וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המשפיל בו דוגמנית שהוכתרה בטעות למלכת היופי מופשטת מהתואר

7.10.2022 / 0:03

אנה ליביה דיניז החזיקה עליה את סרט מלכת היופי לכמה שניות קצרות לפני שהמנחה הבין שעשה טעות והסיר אותו ממנה והשאיר אותה מושפלת על הבמה

פדיחה בשידור חי בתחרות מיס יוניברס 2015/סיפור בדקה

השמחה של מלכת היופי הברזילאית על כך שהוכתרה כמנצחת בתחרות הייתה קצרת מועד לאחר שהמנחה הבין שהיא בכלל הפסידה - ולקח ממנה את סרט ההכתרה של המנצחת שהונח עליה.

הרגע המפדח הזה התרחש במהלך מיס גויאס שנערך בברזיל בשבוע שעבר, כאשר הסרט לזוכה הונח על הדוגמנית אנה ליביה דיניז, בת ה-23. צילומים מהאירוע, ששיתפה דיניז בעמוד האינסטגרם שלה, מציג את הרגע שבו היא בוכה משמחה לאחר שקיבלה את הסרט לפני שהמנחה מוריד אותו מעליה ומכתיר את המועמדת שעומדת לידה.

"זו הבושה שעברתי אתמול", כתבה הצעירה בעמוד הרשת החברתית שלה כשפרסמה את הסרטון. "אני כועסת על חוסר הארגון של האירוע. הרגע הזה חשוב ביותר עבור אלו שהקדישו את עצמן כל כך הרבה למען המטרה".

רגע ההכתרה - והחרטה המיידית

דיניז אמרה שהאחראי על טקס מיס גויאס הכריז על שמה לפני שהבין שהוא אמר את השם הלא נכון, והסיר ממנה את הסרט. "זה חוסר אחריות גדול להודיע ​​על תוצאה לא נכונה, לשים את הסרט עליי ואז להסיר אותו", כתבה דיניז.

דיניז אמרה שהיא קיבלה התנצלות מהמנחה, והוצגה רשמית כזוכה במקום השלישי בתחרות מלכת היופי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בזמן שהמפסידה ביקשה מעוקבייה שלא לתקוף את הבחורה שזכתה בתואר, היא מצאה הומור בחוויה שלה, ואמרה: "אני מבינה אותך, מיס קולומביה!".

הבדיחה של דיניז התייחסה לרגע בו הכתיר הקומיקאי והמנחה סטיב הארווי את מיס קולומביה אריאדנה גוטיירז ארבלו כמנצחת בתחרות מיס יוניברס ב-2015, לפני שחזר בו והכריז על מיס הפיליפינים פיה אלונזו וורצבאך כזוכה האמיתית בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully