וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהכל מתייקר הכסף חוזר

15.11.2022 / 15:41

הגוונים המטאליים שוב בועטים בחוצות הפיד ובראשם מככב טון מתכתי כסוף שמסתמן כפייבוריט העונתי של המגמה המסנוורת

קיארה פראני בלוק כסוף של לואי ויטון. אינסטגרם, צילום מסך
קיארה פראני בלוק כסוף של לואי ויטון/צילום מסך, אינסטגרם

אמנם הצבעים המטאליים הפכו בשנים האחרונות למשתתפים קבועים בזירה האופנתית, זו המתרחשת מחוץ למסלולים או לשטיחים האדומים, אבל גם להם יש גלי רלוונטיות שבאים והולכים כמיטב מסורת הטרנדים. ואם פעם המראה הפוטוריסטי בהשראת איש חלל היה מתקבל כתופעת קיצון קשה לעיכול, כמו איזה שיגעון לא ברור בעל רצון לזעזע או כדמיון פרוע של איך נראה בעתיד, בעידן של היום מדובר במגמה שכמעט כל אחת יכולה לקחת אותה בחשבון.

קים בדולצה מכף רגל ועד ראש

מלבד קים קרדשיאן שמציגה חיבה למרקמים מטאליים בעלי גימור סינטטי בכל ימות השנה, ניתן בשבועות האחרונים לסמן אוטוריטות פאשן נוספות המצביעות על ההתחזקות הכסופה כעניין ששווה להתעכב עליו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לילה מוס בחגיגות 130 שנים לווג. JP Yim/Getty Images, GettyImages
לילה מוס בחגיגות 130 שנים לווג/GettyImages, JP Yim/Getty Images

סטריט סטייל

התייחסות משמעותית לרלוונטיות של הטרנד ראינו בחגיגות ה- 130 למגזין ווג בשבוע האופנה האחרון שנערך במנהטן. המגזין האייקוני ציין את המאורע בתצוגת אופנה בה צעדו אושיות כמו קרלי קלוס, לילה מוס, סרינה ווילאמס או האחיות לבית חדיד, כולן לבושות ביצירות קוטור גלוסיות בוהקות. המוטיב החוזר בעיצובים שהוכנו במיוחד מטעם בתי האופנה הנחשבים, ביניהם בלנסיאגה, ורסאצ'ה, פנדי וגוצ'י, היה אותו גוון כסוף מטאלי בגימור מתכתי ולא טבעי. מחוץ למסלול של ווג אפשר למצוא נציגות משכנעות המציגות גרסאות יומיומיות יותר ללוק העתידני.

בלה מציגה תעלת איוורור מעולמות המיזוג

הבלוגרית האיטלקיה קיארה פראני תיעדה את עצמה בפיד לפני כיומיים כשהיא לובשת גולף כסוף של דיזל בשילוב ג'ינס משופשף - לוק קליל שעושה לנו חשק לאמץ במיידי. בהזדמנות אחרת אותה פראני מיגנטה את הפלאשים ברחבת הלובר כשהיא לובשת טופ שיריוני במראה עור מבית לואי ויטון.

קיארה בדיזל

גם בקמפיין החורף של בית האופנה הצרפתי מקדמים את המראה החללי, עם הפרזנטורית ההוליוודית ג'ניפר קונלי שמציגה סט סמי מחויט של וסט ומכנסי ברמודה המתכתבים עם המגמה באופן מובהק.

ג׳ניפר קונלי ללואי ויטון

לגבי אורך חיי המדף של התופעה אנחנו לא יכולות להתחייב, אבל מה שכן, קחו בחשבון שיש פה סיפור שבא והולך בתדירות המצדיקה כרטיס כניסה למלתחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully