וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק איפור בזול: מבלי להתפשר על האיכות, הנה לכן שישה מוצרי איפור מומלצים

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 18:31

לרגל עליות המחירים, יצאנו לחפש עבורכן את מוצרי האיפור השווים ביותר, תוך שמירה על עיקרון של איכות מקסימלית במחיר המינימלי ביותר | הרכבנו לכן את תיק האיפור האידיאלי

מייק אפ סרום של לוריאל פריז. יח"צ חו"ל,
מייק אפ סרום של לוריאל פריז/יח"צ חו"ל

כמו שאנחנו רואים את זה, יש שתי אופציות להעביר את נובמבר- לקנות ללא הכרה או לתרגל שליטה עצמית. לרגל עליות המחירים המאיימות, החלטנו ללכת על האופציה השנייה ולהרכיב תיק איפור שווה, בלא יותר מ- 250 שקל (לפני הנחות)- בלי רגשות אשם, ובמחירים שיישארו הוגנים כל השנה. התנאים: כמה שפחות פשרות על האיכות, ואם אפשר, עדיפות למוצרים שנראים סביר ולא פלסטיקיים מדי, שלא נתבייש לשלוף מהתיק.

מייקאפ
לא נכחיש: בקבוק הטפטפת הערמומי של לוריאל הוא משהו שצריך להתרגל אליו. מוציא מעט מדי או יותר מדי חומר, ומעמיד בסכנה את החולצה הלבנה שלבשתן בבוקר. אבל התרגול משתלם, כי המייקאפ שמכיל גם סרום וחומצה היאלרונית הוא מהמוצדקים- דקיק, אוורירי, נותן כיסוי סביר בגימור טבעי ולחותי, ונוח לעבודה עם ספוגית או מברשת וגם עם האצבעות.

לוריאל פריז, true match nude מייק אפ סרום: 80 שקלים.

מייק אפ סרום true match nude. יחסי ציבור,
מייק אפ סרום מבית לוריאל פריז/יחסי ציבור

שפתון וסומק
המוצר הבא הוא אמנם היקר ביותר ברשימה, אבל נכנס אליה בזכות היותו רב תכליתי וממלא שתי פונקציות: גם שפתון באלמי נעים במיוחד ולא דביק, וגם סומק חמוד שנוח לתפעל בלי אביזרים ומברשות, רק עם האצבע. הוא שקפקף מספיק בשביל לא להיות מוגזם גם במריחה לא מוקפדת, והנסיינית מעדכנת שהוא זייפן שעות שינה מצטיין: גם אם התעוררת אפורה, בכמה מריחות קלות תוכלי לארגן לחיים ערניות ושפתיים שיש להן חיים.

Nudestix, באלם לשפתיים וללחיים: 89 שקלים. להשיג בסופרפארם.

Nudestix. יח"צ,
Nudestix/יח"צ

עיפרון וג'ל גבות
בקצה אחד מברשת סבירה, בקצה השני עיפרון בגוון חום, במרקם מוצלח ובמבנה אלכסוני שמאפשר שרטוט דק או מילוי מעובה יותר לבחירתכן- ובעמידות לא רעה. יחד עם הג'ל לגבות של אותו מותג- ששומר על מה שצריך במקום בלי שאריות או פירורים, ומספיק קטן בשביל להסתובב איתו לטאצ'אפים- סגרתן את הפינה של הגבות במחיר קטנטן.

ESSENCE, עיפרון גבות: 14 שקלים, ג'ל לגבות: 9 שקלים.

עיפרון וג'ל גבות. יח"צ,
ג'ל גבות/יח"צ

מסקרה
go big go bold של -Catrice מסמנת וי על כל מה שאנחנו מחפשות במסקרה: מברשת נוחה לתמרון גם בזוויות, הפורמולה מפרידה ומאריכה את הריסים בלי להכביד, ולא מציקה בעיניים. היא עמדה יפה באימון מיוזע ובלחות סתווית לא פראיירית של סוף אוקטובר, אבל היתרון הוא גם חיסרון: ניקוי יסודי שלה גבה לפחות שישה פדים ספוגים במסיר איפור עקשן ולא מעט שפשופים.

Catrice, go big go bold mascara מחיר: 20 שקלים.

מסקרה של Catrice. יחצ,
מסקרה של Catrice/יחצ

צללית, סומק, היילייטר וקונטור
עוד מוצר רב שימושי ונוח לאיפור על הדרך. מצד אחד סומק ניוד-ורדרד שיתאים ללחיים להצללות קלות וגם לעיניים, ומהצד השני היילייטר שיעבוד כצללית, על קשת השפתיים או כל אזור אחר שבא לכן בטוב.

MILUCCA, STICK AROUND. יח"צ,
MILUCCA, STICK AROUND/יח"צ

המרקם של שניהם קרמי, לח ורך וקל למיזוג עם האצבעות, והעמידות טובה פלוס.

MILUCCA, STICK AROUND. מחיר: 35 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully