וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה ברשת שמלת כלה ב-700 שקל - ומה שקיבלה זעזע את הצופים

8.9.2022 / 23:45

כלה אמיצה רצתה לחסוך בהוצאות על שמלת הכלה שלה והחליטה לרכוש אחת אונליין. כשהשמלה הגיעה בתוך אריזה מאוד לא אטרקטיבית - היא נכנסה לפאניקה. התוצאה: סירטון ויראלי במיוחד

הזמינה שמלת כלה ברשת וקיבלה את הדבר המאוד לא מחמיא הזה/tiktok.com/@littlemiss_madison

כל כלה יודעת שאחת ההוצאות הכבדות ביותר לקראת החתונה היא השמלה - ורבות מהן מוציאות עשרות אלפי דולרים על השמלה המושלמת שהן ילבשו רק פעם אחת בחיים.

כלה אמיצה אחת בשם מאדי החליטה שלא שווה להוציא כל כך הרבה כסף על שמלה שהיא תלבש רק פעם אחת והזמינה אותה ברשת בעלות של 200 דולר בלבד (כ-700 ש"ח) - ומבלי שראתה אותה במציאות או מדדה אותה. תסכימו איתנו שזה בהחלט סיכון כשמדובר בשמלה המיועדת ליום המאושר בחייך, לא כך?

כשהשמלה הגיעה אל מאדי, האריזה הייתה דומה יותר לכדורסל מאשר לכזאת שמיועדת לפריט לבוש אלגנטי. מאדי, שחששה שהסתבכה, החליטה לתעד את שלבי פתיחת האריזה ושיתפה בטיקטוק סרטון שצבר מעל 28 מיליון צפיות. "זה מה שאת מקבלת כשאת מזמינה את שמלת הכלה שלך ברשת", היא כתבה לצד הסרטון בו היא מציגה כיצד השמלה ארוזה ושצבעה ורוד.

מאדי השתמשה במספריים קטנות כדי לחתוך בזהירות את כמויות נייר הדבק בהן השתמשו כדי לארוז את השמלה. אחרי ניסיונות עיקשים, היא הצליחה לפתוח את האריזה וכתבה על גבי הסרטון: "אני רועדת מהתרגשות".

סרטון החשיפה הראשון:

מצפים לתגובה מזועזעת של הכלה? ובכן, בעוד כמה הניחו שמאדי קיבלה את הפריט הלא נכון ושהיא הולכת לפרוץ בבכי - אבל היא הסבירה בסרטון המשך שזו בדיוק השמלה עליה חלמה! היא אמרה שבחרה בכוונה בשמלה ורודה לא מסורתית לחתונה שלה ושלמעשה לא מדובר בטעות בהזמנה. "זה בדיוק מה שציפיתי לו", היא אמרה בסרטון שני, "אני שמחה שבטחתי בתהליך. אני מראה לכם לפני שאני מראה למשפחה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

וככה היא נראית:

@littlemiss_madison Replying to @It's Kaden! Head over heels for this Vintage pink and blue non traditional wedding ceremony dress! #goodvibesonly #engagement #weddingtiktok #wedding #married #fallwedding #vintage #nontraditionalwedding ♬ original sound - Tears For Fears
@littlemiss_madison Replying to @ITS IFFAN Im so happy with the reaults im glad I trusted the process! #vintageweddingdress #pinkweddingdress #pink #wedding #nontraditionalwedding #ceremony #dallas ♬ original sound - Xelly.fxf

מאדי ציפתה לביקורות מפרגנות, אבל רבים לא ממש התלהבו מהשמלה והיו בטוחים שזו בדיחה. "היא מאכזבת", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני לא מצליחה להבין אם זה סרקסטי. הצילו".

מאדי שיתפה פעולה עם הביקורות ואמרה שהשמלה שלה נראית כמו המכשפה גלינדה מ"הקוסם מארץ עוץ" או כמו וילון של סבתא. "אני אוהבת את כל הדברים החיוביים והמצחיקים שצוינו כאן בתגובות. אני מאוד שמחה ואף אחד לא יוכל לשנות את דעתי לגבי זה. כל כך מתרגשת לקראת היום הגדול".

והיא מאושרת בבחירה שלה על אף הביקורת:

@littlemiss_madison Replying to @4Liferrr?❤️‍??‍? im showing tiktok mu wedding dress before my own family! Thanks for the kind words everyone! I hope my family will love it too! #weddingtiktok #engagement #fiance #fairygodmother #disney #catmom #dressreveal #weddingdress #weddingvibes ♬ Special - Lizzo

וזאת השמלה הלבנה שהיא ניסתה בחנות ולא אהבה:

@littlemiss_madison Replying to @shrestha im so happy with the results of a colored dress! Impressed how well it turned out from an online site! Thanks for all the support everyone! #weddingtiktok #wedding #vintagedress #nontraditionalwedding #weddingvibes #bridetobe #bride #trustyourself ♬ this is what falling in love feels like - JVKE

מאדי סיפרה גם שניסתה לפני כן שמלה לבנה בעלות 2,000 דולר - אבל היא לא הרגישה לה נכונה. "חשבתי שאני רוצה שמלה לבנה עוד מאז שהייתי קטנה. רציתי להראות כמו הכלה הקלישאתית. אהבתי את הלבן, אבל עמוק בפנים ידעתי שיש לי נפש צבעונית מדי בשביל זה, אז הלכתי עם תחושת הבטן שלי וקניתי את השמלה הורודה הזאת עם הנגיעות הכחולות. אל תתנו לאנשים להפחית ממה שעושה אתכם מאושרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully