וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני פלוס-פלוס: מחוך המיקי מאוס רותח וכן, יש דבר כזה

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 9:20

ממסלולי האופנה , דרך היילי ביבר במט גאלה ועד אמילי בפריז, המחוך שמזכיר את האוזניים המפורסמות של מיקי מאוס פשוט נמצא בכל מקום והגיע הזמן שנדבר עליו

מתוך שלל הטרנדים השנויים במחלוקת שמצליחים לשרוד יותר מעונה, הקאמבק של המחוכים כטופ קז'ואלי מככב ביציבות לא מובנת מאליה כבר כמה שנים, כפייבוריט הקורא תיגר על סוגיית השחרור הנשי.

הפרשנות המודרנית של התופעה האולטרה חונקת כבשה כל גזרה רלוונטית במרחב האופנתי - מ-Aליסטיות על שטיחים אדומים, דרך שערי מגזינים, מסלולי שבועות האופנה ועד נוכחות מאסיבית ברשתות החברתיות. האובססיה האחרונה בז'אנר מתרגמת את אחד הדגמים האייקוניים של בית האופנה סן לורן ומורידה אותו מהספוט היוקרתי לכדי פריט יום יומי שובב, סקסי ונגיש.

מדובר בצללית מחוך קאט אאוט בעלת שני קאפים מעוגלים הממוקמים על החזה כשביניהם מרווח עמוק ומתרחב הלוקח את עניין החשיפה צעד אחד קדימה ומזכיר קצת את האוזניים המפורסמות של מיקי מאוס. הסילואטה, בעיצובו של אנטוני וקארלו, עוררה עניין רב כאשר הוצגה בספטמבר 2019, במסגרת קולקציית קיץ 2020, והופיעה כחלק עליון שנלבש עם מכנסיים לצד וורסיה של שמלת מיני.

כמה חודשים לאחר מכן ולפני שהקיץ הגיע בכלל, כל העולם נכנס לעוצר קורונה, מה שדחה את יישום האטרקציה הלוהטת. פאסט פורוורד של שנתיים מאותה תצוגה בפריז, אושיית האופנה היילי ביבר לבשה לאירוע המט גאלה שמלת מקסי שחורה שהתבססה על אותו קו מתאר בתוספת עיטור קריסטלים, סוג של התאמה למעמד. זמן קצר לאחר מכן שודרה בנטפליקס העונה השנייה של "אמילי בפריז", סדרה שכל לוק המופיע בה זוכה לאזכורים בטיקטוק, תיוגים באינסטה ולא מעט כתבות ברשת. אחד האייקוניים שבהם היה דגם שמלת המיני השחורה של סן לורן אותה לבשה קמיל הבלונדינית באחת הסצנות של הפרק הראשון.

קמיל בשמלת המיני השחורה של סן לורן - מתוך "אמילי בפריז"

את הגרסאות הנגישות של אותו טופ נועז המסתובבות בימים אלה בתדירות ויראלית בפיד קשה לפספס, בעיקר כי הן חלחלו לרשת האופנה האהובה "ברשקה" (150 שקלים), ומוצעות גם על יד מותג קטן ולא מוכר בשם Welcome to the love club, בשלל גוונים ובמחיר של 49 יורו.

האחרון אמנם עולה קצת יותר אך מבעד לתמונות נדמה שהוא מועדף בעיקר בשל האופן בו הטקסטיל מתלפף בכיווצים סביב מבנה המיקי מאוס כמו גם חובק את אזור המותניים. בזכות האימוץ המאסיבי ברשת ניתן לקבל לא מעט השראה ולהפנים איך המט גאלה יורדת לעם בקלילות אגבית.

הייתן הולכות עם מחוך כזה?

ברור! הוא מהמם
בחיים לא! הוא מוגזם
1207 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully