וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות ואלין גולן מציגות: זה הצבע הכי נכון כרגע

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 8:26

מחפשות גיוון למלתחה שלכן לקראת עונת החגים? תשאבו השראה מגל גדות, אלין גולן, מרינה קבישר, אגם בוחבוט ואפילו מלטיסיה מלכת ספרד - כתום סינופיה הוא לגמרי הצבע השולט בתקופה הקרובה

גל גדות

עונת המעבר המחברת את הימים החמים של סוף הקיץ עם הסתיו שמתגנב אלינו באיטיות מהווה הזדמנות מעולה להתחדש בגוונים המתאימים לתקופה ההפכפכה. לצד משפחת החום-בז'-קאמל המבשרת על הערגה לירידה בטמפרטורות ומתאימה למיזוג הרמוני עם העור השזוף שטיפחנו בשבועות האחרונים, ניתן לראות נוכחות בולטת של כתום עז היוצר תמונת שלכת יפהפייה כשמשלבים אותו סמוך לסקלת הניטרליים.

גוון הכתום הנכון של העונה מכונה סינופיה והוא בעל נטייה קלה לכיוון האדום, אך סביב הפופולריות הכתומה שמציפה את הפיד בימים אלו ניתן לראות שגם טונים כתומים עזים נוספים, כאלה בעלי נטייה ניאונית או מעושנת, פופולריים לא פחות.

אלין גולן

את המגמה הכתומה אפשר למצוא בפריטי קיץ מובהקים כמו בגד ים, על אגם בוחבוט ועל האיט גירל האיטלקייה ולנטינה פראני, בשמלות קטנות כפי שמדגימות גל גדות והזמרת העולה אלין גולן, או במכנסיים ארוכים וז'קטים קלילים המתאימים ללוקים מתוחכמים המתקבלים מסטיילינג של מיקס אנד מאץ' בשכבות.

גם במסלולי תצוגות הסתיו של בתי האופנה שאנל, בלומרין, פנדי, ברברי, בוטגה ונטה, ז'קמוס, לואבה וסטלה מקרטני הוגשה התייחסות כתומה, אם בטוטאל לוקים מלאים של שמלות או חליפות לצד אביזרים שיכולים להעניק סטייטמנט צבע נועז לכל הופעה מינמליסטית. תאמצו?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מרינה קבישר

אגם בוחבוט

לטיסיה, מלכת ספרד

ולנטינה פראני

  • עוד באותו נושא:
  • כתום
  • טרנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully