וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנסיכה דיאנה ועד קריס ג'נר: לא תאמינו איזה אקססורי עושה קאמבק

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 9:22

בשעה שגברי אלפא כמו בראד פיט לובשים חצאיות, הנשים מאמצות עניבות - והן בכל מקום כרגע. על המסך (היי קארי!), על המסלול ועל השדרה הקרובה לביתכן

פשוט ככה, סקס והעיר הגדולה 2021 קארי ברדשאו. HBO מקס,
קארי ברדשאו מתוך "פשוט ככה"/HBO מקס

בפברואר האחרון עלתה לאוויר "פשוט ככה", סדרת ההמשך של סקס והעיר, ובאופן לא מפתיע סיפקה מלאי גדוש של חומרים לשיח אופנתי עתידי באדיבות מלתחתה של הדמות הראשית קארי בראדשו (שרה ג'סיקה פארקר).
אפשר לומר הרבה דברים על המלתחה המוקפדת של בראדשו, ולא כולם חיוביים, אבל אין ספק שבמבחן הזמן מדובר בישות שלא מפסיקה לתת עוד ועוד נקודות התייחסות המייצגות רגעים אופנתיים משמעותיים לאורך הדרך.

כך מסתבר גם בעונה האחרונה, שאחרי שנים בהן הלוקים נוסחו באדיבותה המקצועית של פטרישיה פילד (שערקה בינתיים לאמילי בפריז), מלאכת ההרכבה הופקדה בידי מעצבי התלבושות מולי רוג'רס ודני סנטיאגו. בפרק 7 בראדשו לובשת אאוטפיט שהורכב מבלייזר סגול, חולצת כפתורים בדפוס נקודות ועניבה אדומה.

ג'וליה רוברטס בטקס גלובוס הזהב, 1990. GettyImages
ג'וליה רוברטס בעניבה בטקס פרסי גלובוס הזהב 1990/GettyImages

פחות או יותר במקביל לשידור הסדרה גם מסלולי שבועות האופנה לסתיו חורף 22 סימנו את העניבה כאקססורי משמעותי שיש לשים אליו לב העונה.
נכון, נשים הלבושות באלמנטים המושאלים מהמלתחה הגברית המסורתית זו לא בשורה מרעישה בימינו.
בנוסף, לאורך השנים ראינו דמויות נשיות מפורסמות בפרופיל גבוה לובשות טוטאל לוק "גברי" של חליפה מחויטת הנחתמת בעניבה כמו השחקנית האגדית מרלן דיטריך, ג'וליה רוברטס בטקס גלובוס הזהב של 1990, או הנסיכה דיאנה בסט של חליפה ועניבה תואמות בביקורה באיטליה באפריל 1985.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הנסיכה דיאנה בביקור באיטליה אפריל 1985. Anwar Hussein, GettyImages
הנסיכה דיאנה בביקור באיטליה אפריל 1985/GettyImages, Anwar Hussein

בניגוד להצהרת החגיגיות הייחודיות שהייתה שמורה בעבר לליידי בתלבושת מעונבת, בשבועות האחרונים העניבה הפכה לאביזר סטריט נונשלנטי שלא בהכרח מחייב בלייזר מחויט או ארוע מיוחד. את גלגולן העדכני שלהעניבות ניתן לאתר בסבב שבועות האופנה הנוכחי במצבי צבירה מגוונים: החל מאופנת
רחוב המוצגת על ידי קהל המוזמנות, דרך מסלולי הקולקציות לאביב הבא ועד סבתא קריס ג'נר שבאה לשמרטף בשורה הראשונה של דולצ'ה וגבאנה, בזמן שאמא קים מדגמנת על הבמה.

קריס ג'נר בחליפה לבנה בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה

יעל שלביה

  • עוד באותו נושא:
  • עניבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully