וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחצאית ועד חליפה ירוקה: זה האחראי לסטייל החדש של בראד פיט

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 15:38

בחירות הסטיילינג המעניינות שהציג השחקן הלוהט בסיבוב הפרמיירות העולמי לסרטו החדש, גרמו לנו לעצור שנייה ולבצע תחקיר עומק. אז מי המעצב שדאג לכל הלוקים האלה?

בראד פיט. גטי, GettyImages
נראה מעולה, גם בחצאית. בראד פיט/GettyImages, גטי

הדיבור על כך שבראד פיט ואמילי רטאייקאוסקי יוצאים בסתר הצית אצלנו כמה מחשבות בוויקנד האחרון: מעניין מה יהיה הכינוי הזוגי שלהם במידה ויצלחו את שלב הדייטים הראשונים, האם הם יחטפו מבן וג'יילו את תואר הזוג הרותח של הוליווד, ואולי הגיע הזמן לדבר על סגנון הלבוש האקספרמינטלי שבראד אימץ בתקופה האחרונה.

אין ספק שהגלים סביב חצאית הפשתן החומה אותה לבש לשטיח האדום בפרימיירה ההוליוודית של סרטו החדש "רכבת הקליע" תרמו לשיח על הסטייל האקלקטי והמרענן שמפגין המגה סטאר ההוליוודי במסגרת מסע היח"צ של הסרט. אבל בעוד את עתידו של הרומן עם אמרטה קשה לנו לחזות כרגע, על המלתחה של פיט ראוי יהיה להתעכב כי פשוט קורים שם דברים יותר מדי מגניבים בשביל שנדלג עליהם.

יוצא איתה בסתר? אמילי רטאייקאוסקי

ללוקים האחרונים ששמו את בראד על הכוונת שלנו אחראי המעצב האנס ניקולס מוט שהלביש את הכוכב בן ה-58 בסדרת סטים נינוחים המשדרים יציאה מדויקת מהסטנדרט המקובל בתעשייה. ובמדויקת אנחנו מתכוונות על ניסיון לנסח מחדש את הסגנון הרשמי שלו באמצעות סטייטמנט מובהק, אך מבלי להיסחף לקיצון של פרוות ורודות (א-לה הארי סטיילס) או אקססורי של ראש כרות בדמותך (היי ג'רד ליטו).

מלבד האאוטפיט עם החצאית, בחירה שתוארה על ידי השחקן כ"אני לא יודע! כולנו הולכים למות, אז בואו נעשה בלגן", מוט עיצב עבור פיט חליפות בצבעים מרעננים של חנות ממתקים העשויות בדים קלילים שנעים על הציר שבין פשתן לפוטר. בנוסף לשילובי הגוונים ולדיטלייז של תפרים פרומים בעבודת יד לצד מראה כללי מרושל, נראה שנעשה עבודת ליהוק מחושבת באגף ההנעלה עם בחירות סניקרס סטריטיות שבראשן אדידס Gazelle.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

חליפות בצבעים מרעננים של חנות ממתקים

בראד פיט. גטי, GettyImages
בראד פיט/GettyImages, גטי
בראד פיט. גטי, GettyImages
בראד פיט/GettyImages, גטי

בדים קלילים שנעים על הציר שבין פשתן לפוטר

בראד פיט. גטי, GettyImages
בראד פיט/GettyImages, גטי
בראד פיט. גטי, GettyImages
בראד פיט/GettyImages, גטי

את פריטיו של המעצב האנס ניקולס מוט לא תמצאו ברשתות החברתיות או בפלטפורמת אונליין כלשהי. שיטת העבודה שלו מתוארת כ"אינטימית וקפדנית" שנוצרת על ידי דיאלוג עם הלקוח בשיתוף פעולה ישיר. "נהניתי לעבוד עם מר פיט כי יש לו מושג ברור מי הוא רוצה להיות בעולם הזה. יש לו חוש מאוד עדין ומיוחד לצבעים, לצלליות, לטקסטורות, לדוגמאות", אמר האנס לפני כחודש בראיון למגזין GQ.

האנס מכין דפוסים באופן אישי לכל לקוח, מעבד את קצוות הבגדים עם תפרים ידניים בשלל צבעים ולא מצמיד תוויות לעיצובים שלו. הכפתורים בחליפות של פיט נעשו בעבודת יד על ידי אביו של המעצב ועבור כל ז'קט הוא מקדיש בין שלושה לחמישה ימי תפירה.

בראד פיט. גטי, GettyImages
מכף רגל ועד ראש. למרות שזה נראה מרושל - הכל פה מחושב. בראד פיט/GettyImages, גטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully