וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה זק ויעל שלביה מוכיחות: הטרנד המבריק חזר - ובגדול

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 11:23

בשנות ה-60, הבדים המבריקים אומצו כהשראה מעידן החלל והגיחו מחדש בעידן הפופ בניינטיז. היום, כשטיסה פרטית לחלל היא כבר עניין ישים למיליארדרים וכולם בכלל מדברים על המטאוורס - הם שוב כאן כדי להשתלט לכן על המלתחה

מתוך הקליפ לשיר מי זאת של אנה זק. שי תמיר,
ז'קט בירוק מבריק. אנה זק מתוך הקליפ "מי זאת"/שי תמיר

בעוד האובססיה לטרנדים אופנתיים מתחילת המילניום לא יודעת שובע, לרוב מדובר בתופעות שממש קל לתייג אותן כמתאימות לסגמנט הטינאייג'רי בואכה גילאי 20 וקצת. במבחן המציאות, מי מאיתנו באמת יכולה לאמץ פריטי מפתח כמו מחוכים חצי שקופים, חולצות בטן קטנטנות, בגדים בגווני ורוד-תכלת-סגול, חצאיות מיני פיציות ומכנסיים אולטרה נמוכים?

בשורה התחתונה התשובה לכך היא ברבי, אליה מצטרפות חלוצות הבודי פוזיטיב, נושאות הדגל שמצליחות באומץ רב להדגים מסר שהוא אולי חשוב ומבורך אך לרוב נוחל הצלחה בעיקר במדיומים הוירטואליים.

אבל, באופנה שום דבר אינו בינארי או חד משמעי והאפשרות למצוא פה ושם קטגוריות שיכולות להתאים לטווח רחב ומגוון יותר של נשים תמיד קיימת. דוגמה טובה לכך היא מגמת הפריטים המבריקים, שאמנם אף פעם לא נעלמה מהמפה באופן גורף, אך אפשר להבחין בעליית פופולריות חדה שלה בתקופה האחרונה בזכות מובילות אופנה נחשבות.

ושוב אנה בטופ ירקרק ומבריק

יעל שלביה בחצאית נצנצים מבריקה

מפה ומשם

ברמה המקומית האיט גירלז הלוהטות אנה זק ויעל שלביה - שגם ללא ספק אוחזות בלוק קלאסי של ברבי - כבר סימנו וי. ברמה הבינלאומית זה מתחיל בקיילי ג'אנר, היילי ביבר ודואה ליפה, גרסאות נוספות של ברבי, אך בנוסף עליהן הטרנד מתורגם באופן בוגר יותר באמצעות משפיעניות פחות ילדותיות כמו גרייס גהאנם ומלכת ספרד לטיסיה שנצפתה לפני כשבועיים בשמלת מקסי שחורה מבריקה מבית אדר סטוריז (455 שקלים) בפסטיבל הסרטים של מיורקה.

מה שכן, חייבים לדבר על הוייב הצ'יפי ולהודות שהוא חלק נוכח פה בסיפור. כזכור, אושיות העידן שאליו הרפרנס מופנה הן פריס הילטון ולהקת הספייס גירלז אך גלגולו המקורי של הטרנד המבריק נשלף למעשה מהסיקסטיז - עשור שהביא לשיח האופנתי את סגנון הספייס אייג' בהשראת המרוץ לחלל בתקופת המלחמה הקרה ובא לידי ביטוי בשימוש בבדים סינטטיים בעלי ברק שביטאו, לכאורה, את ההתקדמות הטכנולוגית על גבי פרטי לבוש.

קיילי ג'נר בלוק חללי במיוחד

קים קרדשיאן ונורת' מתכוננות למטאוורס

דואה ליפה בורוד מבריק

אמילי סינדלב בחליפה כחולה מבריקה

הכינו את עצמכן למטאוורס...

במונחים של היום, עידן החלל קצת נזנח לטוב עולם המטאוורס, מציאות וירטואלית רבודה שרבים מאמינים כי היא מייצגת את העתיד הוירטואלי שאליו הרשת מתקדמת, ביניהם מארק צוקרברג שהכריז לפני כשנה על שינוי השם של פייסבוק ל"מטא".

התרגום הגלאמי לחזון העתידני מהעבר כולל מיקס של טקסטילים דקיקים מבריקים כפי שאפשר למצוא באוספים של בתי האופנה סן לורן, קייטי ניו יורק ודולצ'ה גבאנה. אבל כפי שציינו קודם הצ'יפיות הלא מתנצלת היא חלק מהקסם של התופעה, כך שמומלץ להתמסר בהכנעה ולזרום גם עם פרטי רשתות בעלי תווית מחיר זולה תואמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully