וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את לא חושבת שמגיעה לך קצת אהבה עצמית?

ט"ו באב בסימן "אני, אני ואני", או: מה תקני לעצמך בעצמך? אנחנו ממליצים ללכת על שמן אמבט מוגזם, קונסילר מצטיין, קרם ידיים אחראי חברתית עם ריח מושלם ועוד כמה אפשרויות מוצלחות ומפורגנות

ט״ו באב בסימן אהבה עצמית - האן. יח״צ חו״ל,
HAAN, קרם ידיים Fig Fizz/יח״צ חו״ל

המתנה השימושית

אם התקשיתן לאתר את הריח הספציפי שישתלב יפה עם הניחוחות הנפלאים שהגוף שלכם מייצר בקיץ הנפלא הזה, נמליץ בחום להתארגן על קרם הידיים של המותג הספרדי HAAN בריח תאנים, שהוא באמת מהטובים ביותר שניסינו. הריח עדין וממכר, המיכל הוא מהסוג שנעים להניח על שולחן העבודה והמרקם מושלם - לא דביק, לא מציק, ומאפשר להמשיך בשגרת החיים - קרי, לגלול ולהקליד. טוב לקיץ, טוב ליובש החורפי שעוד יגיע. בונוס: מותג עם אחריות חברתית למשבר המים העולמי, ואריזות מילוי חסכוניות.

HAAN, קרם ידיים Fig Fizz במחיר 39.90 שקלים ל-50 מ"ל, מילוי בגודל 150 מ"ל ב-79.90. להשיג ברשת STORY ובאתר

ט״ו באב בסימן אהבה עצמית - ג׳ו מלון. יח״צ חו״ל,
ג'ו מלון לונדון, English Pear & Freesia Bath Oil/יח״צ חו״ל

המתנה המושחתת

השמן של ג'ו מלון לא ייחשב מושחת אם נפסיק להתייחס לאמבטיה כאל אירוע פונקציונלי שצריך לצאת נקי מצידו השני, אלא כעל תחליף רשמי לעזרה נפשית זריזה. למותג של הביוקר יש שמן גוף של הביוקר, בקבוק שעושה נעים רק מלהחזיק אותו ביד, וריח מופלא ורענן של פירות ופרחים לבנים שנשאר על הגוף הרבה אחרי שהתנגבתן. לעצום עיניים, להתעלם מהר הכביסה שמחכה בפינה ולחוש ספא.

ג'ו מלון לונדון, English Pear & Freesia Bath Oil במחיר 120 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות המותג

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ט״ו באב בסימן אהבה עצמית - אפריל. יח״צ אפריל,
Stendhal Paris, Glowing foundation/יח״צ אפריל

המתנה שאיש לא יקנה לך

עם כל הריספקט לאהבה עצמית ללא תנאים, זה בסדר לטשטש פה ושם פגמים נראים לעין, ולהעמיד פנים שהם לא היו שם קודם. הנה שני מוצרים שמשום מה לא מקובל חברתית להביא במתנה, וחבל שכך:

בבקרים של עור אפרורי ועייף (תכלס בדקנו וזה יוצא ברוב הבקרים), מדובר בהצלה: המייק אפ של סטנדל עשיר ולח אבל לא על חשבון הקלילות, נוזלי במידה הנכונה בדיוק, מכסה את הרוב, מאחיד את הגוון, והכל בגימור אחיד וזוהר ולא עוגתי. מעולה ממש.

Stendhal Paris, Glowing foundation במחיר 153.30 שקלים במקום 219 ל-30 מ"ל, עד ה-14.8. להשיג ברשת אפריל ובאתר

ט״ו באב בסימן אהבה עצמית - בובי בראון. יח״צ חו״ל,
בובי בראון, Skin Stick Corrector and Concealer/יח״צ חו״ל

המתנה שכולן ירצו לגנוב לך

עוד מוצרי הסוואה מעולים מגיעים מבובי בראון, שם מספרים שסדרת הקונסילרים והקורקטורים החדשה של המותג הפכה למוצר הנגנב ביותר מאחורי הקלעים בתצוגות אופנה, ואפשר להבין למה. הסטיקים החדשים בדרך להפוך למוצר מיתולוגי בענף, וכשזה יקרה, אנחנו נהיה שם, בלי שום עיגולים כהים מתחת לעיניים.

הם מגיעים בצמדים - קורקטור וקונסילר, בסטיק ובמרקם לחותי מאד. החמאתיות שבה הם נמרחים וההתמזגות המושלמת שלהם עם העור הופכת אותם למתאימים גם לטאצ'אפ זריז במהלך היום, גם לעור יבש ביותר, בלי צורך בשום מיומנות או באביזרים מיוחדים. מריחה קלה, טשטוש עם האצבע ויאללה - השקיות מתחת לעיניים נעלמות, החצ'קון תחת הסוואה, והפיגמנטציה היא היסטוריה - לפחות לשעות הקרובות.

בובי בראון, Skin Stick Corrector and Concealer במחיר 175 שקלים לאחד. להשיג בחנויות המותג ובאתר

ט״ו באב בסימן אהבה עצמית - לבידו דנון. רני לוריא,
Lavido X Danon/רני לוריא

המתנה שמגיעה במארז מתנה

אם את בחורה מסורתית שאוהבת את המתנות שלך במארזים חגיגיים במהדורה מוגבלת, זה לגמרי הדבר שלך. בקופסה של לבידו אפשר למצוא שניים מהמוצרים המעולים והשימושיים ביותר של מותג הקלין ביוטי הישראלי - קרם יום לעור רגיל-יבש עם 15 SPF חיוני בריח ספא חלומי, וקרם גוף שמוכיח שוניל-פאטצ'ולי היא לא מילה גסה.

לשניהם מצטרפים עגילי חישוק יפים בדוגמת חוליות וטבעת חיבוק מצופים זהב 24K של מותג התכשיטים המקומי דנון. אז נכון, תכשיטים הם עניין של טעם, אבל אלו הספציפיים שנבחרו למארז הם יחסית קונבנציונליים ואם הם באים בטוב, יוצא שזו קנייה די משתלמת.

Lavido X Danon במחיר 299 שקלים. להשיג בחנויות לבידו ובאתרי המותגים.

ט״ו באב בסימן אהבה עצמית - סואבה. יח״צ חו״ל,
לפידוס - Stories Suave Skin/יח״צ חו״ל

המתנה הקונבנציונלית

הנהירה העיוורת למדפי הבשמים בכל חג לא פוסחת גם על ט"ו באב, וגם לקראת המועד הזה הושקו כמה בשמים חדשים:

חמוד וקיצי מאד הוא הריח החדש בסדרת stories של לפידוס. קצת מאסקי, קצת תפוזי, קצת עצי, נקי ונעים - כמעט יוניסקסי. מהסוג שלא יסובב ראשים אבל גם לא ייצר קומבינציה קטלנית ביום מיוזע.

לפידוס - Stories Suave Skin במחיר 149 שקלים במקום 199 ל-100 מ"ל. להשיג ברשת אפריל.

ט״ו באב בסימן אהבה עצמית - קנזו. יח״צ חו״ל,
Flower by Kenzo l'absolue/יח״צ חו״ל

המתנה הלא שגרתית

מתובל, אלגנטי, קצת לימוני וקצת פרחוני ומושלם לקיץ - הנסיינית שקיבלה את הקנזו החדש אומרת שכבר מזמן לא שמחה כל כך מבושם חדש. חוץ מהרכב התווים הלא שגרתי שמתכתב עם ה-flower המקורי אבל שונה ממנו, אי אפשר שלא להתלהב מבקבוק הפרג היפה.

Flower by Kenzo l'absolue בכמות 50 מ"ל - 409 שקלים

ט״ו באב בסימן אהבה עצמית - לנקום. יח״צ חו״ל,
לנקום, Idôle Eau de Parfum Nectar/יח״צ חו״ל

המתנה המוגזמת

למוגזמות שאוהבות את ערוגת הוורדים שלהן אובר דה טופ, את האנשים שעולים איתן במעלית מעולפים ואת הבשמים שלהן עם אחריות חברתית - בשבילן השיקו בלנקום גירסה חדשה של Idole, עם תמציות ורדים ווניל בורבון מגידולים ברי קיימא, ורמז של קרמל. הרבה מתוק, קצת מבוגר, נוכח מאד.

לנקום, Idôle Eau de Parfum Nectar במחיר 309 שקלים ל-50 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully