וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מוצרי הטיפוח של לבידו שלא כדאי לך לפספס

בשיתוף לבידו

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 17:31

מסרום פנים משקם, דרך קולקציית סבוני גוף ועד ל-"משחת הפלא": החלטנו לעזור לכן בבחירת המוצרים שהם ללא ספק ה-Must Have שלכן

סרום לבידו. יח"צ,
סרום/יח"צ

תקופת החגים היא ללא ספק תקופה שכולנו מתכוננים אליה. רגע אחרי חופשות הקיץ והנסיעות, וכמה שבועות אחרי החזרה לשגרה, יש לנו טעימה נוספת של שינוי וריענון. העבודה פוחתת, הילדים בחופש, מזג האוויר משתפר והופך לנעים יותר וכל מה שאנחנו רוצים זה ליהנות מהימים האחרונים של חודשי הקיץ.

בין אם מדובר במתנה לעצמך או לבני המשפחה, במוצרים האהובים של חברת לבידו תמיד כיף להשתמש, מקולקציית סבוני גוף, דרך קרם רגליים ועד לסרום פנים משקם. בחרנו עבורך את המוצרים שפשוט אסור לך לוותר עליהם.

1. סרום פנים משקם - ישאלו אותך מה עשית לעור הפנים

מדובר במוצר המוכר ביותר של המותג LAVIDO והוא הגיע עד להוליווד לפינת האיפור הנחשקת של לא אחרת מאשר גורו הבריאות והלייפסטייל גווינת' פאלטרו. השחקנית אהבה כל כך את הסרום שהיא אף מוכרת אותו באתר GOOP האמריקאי. הסרום מתגאה בתוצאות נראות לעין שהוכחו בבדיקה קלינית: 97% מהנסייניות העידו על שיפור ניכר בלחות העור, הפחתה בעומק הקמטים ושיפור במרקם ומוצקות העור.

מחיר מלא: 199.90 ₪, מחיר מבצע: 149.93 ₪, 30 מ"ל.

2. קרם העיניים שנבחר כאחד מחמשת מוצרי הביוטי הטובים בעולם, ע"י מגזין ELLE

מסייע בהפחתת כהויות וקמטוטים סביב אזור העיניים, מרגיע, מזין וממצק. הוא מכיל חומצה היאלורונית ומיצוי טהור של 13 סוגי צמחים טבעיים ואורגניים. נבדק קלינית, דרמטולוגית ואופתלמולוגית.

כמה? מחיר מלא: 189.90 ₪, מחיר מבצע: 142.43 ₪, 30 מ"ל.

קרם עיניים לבידו. יח"צ,
קרם עיניים/יח"צ

3. ג'ל לטיפול בפצעונים - רואים תוצאות כבר אחרי 24 שעות

המוצר הזה הוא בחירת הצרכנים לשנת 2022 בתחרות BRAVO. לא מפתיע, כש93% מהנסייניות דיווחו על שיפור ניכר בתוך 24 שעות. מדובר בג'ל עוצמתי עם 15 תמציות טבעיות ופעילות לטיפול יעיל וממוקד בפצעוני. כל מה שצריך לעשות הוא למרוח אותו באופן נקודתי על הפצעון ולהמתין לייבוש, וכן - ניתן להשתמש בו גם מתחת לקרם לחות ולאיפור.

כמה? מחיר מלא: 109.9 ₪, מחיר מבצע: 82.43 ₪, 30 מ"ל.

4. שטיפה אינטימית עם רכיב פרה-ביוטי

עוד מוצר שאנחנו לא תמיד טורחות לקנות אך ללא ספק משפר לנו את איכות החיים הוא סבון אינטימי, וזה של LAVIDO מומלץ במיוחד כי הוא מבוסס על שמנים אורגניים טהורים ללא בישום סינתטי. בנוסף, הסבון מכיל רכיב פרה-ביוטי ובכך שומר על רמת חומציות (PH) תקינה בנרתיק ומסייע במניעת התפתחות דלקות, זיהומים, אי נוחות ועוד.

כמה? מחיר מלא: 75.90 ₪, מחיר מבצע: 56.93 ₪, 250 מ"ל.

סבון לשטיפה אינטימית לבידו. יח"צ,
סבון לשטיפה אינטימית/יח"צ

5. קולקציית סבוני גוף

כשרוצים להפוך את המקלחת מסתם כמה דקות ביום לפינוק אמיתי, כל מה שצריך זה לשדרג את הסבונים שלנו. 5 ניחוחות שיגרמו לכם לא לרצות לצאת מהמקלחת. הבחירה שלנו: ניחוח הוניל פטשולי הממכר.

כמה? מחיר מלא: 69.90 ₪, מחיר מבצע: 52.43 ₪ , 400 מ"ל.

שטיפת גוף לבידו. יח"צ,
סבון לשטיפת גוף/יח"צ

6. חובה בכל בית: המשחה הטיפולית שזכתה לכינוי "משחת הפלא"

את המשחה הזאת צריך בכל בית! היא מסייעת לטיפול מקומי בכל סוגי הגירויים בעור: יובש, עקיצות, פריחה, פצעים ועוד. מתאימה לכל סוגי העור וגם לילדים. יש המעידים שהמשחה עזרה להם בהגנה על העור גם בטיפולי הקרנות. 100% טבעית, על בסיס שמנים אורגניים.

כמה? מחיר מלא: 89.90 ₪, מחיר מבצע: 67.43 ₪, 60 מ"ל.

משחה טיפולית לבידו. יח"צ,
המשחה הטיפולית/יח"צ

7. קרם רגליים טיפולי - לא יאמן איך כפות הרגליים נראות אחרי 6 שבועות של שימוש

מטפל בכפות רגליים יבשות וסדוקות עם נוסחה ייחודית עשירה בשמנים אורגניים ובחמאת שיאה אורגנית. בשימוש יומיומי מותיר את כף הרגל ומטופחת להפליא.

כמה? מחיר מלא: 65.90 ₪, מחיר מבצע: 49.43 ₪, 120 מ"ל.

השאלה היחידה שנותרה היא האם אנחנו חומדות את כל המוצרים לעצמנו או מפנקות גם את האנשים האהובים עלינו. Well, ההמלצה שלנו היא גם וגם. מבחר מארזי מתנות מפנקים מחכים לכם ממש כאן>>

המארזים. יח"צ,
המארזים/יח"צ
בשיתוף לבידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully