וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה שכל הדוגמניות נפלו על המסלול בשבוע האופנה במילאנו

29.9.2022 / 23:55

תצוגת האופנה של AVAVAV בשבוע האופנה במילאנו נפתחה במבוכה כשהדוגמנית הראשונה שצעדה על המסלול נפלה לרצפה. הקהל נותר מבולבל כשהדוגמנית שעלתה על המסלול אחריה נפלה גם היא - וגם זו שאחריה. מאוחר יותר נמצאה הסיבה לנפילתן

דוגמניות נופלות בשבוע האופנה במילאן/@futurist__

שבוע האופנה במילאנו נפתח באקורד צורם כשדוגמניות מותג האופנה AVAVAV החליקו על המסלול, נפלו אחת אחרי השניה והותירו את הקהל בהלם. סרטונים מהתצוגה המביכה צברו מיליוני צפיות ברשת ואלפי תגובות. מאוחר יותר התברר מה בדיוק הפיל את כל הדוגמניות על המסלול וברשת כינו את זה כ"החלטה גאונית".

מותג האופנה AVAVAV, בראשות המנהלת הקריאטיבית ביט קרלסון, עשה את הופעת הבכורה שלו בפירנצה והציג את קולקציית Filthy Rich שכוללת לוגואים יוקרתיים שעוצבו מחדש עם האותיות AV וחולצות מעוצבות עם המילים Cash Cow. קרלסון יצרה גם שרשרת משלושה שעוני רולקס, שיכולה להיות שלכם תמורת 300,000 דולר בלבד.

וזה מה שקרה על המסלול

אז למה הן נפלו?

לאחר תצוגת האופנה הביזארית סיפרה קרלסטון שהנפילות של הדוגמניות על המסלול היו מתוכננות ומפוברקות במטרה להעביר מסר של סאטירה וזלזול ברצינות המוגזמת של תעשייה האופנה.

בהודעה לעיתונות, AVAVAV תיארו את הקולקציה כפרשנות לאג'נדה החברתית הנוכחית, שבה "כסף ואסקפיזם" נמצאים בראש הסולם. תעלול הנפילות, אם כך, נועד להפריך את הרצינות שמטילה על עצמה התעשייה ולמוגג את הפרסונות ה"מזוייפות" שאנשים מאמצים. "כל כך קל בדור הזה לזייף ולסנן חלקים מהחיים שלנו במדיה החברתית, אבל כל זה יכול להיעלם בכל כך בקלות", אמרה קרלסון ל-Vogue, "הנפילות ממחישות את זה. הנפילה גורמת לכם לשכוח מהמסיכה ששמתם על עצמכם. המציאות תופסת אתכם ממש שם".

@futurist__

AVAVAV is genius for this ??

♬ Chase - KSLV Noh

אולם, המעצבת לא הייתה עיוורת לצביעות שלה עצמה ואומרת שהיא לא נבוכה מהעניין כי היא יכולה "לראות את האירוניה שבדבר". היא הוסיפה: "בזמן האחרון אני רוצה להיראות כאילו אני מסודרת, להיראות עשירה, כאילו אין לי בעיות. כל כך הרבה מאיתנו רוצים להיראות עשירים ועכשיו גם אני רוצה. בקולקצייה שלנו ניסינו לקחת את החלק שאנחנו אוהבים בתעשיית האופנה אבל עדיין לעשות את שלנו".

בטיקטוק הצופים נרתעו מהתצוגה כשלא היו בטוחים אם הנפילות היו מקריות או גאוניות. "פתיחת התצוגה זעזעה אותי לשנייה", נכתב בתגובה לסרטון שצבר יותר מ-11 מיליון צפיות. "התצוגה הזאת הולכת להיות ויראלית בכל הרשת רק בזכות קונספט פשוט כזה", כתב אחר. אחרים השתעשעו על המשמעות הכפולה של המילים "קולקציית הסתיו" - fall collection (ניתן לתרגם גם כ"קולקציית נפילה"). רבים הרעיפו שבחים על קרלסון וכתבו שהרעיון שלה היה "אייקוני", "מדהים" ו"נדיר".

@hypebae Models were "dropping" looks on the runway during AVAVAV Spring 2023 runway show Milan Fashion Week by Beate Karlsson. ? Link in bio for full article. #mfw22 #milanfashionweek2022 #beatekarlsson ♬ original sound - HYPEBAE

מאז שהצטרפה ל-AVAVAV ב-2020, העיצובים של קרלסון עוררו רעש גדול ברשתות החברתיות - ביניהם המגפיים דמויי רגלי העוף של דוג'ה קאט איתם הופיעה בטקס פרסי ה-MTV Video Music Awards ב-2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully