וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתעסקו: הלוק המושלם לעצבים של אחרי החגים

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 11:47

מעילי אופנוענים ומגפי עור תמיד היו כאן, אבל נראה שהפעם הטרנד הזה מקבל תוקף ומראה מחודש בדמות אסתטיקת ה"בייקרקור" - לוק קשוח וסגנון שירחיק ממך אנרגיות לא רצויות. בול מה שאנחנו צריכות אחרי החגים

אנה זק

רבים סבורים כי טרנדים אופנתיים נולדים משיגעון כזה או אחר של אוטוריטה בעלת כוח השפעה על קהל קלולסי שנוהר אחר עדר כלשהו. לעיתים זה נכון, אבל לרוב יש סיבה אמיתית שממנה מגיחה התופעה, רק שבמקרים רבים במהלך הדרך ניתק הקשר הרעיוני בין גרעין הסיפור לבין תרגומו לחיי היום-יום של מאמצי האסתטיקה.

מנגד, ישנן מגמות שתופסות אותנו בשל תקווה או נוסטלגיה המסמלות תקופה, חברה וסגנון חיים מסוימים. כמו למשל הקוטג'קור והקאבינקור, מושגים שנתקלנו בהם הרבה לאחרונה, המעניקים רומנטיזציה לחיי כפר שלווים עם שמלות בהירות בדפוסי פרחים קטנים לימי הקיץ או סריגים מחממים ועליוניות משובצות לישיבה מסביב לאח בחורף.

אמילי רטאייקאוסקי

דואה ליפה

בשבועות האחרונים ניתן לשים לב לאינפלציה בלבישת ז'קט עור מז'אנר האופנוענים עם מדגימות בפרופיל גבוה כהיילי ביבר, ג'וליה פוקס, אמילי רטאייקאוסקי, קיארה פראני, ודואה ליפה, לצד נוכחות אינסטגרמית גבוהה של מגפיים מעדות ההארלי דייוידסון. על פי הדיווחים ברשת, גם סגנון האופנוענים שצץ העונה קיבל את גושפנקת הקור - בייקרקור - בטענה לכמיהה הנשית בתחושת הגנה וביטחון בסביבה אנרכיסטית.

אסתטיקת הבייקרקור מורכבת מפריטי עור בעלי מוטיבים מקשיחים כמו טקסטורה מרופדת לפרקים, תיפורים חיצוניים, אלמנטים מתכתיים, רוכסנים ואבזמים במראה מתועש היוצרים וייב עצבני של "אל תתעסקו איתי".

קיארה פראני בבייקרקור כהלכתו

היילי וג'סטין ביבר

בייקרקור בפריז

הפופולריות העדכנית של נערות מועדון האופנוענים איננה הסיבוב הראשון של הסטייל הממזג כוח עם נשיות ויש לה מקורות בסצנות הפאנק האלטרנטיביות של שנות ה-70, עם גלים שבאים והולכים בתדירות כזו או אחרת בכל אחד מארבעת העשורים מאז.

הטוויסט המודרני לעונה הנוכחית הוצג על המסלולים של מיו-מיו ופראדה בגרסאות ז'קט קופסתיות המשולבות בבטנה פרוותית לצד מגפיים מעור בעל מראה מגורז עם רצועות המתחברות באבזמי מתכת כסופים. אלכסנדר מקווין, סן לורן ובלמין לקחו את הקלאסיקה לעבר מעילים ושמלות בשיק נשי יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully