וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבות עושות קאמבק לטרנד מגפי הירך

11.11.2022 / 15:40

המגפיים הגבוהים עשו קאמבק בשנים האחרונות, אבל נראה שהמגמה בסתיו הקרוב מותחת את גבולות הנוחות או ההיגיון. אז מה קלואי קרדשיאן מעדיפה?

מובילת טרנדים: קים קיי במגפיי ירך אופנתיות. אינסטגרם, צילום מסך
מובילת טרנדים: קים קיי במגפיי ירך אופנתיות/צילום מסך, אינסטגרם

העובדה שקים קרדשיאן הצטלמה בתקופה האחרונה במספר טוטאל לוקים הכוללים מגפיי ירך אינה כשלעצמה מצביעה על שום דבר שאינו שגרתי. מדובר בז'אנר הנעלה שעבורה הוא סוג של עוגן מלתחה אליו היא חוזרת שוב ושוב, בדיוק כמו בגדי גוף או אוברולים צמודים. את שני הסגנונות המובהקים, אגב, היא לרוב מצוותת יחד. אבל העונה מסתמן שאותם מגפיים המסתיימים ממש גבוה מעל הברך בואכה המפשעה חצו את גבולות קלבסס לטובת עניין ציבורי רחב יותר.

במרחב האינסטגרמי ובעמודי סטריט סטייל פופולריים התופעה מתועדת בשבועות האחרונים לא מעט, כמו גם על מסלולי התצוגות, שם כל מגמה מקבלת ליטוש מוקפד שהופך אותה לנחשקת.

הקטע בסגנון המגפיים הדרמטי הזה הוא ההגזמה. אם בעבר הרפרנס הברור לגרבי ירך וביריות היה סליזי מספיק וראינו שאיפה לעדן את התרגום באמצעות בחירה בעקבים שטוחים או בטקסטורות רגועות יחסית, העונה מסתמנת נטייה ברורה לקיצון. בין אם זה מתבטא בעקבי סטילטו בשילוב גובה הפוגש את הישבן, כמו במקרה של קלואי קרדשיאן או בדגם של אלכסנדר וונג, ובין אם מדובר בגימור גלוסי סופר בוהק כפי שמציגה הזמרת דואה ליפה - ניתן להבחין בשאיפה לצאת מאזור הנוחות.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

מי שמציגה את הגרסה השפויה, יחסית, היא אמילי ראטייקובסקי שבחרה בדגם שחור של הלייבל הניו יורקי הנחשב Khaite. במקרה הזה אפשר לתאר את השפיות על דרך השלילה - ללא שפיץ, ללא עקב סטילטו וללא ברק. אין ספק שברמה הפרקטית רטאייקובסקי, אחת שלרוב חובבת פרובוקציות, הצליחה להפתיע אותנו.

דגם מושלם אחר מציגה רוזי הנטינגטון וויטלי שהצטלמה בטוטאל לוק מבית האופנה החביב עליה, בוטגה ונטה, בו היא מדגימה את הוורסיה הקלועה בגוון חמאה.

אבל מה שנראה טוב על המסלולים ומצטלם נכון באינסטגרם לא תמיד נראה שיק במציאות. בנוסף, יש לזכור שהמגפיים הגבוהים תופסים כמעט חצי מההופעה - דבר שהופך את העניין למאתגר עוד יותר. ההמלצה שלנו, כמו בכל דבר בחיים , היא להפעיל שיקול דעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully