וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לך השיער הקיץ? כל המוצרים החדשים לשיקום והבראה

19.9.2022 / 12:17

השמש, המלח בים והכלור בבריכה - לא פלא שהשיער שלכן סיים את הקיץ עייף, דהוי ושרוף בקצוות. נסייניות המדור פיזרו את הקוקו והתנסו בתרסיסים, אמפולות, סרומים ומסכות שמבטיחים הבראה ושיקום. להלן התוצאות

אישה עושה קוקו בשיער. Giphy
שחררו את הקוקו ותתחילו לעבוד!/Giphy

1. שמן הזנה

שיקום שיער פגום - סיסלי. יחסי ציבור,
סיסלי פריז, precious hair care oil/יחסי ציבור

מה: שמן הזנה
ההבטחה: מגע רך ומראה זוהר

איך היה: מותג האוליגרכים סיסלי נותן גם במוצרים לשיער, עם שמן מטפח בריח מתובל אלוהי, שמכיל קוקטייל של פסיפלורה, שיאה, כותנה ומורינגה. השמן, מהסוג היבש שלא יכתים בגדים או ציפיות, אוורירי מאד ועוטף גם שיער פריזי ושביר במיוחד בציפוי מגן רך ודקיק. הנסיינית מעדכנת שהוא מוצלח בעיקר על שיער רטוב - למרוח על אורכי השיער ולהתעורר ליום שיער טוב במיוחד. לבעלות קצוות מפוצלים וכיס עמוק.

סיסלי פריז, precious hair care oil במחיר 369 שקלים ל-100 מ"ל

2. מרכך ללא שטיפה

שיקום שיער פגום - שמן מרוקאי. יחסי ציבור,
Moroccanoil, Protect & Prevent Spray/יחסי ציבור

מה: מרכך ללא שטיפה
ההבטחה: מגן מחום ומונע דהייה של שיער צבוע

איך היה: הספריי של Moroccanoil, מעין מיסט קליל, הוא מוצר למבוגרים אחראים שדואגים מראש לצמצם נזקים ולא רק לטפל בהם אחרי. במקור הוא נועד לשמור על צבע השיער מהשפעות סביבתיות מבאסות כמו מים קשים, זיהום אוויר וחום חזק, ומשמש גם כמקדם הגנה לשיער; אבל הנסיינית שהשתמשה בו מדווחת שגם כמוצר לטיפול בשיער שכבר הוזנח וצריך אשפוז - הוא מהמעולים שניסתה. למעשה, הוא היחיד שהצליח להחזיר לשיער את הרכות שאבדה לו באוגוסט, אחרי ימים ארוכים בבריכה ובשמש. "כמה שפריצים נדיבים על שיער רטוב, עם או בלי חפיפה, ותראו ישועות: הוא מטפל בהצלחה גם ביובש הקיצוני ביותר, בשיער מחושמל, בקצוות שרופים, ומגן על השיער בלי שום שמנוניות או כובד. אפילו הריח המובחן של מוצרי המותג שלרוב בא לי פחות טוב, קיבל פה טוויסט מעודן. מוצר מנצח".

Moroccanoil, Protect & Prevent Spray במחיר 110 שקלים ל-160 מ"ל. להשיג באתר המותג ובמספרות המורשות

3. טיפול במספרה וסדרת מוצרים משלימים לשיקום שיער פגום

שיקום שיער פגום - אדמינו. יחסי ציבור,
ADDMINO-18, טיפול מקצועי אצל עמיר מזרחי בת"א ובמספרות המותג/יחסי ציבור

מה: טיפול במספרה וסדרת מוצרים משלימים לשיקום שיער פגום
ההבטחה: ריכוך ולחות לשיער חזק ובריא

איך היה: המוצרים של addmino-18 מבוססים על חומצות פרי, מלחים מינרליים וקפה ירוק מותסס. זו לא אבחנה מקצועית, אבל בניגוד להרבה מוצרי מספרה אחרים, הם מריחים כמו סלט ירקות טרי מאד ולא מבושמים בכימיקלים, בקטע הכי טוב. חפיפה, 5 דקות עם תרסיס משקם, עוד 5 עם מסכה, שוב חפיפה ואז קרם משקם שנשאר על השיער. אם לא תפתחו שיחה עם הספר, תוך חצי שעה אתן בחוץ, עם שיער שעבר הנשמה וחזר לחיים. הנסיינית שהגיעה עם שיער עצוב מדווחת שאחרי הטיפול הוא נראה הכי טוב שהיה לה מאז שהקיץ התחיל, ושגם הטיפול המשלים בבית לא אכזב, ושמר על רכות וברק. שווה.

ADDMINO-18, טיפול מקצועי אצל עמיר מזרחי בת"א ובמספרות המותג - 150-200 שקלים, קרם משקם לטיפול ביתי - 220 שקלים ל-100 מ"ל. מידע ומוצרים באתר

4. טיפול מקצועי בהתאמה אישית לשיקום השיער לאחר עונת הקיץ

שיקום שיער פגום - קרסטס. יחסי ציבור,
קרסטס – טיפול אמפולות FUSIO-DOSE/יחסי ציבור

מה: טיפול מקצועי בהתאמה אישית לשיקום השיער לאחר עונת הקיץ
ההבטחה: שיפור מיידי על פי צרכי השיער

איך היה: בקרסטס, אלופי מוצרי השיער השווים, מציעים אבחון מקצועי וטיפול באמפולה ובבוסטר, תוספים מרוכזים שמאפשרים להתאים לשיער פתרון מדויק - צבוע וגם שביר, דק וגם שמן וכל יתר הקומבינציות המעליבות שגרות לכן על הראש. הנסיינית הגיעה עם שיער מתולתל, צבוע וגם יבש מאד. אחרי חפיפה יסודית, טיפול מותאם וחימום להעמקת האפקט, פלוס ייבוש חופשי ללא פן, היא התבאסה לגלות שהשיער לא הגיב לכל הטוב המרוכז שנמרח עליו ונשאר יבש ושרוף בדיוק כמו שהגיע. דווקא אחרי חפיפה ביתית בשמפו בייסיק המצב השתפר קלות, והשיער הרגיש פחות שביר.
מי שמעדיפה DIY יכולה להמשיך בבית עם סדרת Nutritive של קרסטס שמתאימה לשיער יבש, חסר ברק ושביר. השמפו והמסכה הם מהמעולים שיש, ומשאירים את השיער רך ונוח לסידור, עם ריח נקי, חלבי ומרגיע שהיינו שמחות לבקבק לבושם או לכביסה. טיפול ביתי ברמה גבוהה למי שמוכנה להשקיע בחפיפות שמתומחרות בקצה היקר.

קרסטס - טיפול אמפולות FUSIO-DOSE במחיר 80-120 שקלים, במספרת ירון אזולאי, רמת אביב ובמספרות המותג המורשות.
שמפו מסדרת Nutritive במחיר 129 שקלים ל-250 מ"ל, מסכה - 179 שקלים ל-500 מ"ל.

5. שמפו ומסכה לשיער פגום ושברירי

שיקום שיער פגום - לוריאל. יחסי ציבור,
לוריאל פרופסיונל, סדרת ABSOLUT REPAIR/יחסי ציבור

מה: שמפו ומסכה לשיער פגום ושברירי
ההבטחה: שיער עמיד, חלק ומלא ברק

איך היה: קחו את מה שאמרנו על השמפו והמסכה של קרסטס, ותעתיקו לפה, כולל הריח המוצלח: מדובר במוצרים אפקטיביים - ויקרים באופן שערורייתי. השיער של הנסיינית שידע הרבה מלח ים בקיץ האחרון, נשבר פחות, הבריק יותר, ונפטר, באופן זמני, מהקרזולים הלא פוטוגניים. האם בנמצא תחליפים ראויים במחיר שפוי? בהחלט כן.

לוריאל פרופסיונל, סדרת ABSOLUT REPAIR - שמפו 139 ש"ח ל-500 מ"ל, מסכה 209 ש"ח ל-500 מ"ל. להשיג במספרות המותג המורשות

6. סרום רב שימושי לשיקום אינטנסיבי

שיקום שיער פגום - אמיקה. יחסי ציבור,
אמיקה, the kure multi-task/יחסי ציבור

מה: סרום רב שימושי לשיקום אינטנסיבי
ההבטחה: שיקום, חיזוק וגמישות לשיער ב-60 שניות בלבד

איך היה: יש לנו חיבה ידועה לקיצור תהליכים, דילוג על שלבים, 2 ב-1 ולהתארגן ברמזור אדום. אנחנו אוהבות טיפולים שנגמרים תוך דקה, בטח כשמהצד השני של הדקה הזו מובטח לנו שיער משגע. את הסרום המהיר של אמיקה קיבלה נסיינית שמעדיפה לעבור את הביקור הרבעוני אצל הספר בהרדמה מלאה, ולכן דקה במקלחת מבחינתה זה לגמרי לנצח את השיטה. היא מרחה את הנוזל על השיער - שימו לב, הוא באמת נוזלי מאד, כך שעדיף לא לתווך אותו עם היד אלא לשפוך ישירות על השיער - המתינה דקה, ושטפה. התוצאות היו מפתיעות - השיער המאד שביר ויבש שלה הרגיש רך במיוחד, נוח לסידור ונטול פריזים. לא נגזים ונאמר שהוא הבריא, אבל משמעותית נראה והרגיש יותר טוב. פתרון מעולה לכל מי שאין לה זמן, יכולת או סבלנות להשקיע בטיפול ארוך - בדקנו וזה יוצא רובנו.

אמיקה, the kure multi-task במחיר 119 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג באתר המותג

7. תרסיס וקרם לטיפול ביתי

שיקום שיער פגום - אולפלקס. יחסי ציבור,
OLAPLEX No 0+No 3/יחסי ציבור

מה: תרסיס וקרם לטיפול ביתי
ההבטחה: משפר באופן דרמטי את בריאות השיער

איך היה: נסיינית ששגרת טיפוח השיער הארוך שלה כוללת גוונים פעם ברבעון ואז שמפו ומרכך מהסופר, ומעולם לא שמעה על OLAPLEX המותג האמריקאי המהולל, קיבלה את תכשירים 0 ו-3 שנועדו לשיער שBור מאד שהגיע לקצה שלו. הטיפול הביתי דורש כמה מאות שקלים לכמות קטנה יחסית ולא פחות חשוב מזה - סבלנות: מטפטפים את מס' 0 על שיער יבש ונקי, וממתינים 10 דקות לפחות, ואז מורחים את 3 וממתינים עוד 10 דקות לפני החפיפה. כדאי ורצוי להשאיר לזמן ממושך אפילו יותר - זה הזמן לבינג' נטפליקס. התוצאות, בלי דעה מוקדמת על נפלאות המותג, קסומות: הפריזים נעלמו, השיער מרגיש חזק יותר, משיי יותר וכבר לא נראה כאילו עבר על הפלנצ'ה. משובח.

OLAPLEX No 0+No 3 במחיר 150-180 שקלים לאחד. להשיג באתר ובמספרות

8. סרום לשיער פגום ושמירת הגוון

שיקום שיער פגום - מון פלטין. יחסי ציבור,
מון פלטין, סרום HYLOREN/יחסי ציבור

מה: סרום לשיער פגום ושמירת הגוון
ההבטחה: מרקם שיער אחיד וחלק, מונע דהיית צבע

איך היה: נסיינית בעלת השילוש הקדוש - שיער דק, דליל ושביר לא מעט בגלל הרגלי הפן הקבועים שלה, ניסתה את הסרום של מון פלטין עם או בלי ייבוש אחריו, והודיעה שלא התרשמה ממרקם יוצא דופן, תיקון או גוון משודרג. "הסרום נעים ולא שמנוני כמו אחרים שניסיתי, ויש לו ריח עדין, אבל לא יכולה לדווח על שינוי משמעותי. השיער המשיך להיות פריך ושברירי וגם הגוונים הצהיבו כהרגלם". הצעת ייעול בקטנה - נשמח אם למוצרי שיער שיושבים קבוע באמבטיה יהיה פקק פחות שביר שלא יתנפץ לחתיכות בנפילה מגובה הכיור, לא משנה איך אנחנו יודעות שזה קורה.

מון פלטין, סרום HYLOREN במחיר 119 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג באתר המותג ובמספרות המורשות

9. מסכת קרטין נטולת מלחים לשיער יבש ופגום

שיקום שיער פגום - ג'אן מור. יחסי ציבור,
Jan more, מסכה מסדרת Gold/יחסי ציבור

מה: מסכת קרטין נטולת מלחים לשיער יבש ופגום
ההבטחה: לעטוף את השערה במיקרו חלקיקי זהב ובחלבונים משקמים

איך היה: Jan more, מותג ישראלי בעטיפה צרפתית עם לוק של לואי ה-14, מציעים מסכה סמיכה מאד, שתספיק לנצח גם לבעלות שיער ארוך. בבוקר שאחרי החפיפה התלתלים של הנסיינית היו רכים ופלאפיים, תחושה נעימה שהחזיקה לא יותר מיממה של אושר בלחות של תחילת ספטמבר. אבל למי אכפת מהשיער, כשלמסכה יש שימוש מחתרתי מפתיע: כל חפיפה תשאיר אתכן עם ריח משגע וחזק מאד ששורד הרבה אחרי שהרכות נעלמת, אפילו אחרי החפיפה הבאה, ומתפזר לחלל בכל נפנוף שיער. לא בטוח שהיינו משפריצות אותו כבושם באופן רשמי, אבל בפורמט מסכה הוא לגמרי הריח האלטרנטיבי שלנו לעונה הקרובה.

Jan more, מסכה מסדרת Gold במחיר 179 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג באתר

10. מסכת הזנה לשיקום אינטנסיבי, ללא מלחים

שיקום שיער פגום - הנסון. יחסי ציבור,
Stephen hanson, מסכה משקמת/יחסי ציבור

מה: מסכת הזנה לשיקום אינטנסיבי, ללא מלחים.
ההבטחה: מרככת את השיער ל-12 שעות, מעודדת זרימת דם ועוזרת להגברת צמיחת השיער

איך היה: הנסיינית ברגשות מעורבים - מצד אחד, היא חיבבה את ההבטחה הצנועה לחצי יום של רכות, שבסופו, כמו סינדרלה, השיער שלך יחזור להיות קן ציפורים סבוך. מצד שני, היא עוד לא פגשה מסכה שעודדה את הדם שלה לזרום ואת השיער שלה לצמוח. אז עם חבילת הציפיות הזו היא ניגשה למקלחת והתמרחה במסכה של המותג הדני החדש בארץ, סטפן הנסון. אם שמים בצד את ההבטחות לעשות קסמים, מדובר במוצר מוצלח - וגם יקר מאד - עוד מסכה מהזן הסמיך שמרככת, מרגיעה ומתירה קשרים ופריזים, ולא פחות חשוב מזה - משאירה שיער מבושם בשיגעון, בקטע טוב. אבל כל הנעימי הזה מחזיק מעמד מקסימום עד החפיפה הבאה ולא דקה אחרי. מחיר יקר לתוקף קצר, אפשר ורצוי למצוא תחליפים טובים וזולים יותר.

Stephen hanson, מסכה משקמת - 279 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג באתר

11. סדרה טיפוח חדשה עם חומצה היאלרונית

שיקום שיער פגום - אלביב לוריאל. יחסי ציבור,
לוריאל פריז, אלביב חומצה היאלרונית/יחסי ציבור

לקינוח, נחמות זולות למי שלא יכולה או רוצה להשקיע במוצרי השיער שלה תקציב של מדינה קטנה באפריקה:

מה: סדרה טיפוח חדשה עם חומצה היאלרונית
ההבטחה: לחות לשיער עד 72 שעות

איך היה: החומצה ההיאלרונית הגיעה גם למוצרי השיער של אלביב, מסעודה משדרות של הטיפוח. נסיינית חשדנית שבטוחה שבכל הבקבוקים של כל השמפויים אורזים אותו חומר בדיוק ורק המיכל מחליף צבעים, אומרת שאם לא מצפים לנסים, מדובר בסדרת מוצרים מצויינת במחיר נגיש מאד: השמפו ניקה בעדינות, המרכך והמסכה ריככו בלי להכביד, ומוצלח במיוחד הסרום שמגיע בספריי ועוטף את השיער בציפוי עדין ולא שמנוני, ומשאיר אותו רך יותר, פריזי פחות ונוח לעיצוב.

לוריאל פריז, אלביב חומצה היאלרונית - 16-40 שקלים למוצרי הסדרה בחודש ההשקה

12. סרום חומצה היאלרונית

שיקום שיער פגום - דה אינקי ליסט סופר פארם. יחסי ציבור,
The inky list, סרום חומצה היאלורונית לשיער/יחסי ציבור

מה: סרום חומצה היאלרונית
ההבטחה: לחות וטיפול בפריזים לכל סוגי השיער

איך היה: הסרום של The inky list מגיע עם הוראות שימוש די ליברליות: אפשר לשלב אותו עם השמפו או המרכך, להניח על שיער רטוב אחרי החפיפה, או על שיער שהתייבש - איך שבא לכן ומתי שאתן רוצות. במריחה על שיער מחושמל קלות ויבשושי במידת מה, התוצאות סבירות: הסרום נוזלי על גבול המימי, נטול ריח, לא כבד ולא דביק. מצד אחד, הוא מרגיע את הפריזים בלי להכביד על השיער, מצד שני, שיער יבש באמת ידרוש טיפול משמעותי יותר או לפחות תחזוקה ומריחה נוספת בחלוף כמה שעות.

The inky list, סרום חומצה היאלורונית לשיער - 43 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בסופר פארם און ליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully