וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפך ביקיני בפחות מ-100 ש"ח לפריט חובה אצל כל הפאשניסטות?

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 8:00

במהלך השיטוט הקבוע שלנו באינסטגרם, גילינו את הביקיני הא-סימטרי המצ"ב כמעט בכל תמונה שניה הקיץ. מה סוד הקסם ואיך לובשים אותו כמו שצריך?

רשת האופנה Oysho, בעברית אוישו, ממוקמת אצלנו גבוה ברשימת המותגים הנחוצים שעדיין לא עשו עלייה. וכשאנחנו אומרות נחוצים הכוונה היא לכאלה שעונים על השילוש הקדוש של עיצובים נחשקים המוצעים באיכות מספקת ובמחירים נגישים, או בקיצור - משתלם.

הרשת מקבוצת זארה מציגה חוויית קנייה קצת יותר בוטיקית לעומת היכלי הענק הפופולריים של אחיותיה לקבוצת אינדיטקס, ומתמחה בבגדים לצד אקססוריז משלימים העונים לכל מה שנחשב תחת ההגדרה "פנאי", קטגוריה רותחת שגדלה בקצב מסחרר בשנים האחרונות. החברה מציעה בגדי ספורט מעולים, בגדי ים, חוף, פיג'מות, הלבשה תחתונה ופריטי לאונג' מהסוג הכיפי, באווירה נינוחה ובווייבים של אורח חיים בריא שממזג ספורט, טבע, בית וקיימות.

בימים אלה, אוישו אחראית לאחת מחזיות הביקיני הכי ויראליות בפיד עם נוכחות מרשימה על מגוון איט גירלז ומשפיעניות שבחרו להיצמד דווקא אליה מכל המגוון שיש שם בחוץ. הקראש אינו מובן מאליו בהתחשב בכך שמדובר באושיות המעדיפות לרוב פריטי מעצבים יקרים ובעובדה שהרשת מוצפת בערימות של בגדי ים אחרים.

הטופ, שנמכר במחיר של 25.99 אירו (כ-90 שקלים) מציג גזרת סטרפלס קלאסית בצללית סוכרייה, כלומר עם כיווץ מהודק הממוקם בנקודת האמצע של החזה. עד כה, קלאסיקה מוכרת שעובדת בהצלחה משכנעת עשרות שנים במרחבי הרחצה הציבוריים. אך שימו לב לטוויסט הקטן והמשדרג - רצועה אסימטרית המושחלת בקו האמצע ומטפסת בזווית אלכסונית לעבר אזור התפר שבין הכתף לצוואר המסתיימת בחיבור לרצועת הגב של הסטרפלס.

בנוסף, אותה רצועה אחורית כוללת רכיסה בעלת שלוש אופציות שונות להתאמה מרבית. כפי שנרמז בשם הארוך: Asymmetric drape bandeau bikini top, חלק מהקסם של החזייה טמון בסגנון הדרפה המשלב כיווצים עדינים המפוזרים בפרונט באופן מחמיא שמעצים את הטוויסט האסימטרי לכדי פיסת בד מינימליסטית שמעניקה שיק מוקפד ומדויק - בייחוד כשהוא מגיע בגוונים שהכי קל לחרוש עליהם: שמנת או שחור.

גרסאות דומות של טופ ביקיני סטרפלס המשלב רצועה אסימטרית מעל עצם הבריח ניתן לאתר באוספי הריזורט של לייבלים נוספים אך פחות ידידותיים לכיס כמו מותג הקאלט הברזילאי Patbo.

  • עוד באותו נושא:
  • ביקיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully