וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית האופנה דיור תובע את כוכבת הפורנו ג'יג'י דיור על השימוש בשמה

26.11.2022 / 0:00

כוכבת הפורנו "המילפית" ג'יג'י דיור נמצאת במאבק משפטי מול ענקית האופנה "כריסטיאן דיור", לאחר שבחברת האופנה תבעו אותה על השימוש בסימן המסחרי המזיק למוניטין שלה

קולקציית הקרוז של דיור 2023/DIOR

כוכבת הפורנו ג'יג'י דיור ספגה תביעה מידי מותג האופנה היוקרתי "כריסטיאן דיור קוטור" בשל מה שהם מגדירים שימוש בסימן המסחרי של החברה. המנהלים של בית האופנה האשימו את כוכבת הפורנו בזילות המוצרים היוקרתיים שלהם.

כוכבת הפורנו "המילפית", שהתפרסמה בזכות הסרט "אמהות לוהטות", סימנה את שם הבמה שלה "ג'יג'י דיור" בספטמבר השנה. בית האופנה הצרפתי המהודר של דיור הגיש תביעה משפטית בבקשה לבטל את הסימן המסחרי שלה וטען שהיא פוגעת בעסקיו. "זה מגוחך, השם שלי לא קשור לקוטור והחלק המצחיק הוא - מה שאני עושה בדרך כלל לא כולל ללבוש בכלל", אמרה ג'יג'י ל-Page Six בתגובה לתביעה.

כוכבת הפורנו בת ה-40 הגישה בקשה בשנה שעברה לסימן המסחרי "ג'יג'י דיור", הנועד ל"מטרות בידור ודוגמנות". ב-20 בספטמבר, 2022, הוא אושר. היא משתמשת בשם באתר האישי שלה, בחשבון ה-OnlyFans שלה, בעבודת הוובקם שלה ובכל חשבונות המדיה החברתית שלה. בית האופנה ציין את נימוקיו להתנגדותו לסימן המסחרי של ג'יג'י, לרבות: "סבירות לבלבול, טשטוש והכתמה".

ג'יג'י הופיעה בשבעה סרטי פורנו, יחד עם סרטונים מקוונים רבים. היא הייתה מועמדת ל"מילף השנה" בטקס פרסי הקאם. "דאגתי לסימן מסחרי של שם הבמה שלי למטרות בידור ודוגמנות. הייתי צריכה להראות הוכחה עבור מה אני משתמשת בשם הזה, אז השתמשתי בהופעות באקזוטיקה ובאתר לאישור. הבקשה שלי נענתה", אמרה ג'יג'י, "לפני מספר שבועות, ב-18 באוקטובר, קיבלתי הודעה מ'כריסטיאן דיור קוטור' שהם מערערים על אישור הסימן המסחרי שלי וטוענים שהשם דיור ניזוק ושאני פוגעת במוניטין המוצרים שלהם".

לג'יג'י יש עד ה-17 בדצמבר להציג תגובה בכתב נגד תביעתה של "כריסטיאן דיור קוטור". אם לא תספק תגובה משכנעת, הסימן המסחרי שלה יתבטל. הדוגמנית והשחקנית הניו יורקית לשעבר, שהיא אם חד הורית עם ארבעה ילדים מתחת לגיל 12, אמרה: "בניתי מותג סביב השם הזה, הוא מייצג אותי ואת המוניטין שלי, אז זה באמת הרסני לחשוב שאולי אצטרך להתחיל מאפס ולמתג הכל מחדש. ג'יג'י, שנמצאת בתעשיית המבוגרים רק שנתיים, הוסיפה: "יש לי אלפי חולצות, שלטים ותמונות. פתחתי אתרים, כל המדיה החברתית שלי. אני אצטרך להתחיל הכל מחדש. זו תהיה מטלה ענקית עבורי אם אאבד את השם הזה. אני הרוסה וזה מגוחך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'יג'י צייצה על המקרה בטוויטר: "זה הפרצוף שאת עושה כשאת מגלה שחברה עם הכנסות של יותר מ-50 מיליארד דולר נקטה נגדך בצעדים משפטיים... אנא צייצו את זה מחדש. אני צריכה להפיץ את הבשורה... כריסטיאן דיור מערער על הפטנט והסימן המסחרי המאושרים שלי, על שמי ג'יג'י דיור". למרות הבקשה שלה - החשבון שלה בטוויטר הושעה.

והיא לא ה"דיור" היחידה

התביעה מגיעה חודשים לאחר שבית האופנה האשים מסעדה בקנזס בשימוש בשם דיור. לטענתו, מסעדת "דיור" בקנזס סיטי "השתמשה במוניטין" של המותג הנודע למטרות רווח. פוסט ששותף בפייסבוק חשף כי המסעדה הציעה תיק דיור בחינם כאשר לקוחות קנו שתי מנות ראשונות או יותר. עורכי הדין של כריסטיאן דיור תבעו את המזללה כדי לשנות את השם, השלטים והתפריטים שלה. הם קראו למקום "להשמיד" כל פריט שמופיע עליו השם "דיור". מאז המסעדה נסגרה לצמיתות.

עם זאת, "כריסטיאן דיור" הפסיד במקרה תביעה אחר על השימוש בסימן המסחרי "בייבי דיור" באינדונזיה ב-2013. הבעלים של "בייבי דיור" טענו שהשם נוצר בהשראת ביטוי מקומי. הם הוסיפו כי יש להסתכל על "בייבי דיור" כראשי תיבות. בית המשפט העליון בג'קרטה קבע כי השם לא מטעה את הציבור.

עורך הדין של כריסטיאן דיור קוטור, כמו גם ג'יג'י דיור, לא הגיבו לבקשת התגובה מסאן האמריקאי ומ-Page Six.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully