וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במלון היוקרתי ביותר בארץ: פדני השיקה את בוטיק הדגל החדש

בשיתוף פדני

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 12:25

רשת תכשיטי ושעוני היוקרה פדני משיקה בימים אלה את בוטיק היוקרה - PADANI KEMPINSKI, הממוקם במתחם המלון היוקרתי ביותר בארץ. הפרטים בפנים

חנות הדגל של פדני. Peled Studios,
חנות הדגל של פדני/Peled Studios

רשת תכשיטי ושעוני היוקרה פדני, משיקה בימים אלה את בוטיק היוקרה הגדול ביותר - PADANI KEMPINSKI הממוקם במתחם מלון היוקרתי ביותר בתל-אביב ובישראל של רשת מלונות קמפינסקי העולמית.

ניבר מדר ושון מונגוזה בצילומי קמפיין לרשת פדני. שי כהן ארבל,
ניבר מדר ושון מונגוזה בצילומי קמפיין לרשת פדני/שי כהן ארבל
ניבר מדר ושון מונגוזה בצילומי קמפיין לרשת פדני. שי כהן ארבל,
ניבר מדר ושון מונגוזה בצילומי קמפיין לרשת פדני/שי כהן ארבל

בוטיק היוקרה החדש פדני קמפינסקי הוא הבוטיק הגדול ביותר של רשת פדני, ועיצובו מהווה את חוד החנית של עולמות היוקרה, המשתלבים זה בזה בסביבה היוקרתית. קולקציות התכשיטים ושעוני היוקרה מתפרסות על פני כ-410 מ"ר שעוצבו בשפה עיצובית חדשה ואלגנטית, הנותנת במה שלא הייתה כמוה לתכשיטים היוקרתיים ביותר.

"כשהחלטנו לפתוח חנות דגל של תכשיטי פדני, ידענו שזו לא יכולה להיות סתם עוד חנות תכשיטים.
ספגנו השראה ממיטב מותגי היוקרה בעולם וחלמנו ליצור חוויה שטרם היתה כמותה בישראל.

עבדנו קשה, רקמנו ופרמנו רעיונות עד שהצלחנו להעביר למימד הפיזי את התחושה המדויקת אותה ביקשנו לייצר. (או "אליה כיוונו?") (אם אתם מעדיפים, אפשר "שרטטנו ומחקנו" או "רשמנו, מחקנו, ושינינו"
חלמנו - והגשמנו את החלום בצורת בוטיק בסטנדרט בינלאומי, בו מוצגים אוסף התכשיטים האייקוני של פדני בתצוגה מלאה וכן תכשיטים ושעונים של מותגי היוקרה המובילים בעולם.

ניבר מדר בצילומי קמפיין לרשת פדני. שי כהן ארבל,
ניבר מדר בצילומי קמפיין לרשת פדני/שי כהן ארבל

הקולקציה הבולטת ביותר בפדני קמפינסקי היא קולקציית MALVENE אשר מביאה את העיצובים היוקרתיים ביותר של פדני לצד פריטי קולקציית ONE OF A KIND . קולקציה על זמנית שנוצרה בהשראתה של הגברת מלווין פדני, רעייתו של הנרי אורי פדני ז"ל מייסד פדני. תכשיטי זהב לבן עטורים ביהלומים בקו עיצובי קלאסי אלגנטי ועדין במיוחד. שיר הלל לתכשיטנות הגבוהה ביותר ולנשיות העדינה.

בין התכשיטים המוצגים נראה יצירות נדירות ותכשיטים מעוטרים ביהלומים, אבני ספיר, מונסטון, טורמלין אקווה מרין ועוד. היוקרה בשיאה האלגנטי והנשי.

חנות הדגל של פדני. Peled Studios,
חנות הדגל של פדני/Peled Studios
שון מונגוזה בצילומי קמפיין לרשת פדני. שי כהן ארבל,
שון מונגוזה בצילומי קמפיין לרשת פדני/שי כהן ארבל

את השקת בוטיק היוקרה פדני קמפינסקי מלווה סדרת צילומים מיוחדת במינה של הצלם שי כהן-ארבל. צילומים אמנותיים החורגים מעולם התכשיטים הקלאסי. ניבר מדר דוגמנית-העל הבינלאומית לצדו של השחקן שון מונגוזה, עטופים בסדיני משי יוקרתיים וגופם מעוטר בתכשיטים בלבד.

סדרת הצילומים הנועזת עושה צעד נוסף כפי שעיצוב החנות והקולקציות היוקרתיות של פדני מציגים, ומתכתבת עם הגבול העדין שבין צילומי אמנות ברוח מסתורין, עירום מרומז, צבעוניות עמומה, עד כי לא ברור אם הצילומים נעשו בצבע או בשחור לבן הקלאסי. כל אחד מהצילומים מעורר רגשות ענוגים ומאפשר לנו כצופים לדמיין את המוסיקה הפנימית של הנראה. התכשיטים המעטרים את גופם של ניבר מדר ושון מונגוזה, מקבלים חיים חדשים במראה אלגנטי השמור לנצחי. כפי שיהלומים הם תמיד נצחיים..

קרדיט צילומים: דוגמנית: ניבר מדר, דוגמן: שון מנגוזה, צלם: שי כהן ארבל, שיער: שי הללי, איפור: מורן מילקי, סטיילינג: אלין זידקוב.

ניבר מדר ושון מונגוזה בצילומי קמפיין לרשת פדני. שי כהן ארבל,
ניבר מדר ושון מונגוזה בצילומי קמפיין לרשת פדני/שי כהן ארבל

את תכשיטי היוקרה של פדני תכשיטנים ניתן לראות בבוטיקי היוקרה של פדני ברחבי הארץ, וכן לרכוש באמצעות האתר של פדני עם משלוח חינם עד הבית לכל מקום בארץ

בשיתוף פדני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully