וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו לעבוד על הפירואט: נעלי הבלרינה הן הקאמבק הרשמי של הסתיו

12.8.2022 / 9:52

אז נכון שהסתיו עוד רחוק וממש לא מורגש מבחינת הטמפרטורות, אבל הטרנדים לעונה כבר בדרך אלינו, ובראשם: נעלי הבלרינה של מיו מיו, שכבר נצפות בכל מקום. הצעות הסטיילינג - לפניכן:

לא פעם אנחנו משתמשות במונח "איט" כדי לתאר את הדבר הנכון של הרגע, האיט גירל או האיט בג למשל, כשהשימוש במילה "רגע" מנסה לתאר את חשיבות הזמן בהיבט העדכני. וכן, יכול להיות ששחקנו קצת את המושגים בניצול יתר אבל אין לנו ברירה אלה להכריז שהאיט שוז הבאות כבר פה.

וכשאנחנו אומרות הבאות אנחנו מתכוונות לנעליים הרותחות של הסתיו, עונה שעדיין אינה מורגשת טמפרטורלית אך בהחלט נוכחת רעיונית מבחינת הכותרות של הקולקציות החדשות שכבר ממלאות את מדפי הסיילים המתרוקנים. אין ספק שמיו מיו עשו חשיבה מקדימה עם הטיימינג של נעלי הבלרינה מסאטן האלה שמרחפות להן בכל מקום נחשב ברשת בימים האחרונים, כי כשבאמת יהיה מזג אוויר סתווי הן כבר לא ממש יתאימו.

עוד כשראינו אותן בתחילת מרץ על המסלול בפריז מלוות מעל חצי מהלוקים של קולקציית הסתיו-חורף הבאה, כבר היה ברור שמדובר בפריט שבית האופנה האיטלקי מהמר עליו בכל הכוח. בעידן בו בתי האופנה שרויים עמוק בהשראות Y2K מתחילת המילניום, מתבקש להביא פרשנות מחודשת לאותן נעלי בובה ששלטו אז בסצנה במשך כמה שנים טובות ומיו מיו הוא בית אופנה שכבר שנים מפלרטט עם עיצובי נעליים מעולמות הבלט, כך שההסתערות על משימת פיצוח הגרסה שתרטיט את תעשיית האופנה הצליחה באופן מרהיב.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

הניואנסים העדינים כוללים גפת סאטן בוהקת בעלת אימום חזיתי שהוא בין ריבועי למעוגל הכולל קיפולי בד עדינים, פפיון דק מלפנים, אמרה היקפית שנראית בול כמו בנעלי אצבעות אמתיות ורצועה אלסטית ממותגת במרכז. סוליית עור דקיקה בגוון חום טבעי מעניקה עוד קצת נאמנות למקור, ומלבד הוורוד הקלאסי יש גם באדום, שחור, לבן פנינה, חום ותכלת.

חשוב לציין שהמחיר של 690 פאונד (2,800 שקלים) לא מסתדר עם הסוגיה הטעונה של יוקר המחייה שממלאת פה את הכותרות, אבל אפשר לסמוך על רשתות האופנה המהירות שימטירו עלינו ממש בקרוב וורסיות נגישות יותר מטעמן.

הצעת הסטיילינג של מיו מיו ממזגת את הדגם המעודן עם גרביים עבות בטקסטורת ריב, מהסוג שמזכיר במידה מסוימת חותלות, עוד ציטוט מוכר מיקום הסטודיו, הפלייה והרלווה. אבל עד כאן אגם הברבורים כי את כל הסיפור הזה חיברו אנשי הקריאייטיב במיו מיו למגמה חזקה נוספת - מגמת הטניס.

אירוע הטניס קלאב האולטרה שיקי של המותג שנערך בסן טרופה לפני כשבועיים קיבץ שורת משפיעניות חזקות כמו קיארה פראני, ורוניקה פררארו, אמילי סינדלב ונשות אופנה פוטוגניות נוספות שהדגימו את אוסף חצאיות הפליסה הקצרצרות והלבנות לצד חולצות פולו באווירת רטרו מטריפה ומשקפי שמש בעלות מסגרת לבנה ולוגו אוברסייזי מוזהב על המוטות. עכשיו רק נותר לפצח איך נשלב אימוני טניס ושיעורי סלט בלוז שגרת הכושר הרופפת שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully