וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענייני פנים: ניסינו ודירגנו בשבילכן 7 מייקאפים חדשים

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 9:16

המרדף אחרי הכיסוי המושלם, והפעם: המייק אפ המשתלם, זה שמגיע ב-36 גוונים ואלה שמתאימים לעור מבריק ושמן שרק רוצה לשרוד את העונה. פתחנו את הקיץ עם 7 מייקאפים חדשים וחזרנו לדווח

1. קלרינס

מייקאפ - קלרינס. יח"צ חו"ל,
קלרינס, Skin Illusion Velvet/יח"צ חו"ל

המייק אפ החדש של קלרינס מצליח לעשות את הכמעט בלתי אפשרי, ולייצר מראה מאט שפוי וטבעי שנחוץ כל כך בימים שכולנו מבהיקות כמו חביתה, רק בלי גימור המסכה האטום השנוא. הוא נוזלי - יש שיגידו נוזלי מדי, ומתייבש בשניות, כך שתהיו מרוכזות ותעבדו איתו מהר. בתמורה תקבלו כיסוי מעולה שמסתיר פגמים, מאפשר לעור לנשום, ויעיל גם כקונסילר לכיסוי ממוקד בעת צרה.

קלרינס, Skin Illusion Velvet במחיר 239 שקלים ל-30 מ"ל

2. לוריאל פריז

מייקאפ - אינפלבל פרש וואר. יח"צ חו"ל,
לוריאל פריז, Infallible Fresh Wear/יח"צ חו"ל

בקטגוריית ווליו פור מאני לוקח בהליכה המייק אפ החדש של לוריאל פריז. אם נתעלם לרגע מההבטחה להחזיק עמידות של 32 שעות - אין לנו מושג מי השבורה שבדקה את זה - מדובר במוצר מעולה ממש. הוא דק אבל מכסה מצויין, לחותי בדיוק במידה הנכונה שמתאימה גם לימים ארוכים במזגן מייבש וגם במרק המהביל שהוא הבחוץ, ובעיקר מייצר גימור אחיד, בריא ופרשי מאד שנשאר כזה גם בחלוף השעות. למעשה, העור נראה יותר טוב בסוף היום מאשר בתחילתו, וזה כבר באמת בדרגת נס. כל הטוב הזה מגיע בבקבוק משאבה נוח במיוחד ועם SPF25.

לוריאל פריז, Infallible Fresh Wear במחיר 99.90 שקל ל-30 מ"ל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

3. קיקו מילאנו

מייקאפ - קיקו מילנו. יח"צ חו"ל,
קיקו מילאנו, Dolce Diva Fresh Feel Foundation/יח"צ חו"ל

עוד מוצר משתלם הוא המייק אפ של קיקו מילאנו, ובתנאי שעמדת בתור הנכון לקבל עור פנים קרוב למושלם. הוא דקיק, עם טקסטורה קרמית שנמרחת בנעימים ונותן מראה סופר טבעי, מהסוג שירגיש לחלקנו שקפקף מדי. מי שמסתפקת בכיסוי עדין והאחדה של הגוון תהנה גם מ-SPF30 ומחיר סביר יחסית.

קיקו מילאנו, Dolce Diva Fresh Feel Foundation במחיר 104 שקל ל-30 מ"ל. להשיג בחנויות המותג ובאתר

4. YSL

מייקאפ - YSL. יח"צ חו"ל,
Yves Saint Laurent, All Hours/יח"צ חו"ל

במיכל הזכוכית יפה התואר נמצא המייק אפ המושלם לכל מי שמתחילה להבריק למרחקים בסוף פסח, ומסיימת אי שם בנובמבר. ה-YSL מבטיח ומקיים גימור מאט קיצוני במיוחד ועמידות מצטיינת שיכולים לייבש גם ביצות, ועושה את זה בדקיקות משיית ובלתי מורגשת על העור. מושלם למבריקות בשיגעון, לכל היתר מומלץ לחפש פתרון מאוזן יותר.

Yves Saint Laurent, All Hours במחיר 220 שקלים ל-25 מ"ל. להשיג ברשת אפריל

5. PUPA MILANO

מייקאפ - פופה. יח"צ חו"ל,
PUPA MILANO, wonder me Makeup/יח"צ חו"ל

המייק אפ החדש של פופה הוא אולד סקול עם שדרוג. כיסוי גבוה שמזכיר את הדאבל וור הקלאסי של אסתי, גימור מאט ועמידות של בטון שמחזיק מעמד גם אחרי יום של יזע ודמעות. הנסיינית שהתמרחה בו מעדכנת שהוא קל מאד לבנייה, שהכיסוי המלא מחייב איזה סומק או שפתון בשביל להכניס קצת חיים ללוק המטוייח במקסימום, ושבחלוף השעות הוא נוטה לקבל גוון מעט כהה יותר מאשר במקור, כך שכדאי לנסות גם גוון בהיר יותר לפני שבוחרים. על כיסוי מצטיין משלמים: בעלות עור רגיל חייבות להעמיס לפניו אקסטרה לחות, בעלות עור יבש ימצאו את עצמן מתפוררות במצח ובלחיים באמצע היום.

PUPA MILANO, wonder me Makeup במחיר 99 שקלים ל-30 מ"ל

6. NARS

מייקאפ - נארס. יח"צ חו"ל,
NARS, light reflecting/יח"צ חו"ל

המייק אפ החדש של נארס מגיע ב-36 גוונים - וזוהי, חברות, מחויבות אמיתית. במותג ממליצים להניח אותו עם האצבעות דווקא, ולא עם ספוגית או מברשת, והנסיינית מאשרת את המסר - מריחה ללא אביזרים הניבה תוצאות מוצלחות וטבעיות יותר. הוא נוזלי בדיוק במידה הנכונה ונוח לעבודה, והכיסוי מוצלח פלוס. מבחינת גימור, מדובר בעוד מוצר שיעשה טוב בעיקר לבעלות עור שמן, מכיוון שהוא נוטה לשתות את כל הלחות שבאזור ובא פחות בטוב באזורים יבשים או קמטוטים.

NARS, light reflecting במחיר 215 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בחנויות המותג ובאתר

7. סבוקלם

מייקאפ - סבוקלם שירי מימון. חן ברקוביץ',
סבוקלם, מייק אפ מסדרת Classic/חן ברקוביץ'

ועוד מוצר לבעלות עור מעורב או שמן, כאילו כל המיובשות והקמוטות נעלמו מעל פני האדמה. הסבוקלם החדש מגיע בשני גוונים בלבד - לייט ומדיום - אתגר די רציני למי שנמצאת בקצוות. אם הצלחתן למצוא את עצמכן באחד מהשניים, הרווחתן מייק אפ נעים ולא יומרני, שמאחיד את גוון העור, לח יחסית ושורד לא רע.

סבוקלם, מייק אפ מסדרת Classic במחיר 120 שקלים ל-30 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully