליונים" אחראים לא מעט קמפיינים שונים אך ההוכחה האמיתית לביקוש מגיעה כאמור מתוכן שנוצר על ידי משתמשות ברשתות החברתיות.

בניגוד לבלייזר, שברגע אחד מטעין משמעויות "כבדות" של בחירת לבוש רשמי מעל חזייה ובכך יוצר מתח היושב על הפער שבין השניים, חולצת הכפתורים מביאה לשולחן זיק של קז'ואל נונשלנטי ובלי קשר גם מרפררת לאסוציאציה הפלרטטנית של חולצת כפתורים גברית בסצינות "הבוקר שאחרי". בנוסף, חולצת הכפתורים הפתוחה משתלבת בול בימים אלה של חרישות על בגד ים, שזו אופציה מעולה עבור אלו שאינן מעוניינות להסתובב ככה במרחב האורבני. ולגבי השאלת הגיוון, הפיד כבר מזמן אמר את דברו. גללו מטה לכל התמונות.

ועכשיו, סקר דעת הקהל:

לוק לגיטימי לאירוע?

ברור, מושלם!
ממש לא, מוגזם!
3962 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully