וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה אלימה פרצה בטקס מלכת היופי של סרי לנקה: "הרסו לנו הכל"

6.11.2022 / 23:40

תחרות מלכת היופי הראשונה של מיס סרי לנקה שנערכה בעיר ניו יורק כנראה גם תהיה האחרונה אחרי שקטטה אלימה פרצה במקום והבריחה את המתמודדות. צפו ברגעים הדרמטיים

קרב אלים פרץ בטקס מלכת היופי של סרי לנקה שנערך בניו יורק/@colombogazette

תחרות מלכת היופי הראשונה של מיס סרי לנקה בעיר ניו יורק הסתיימה באקורד צורם כשבין החוגגים פרצה קטטה אלימה שתועדה במצלמות ושותפה ברשת.

הסרטונים הויראליים מציגים תגרה שפרצה במהלך האפטר פארטי של התחרות שנערכה בשישי, כשלא ברור מה גרם לה. אחת ממארגנות התחרות, סוג'אני פרננדו, אמרה ל-The Post שאף אחת מהמתמודדות לא היו מעורבות בקטטה - וכי כל ה-14 שהו בתוך הבניין כשהקטטה התרחשה מחוץ למקום האירוע.

הקטטה הזו הגיעה לאחר קטטה אחרת שפרצה בתחרות יופי בסרי לנקה שנערכה ב-2021 אז אחת המתמודדות לתואר חטפה את הכתר מראשה של יריבתה שלטענתה היה צריך לפסול אותה מאחר שהיא גרושה. "זו ההתנהגות האופיינית של תושבי סרי לנקה", כתב משתמש בתגובה לאחד הסרטונים, כפי שפורסם ב-South China Morning Post, "כל אירוע שלהם מסתיים בקטטה. מזקנים לילדים ועד נשים. הם מכים זה את זה בכיסאות פלסטיק, מטריות. זה די מרגש לראות".

פרננדו, לעומת זאת, חלקה על הסטריאוטיפ. "סרי לנקה הם אנשים טובים", אמרה, "זו רק קטטה. קטטות פורצות, צעירים רבים. זה קורה בכל תרבות, בכל לאום, זה לא בגלל שאלה אנשים מסרי לנקה. אנחנו לא מהסוג הזה של אנשים".

פרננדו ציינה שהסרטונים הויראליים והבאז השלילי שהגיע כתוצאה מכך האפילו על העבודה הקשה של 14 הצעירות שהתמודדו בתחרות. "זה מאוד עצוב לראות. הרסו להן", אמרה פרננדו, "הבנות היו כל כך שמחות. אתם צריכים לראות את המאמץ, את הזמן שהן השקיעו בזה - והן לא מקבלות דקה אחת ליהנות מזה".

התחרות בסטטן איילנד שנועדה לגייס כסף לבית חולים בסרי לנקה על רקע המצוקה הכלכלית במדינה, משכה אליה יותר מ-300 מוזמנים, כך נכתב ב-Morning Post. כמה מבקרים זעמו על כך שהקטטה פרצה בתזמון לא טוב, בזמן שסרי לנקה מתמודדת עם סערה כלכלית ומשבר בשרשרת האספקה, לפי העיתון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בתיעוד הקטטה המלא:

@colombogazette A brawl had taken place, reportedly after a Sri Lankan beauty pageant staged in New York. Video footage shared on social media showed a number of Sri Lankans engaged in the brawl which also resulted in damage to property. #SriLanka #FYP #MissSriLanka ♬ original sound - Colombo Gazette

צ'נדרה מוניווירה, שהשתתפה בתחרות ובמסיבה שלאחר מכן, סיפרה שהקטטה פרצה בסביבות חצות והכחישה שאחת מהמתחרות הצעירות הייתה מעורבת בה. "חשבתי שהיתה לנו תחרות מאוד נחמדה ומאוד טובה, אבל למרבה הצער - התקרית הזו קרתה", אמר מוניווירה ל-Staten Island Advance.

פרננדו הוסיפה שהשקרים על הקטטה והתחרות התפשטו ברשת ופגעו במוניטין של הצעירות שהתמודדו. "הם בונים סיפורים מהסרטונים הבודדים האלה, אבל הם לא מבינים את הנזק שהם גורמים ל-14 הבנות האלה שלא היו מעורבות בקטטה", אמרה, "אני פשוט מרגישה כל כך רע בשביל הבנות, כי אנשים צריכים לתת להן ליהנות מהרגע, ליהנות מהניצחון שלהן כי הן השקיעו כל כך הרבה זמן בזה".

משטרת ניו יורק מסרה כי כי לא קיבלה פניות או דיווחים הנוגעים לקטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully