וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקססורי שהשתלט על רחובות פריז

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 9:34

פשוט אי אפשר היה להתעלם מהצורה והצבעוניות של משקפי השמש שנראו בכל מקום בפריז בשבוע האופנה בעיר. אז מאיפה הם צצו וכמה הם עולים? לנו הפתרונים!

זה כנראה מקרי לחלוטין שסבב שבועות האופנה של ספטמבר נחתם בערב יום הכיפורים שחל ביום שלישי שעבר, אבל אם נרצה למצוא סמליות כלשהי בסמיכות התאריכים היא תהיה קשורה בקאמבק הגדול של סצינת הסטריט סטייל הנלווית לתצוגות. אחרי שלוש שנים של חשבון נפש עם מסלולים וקולקציות שהותאמו למגבלות המגיפה, תצוגות מצולמות, ישיבה במרווחים גדולים, עטיית מסיכות על הפנים וקושי לטוס בקלילות (בידודים, בדיקות וסגרים) - העונה האקשן חזר לרחובות בווליום מוגבר.

ממש כמו טירוף החופשות של הקיץ האחרון, אנשי האופנה חזרו לחגוג את עצמם עם מוטיבציה גבוהה שהתבטאה לא רק בתצוגות המושקעות ובאוספים המרהיבים אלה בקרקס שלם של אטרקציות יחסי ציבור שנועדו להזין את התודעה האינסטגרמית במנות גדושות של סוכר סלבריטאי.

קיילי ג'נר

אמילי רטאייקובסקי

אמינה מואדי

ליאוני האן

אחד הטריקים המוכרים של בתי האופנה הגדולים הוא לפזר דגם מסוים בקרב קהל המוזמנים לאירוע התצוגה, אך הפריט הויראלי שהצליח לבלוט עשה זאת די בזכות עצמו: משקפי ה-Inflated של Loewe. המשקפיים המנופחים (360$) מהקולקציה הנוכחית של בית האופנה הספרדי נחשפו על המסלול כבר בשבוע האופנה הקודם והגיעו לחנויות בחודש אוגוסט האחרון.

עיצובם מציג פיסוליות מעוגלת ושמנמנה בשייפים של שפתיים חתוליות, מסיכה או ריבוע, לצד צבעוניות נועזת של כחול, אדום, צהוב, שחור ולבן. מעל הכול מרחפת הטקסטורה החדשנית שנראית מעט גלוסית ובעיקר אחרת הנובעת מכך שהן עשויות מניילון. סביב התצוגה שנערכה בתחילת השבוע המשקפיים כבר נצפו על מגה סטאריות כמו קיילי ג'נר, שבחרה בגרסה השחורה בשילוב טוטאל לוק של תחתונים וגופיה מתחת למעיל מקסי, אמרטה, שהלכה גם היא על שחור, מעצבת הנעליים אמינה מואדי והאיט גירל ליאוני האן. אבל עוד לפני כן הן יצרו באז אורגני בשל הסטייטמנט החד פעמי ממנו אי אפשר להתעלם.

טולי יאיטו - התמונה שלה הפכה ויראלית

בהתחשב במצב הכללי של העולם, להסתתר מאחורי זוג משקפי שמש הצהרתיים נשמע רעיון לא רע בכלל. טולי יאיטו, ממותג האופנה יאיטו, הייתה המומה מכך שהפכה לוויראלית במהלך אוגוסט שעבר לאחר שפרסמה תמונה שלה באינסטגרם כשהיא עונדת שלושה זוגות משקפי שמש מנופחים של Loewe באדום, צהוב וכחול. "אכן ציפיתי שזה יגרום להצהרה, לאור העובדה שלבשתי את כל שלושת הגוונים בו זמנית", אמרה בראיון ל- andscape, "עם זאת, לא ידעתי שזה יהפוך לוויראלי ברמה הזאת".

יוצר התוכן ארמיאל צ'נדלר אשר התארח בשבוע האופנה האחרון בניו יורק כשגריר פלטפורמת התשלום הדיגיטלית Afterpay אישר שאת המשקפיים רכש לאחר שנתקל בהן במהלך שיטוטיו בעיר: "הם נתנו חסות לכל מה שלבשתי, מלבד המשקפיים שקניתי בעצמי".

  • עוד באותו נושא:
  • משקפי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully