וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הסימן המסתורי על סוליית הנעל של מייגן מרקל הוא מסר מתריס למלכה?

19.9.2022 / 23:37

מייגן מרגל עוררה (שוב) סערה ברשת כשהצופים הבחינו במעין כתב סתרים על החלק התחתון של הנעל שלה כאשר היא חלקה כבוד אחרון למלכה. האם מדובר במחווה אישית או בהתרסה? פתרון התעלומה ירגיע אתכם

בווידאו: הארי ומייגן וקייט וויליאם סוקרים את המחוות מחוץ לארמון ווינדזור/צילום: רויטרס

סמל משונה שנצפה על החלק התחתון של הנעל של מייגן מרקל בזמן שחלקה כבוד למלכה אליזבת השנייה בארמון ווסטמינסטר הותיר את המעריצים המלכותיים מבולבלים.

מייגן מרקל נחשבת לאייקון אופנה ברחבי העולם בזכות הסטייל הבאמת נדיר שלה. כשהצטרפה למשפחתה המלכותית כדי לחלוק כבוד מול ארונה של, הדוכסית מסאסקס הופיעה לבושה בשחורים, כולל זוג נעלי עקב אלגנטיות.

כשהיא צעדה לעבר ארונה של הוד מלכותה, מעריצים הבחינו בסמל מוזר על סוליית הנעל שלה, מורכב משלושה קווים ישרים ואחד מעוקל, כולם חופפים.

הצופים מיהרו לתהות מה משמעות הסמל? חלקם שיערו שזה יכול להיות מחווה אישית לסבתא המנוחה של בעלה, אחרים תהו האם זה מסר חתרני שרק פרשנים מביני עניין יצליחו לעלות עליו - וכמובן היו גם כאלה שהאמינו שזו סתם תוספת אישית לעקבים היוקרתיים.

כעת נחשף מה המשמעות של הסימן - הודות למומחי אופנה בעלי עיני נץ.

רואים מה מסתתר שם בנעל של מייגן מרקל?. GettyImages
רואים מה מסתתר שם בנעל של מייגן מרקל?/GettyImages
הסמל על העקב של מייגן מרקל מעורר סערה. GettyImages
מה זה? הסמל על העקב של מייגן מרקל מעורר סערה/GettyImages

הנעליים הקלאסיות מיוצרות על ידי פול אנדרו, מעצב אופנה יוקרתי שמעצב את הנעליים האיטלקיות בעבודת יד שלו בניו יורק. שמו של המעצב הוא ההשראה לאותיות "P" ו-"A" ששילוב שלהן מופיע על סוליית הנעליים של מייגן.

פאשניסטות מעריכות שמייגן נעלה את עקבי ה-Pump It Up שלה לאור הדמיון לנעליים איתן הגיעה לאירוע האירוסין המלכותי באירלנד, לפני שהיא והארי עזבו את משפחת המלוכה. מייגן גם ענדה זוג עגילי פנינים ויהלומים שניתנו לה על ידי הוד מלכותה במתנה לפני מפגש האירוסין הראשון שלהם ב-2018. התכשיטים המרהיבים היו כמעט זהים לאלה שהמלכה ענדה אז לרגל האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully