וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה שמלה יקרה ברשת שלא מצליחה לכסות את החזה שלה: "למי זה מיועד?!"

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 1:02

יותר מ-10 מיליון צופים ניסו לפענח כיצד יש ללבוש את שמלת הוולטה של Rat and Boa אחרי שמשתמשת טיקטוק הדגימה כיצד השמלה היוקרתית נראית עליה - כשהיא לא מצליחה לכסות לה את החזה

ככה נראתה השמלה אחרי שהיא לבשה אותה/@shoppahollyc

משתמשת הטיקטוק Shoppahollyc נחרדה לאחר שרכשה ברשת שמלה בכ-200 דולר ממותג האופנה Rat and Boa וקיבלה שמלה עם חלק קדמי פתוח מדי שחושף את כל החזה שלה. היא ניסתה ללבוש את השמלה בכל דרך אפשרית כך שתסתיר לה את החזה - אך ללא הצלחה.

היא רכשה שמלת וולטה, שמתוארת באתר המותג כ"נועזת עם טוויסט של ליים, וולטה היא שמלת מיני מלאת חיים המעוטרת כולה בחרוזים כדי לוודא שאת זוהרת". בסרטון שצבר יותר מ-10 מיליון צפיות, היא הציגה כיצד נראית עליה השמלה ושאלה: "בבקשה תספרו לי למי היא אמורה להתאים?". בסרטון תוהה הגולשת האם היא צריכה להיות גבוהה יותר או עם חזה גדול יותר כדי שהשמלה הזאת תתאים לה.

תראו איך זה נראה עליה:

בתגובות הצופים טענו שהיא לובשת את השמלה לא נכון או שהיא לקחה מידה שאינה מתאימה לה. בתגובה היא פרסמה סרטון נוסף בו הוכיחה לצופים שהשמלה כן במידה הנכונה וכי היא לבשה אותה בכל דרך אפשרית - וזה עדיין לא נראה טוב.

"בתגובות אנשים כל כך בטוחים שלבשתי את השמלה הפוך, אבל אני מבטיחה לכם שהיא לא הפוכה", היא אמרה בסרטון והציגה כיצד השמלה נראית על הדוגמנית באתר הרשמי. היא אמרה: "כפי שאתם יכולים לראות אני כן לובשת אותה נכון. עכשיו כשאני מסתכלת עליה - זה בהחלט היה סיכון, אבל חשבתי שזה יהיה יותר על הקצה ולא ככה. חשבתי שיהיה אפשר ללבוש את זה". היא גם לבשה את השמלה הפוך כדי להראות לצופים שהבעיה קיימת גם במצב הזה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

כאן היא מראה איך השמלה נראתה באתר ומנסה למצוא פתרונות:

@shoppahollyc Reply to @theoneandonly.2004 pt. 2 of this dress debacle. Had to sensor bc tiktok wouldn't let me post. Did I mention this dress was $250? ?? #ratandboa #fashiontiktok #summeroutfit #summerdress #tryon ♬ original sound - ShoppaHollyc

"לאנשים שטענו שאני 'שמנה מדי' כדי ללבוש מידה אקסטרה סמול, שמרו על הפה שלכם", היא אומרת בסרטון ומדגימה כיצד השמלה מאווררת ולא צמודה לגוף שלה. היא ניסתה גם ללבוש חולצה מתחת וחיבבה את הרעיון, כמו גם לשים את הרצועות על צווארה: "אני יכולה לראות את החזון, אם הייתי מצליחה להעביר את הידיים שלי דרכן".

לבסוף הגיעה המשתמשת לשתי אפשרויות שאינן מכריחות אותה להחזחר את השמלה לחנות: לשים חולצה מתחת או להדק את הרצועות ולהעלות את השמלה מעט למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully