וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחמם הרשמי של העונה: הפריט שאתן חייבות בארון

20.11.2022 / 10:13

ערבוב של כמה רפרנסים שונים לטובת פריט אחד, שהוא מצד אחד סופר שיקי ומצד שני סופר פרקטי ומחמם - מבטיח פוטנציאל לפריט חרישה לא מבוטל לחורף הקרוב! הכירו וראו הוזהרתן כי אתן עומדות להתאהב:

לא יורדת מהכותרות: נועה קירל במעיל שרלינג. אינסטגרם, צילום מסך
לא יורדת מהכותרות: נועה קירל במעיל שרלינג/צילום מסך, אינסטגרם

בשבוע שעבר נועה קירל לא ירדה מהכותרות. זה התחיל באאוטפיט השנוי במחלוקת שהציג את דמותו של קניה ווסט בשילוב שרשרות מגן דוד אותו לבשה לשטיח האדום בטקס פרסי ה- MTV. בהמשך, כשהיא כבר חזרה לאדמת הקודש, הזמרת הלוהטת התארחה בחגיגת יום ההולדת של השחקן האיטלקי סימון סוסינה לצד כוכבי ביצה מקומיים נוספים, שם מגנטה את הפלאשים כשעלתה בספונטניות לשיר את הלהיט "פנתרה" שהתנגן ברקע.

צילומי הפפראצי מאותה הופעה מאולתרת חשפו את קירל מציגה לראווה, שוב, את שרירי הבטן המרשימים בהם היא אוחזת כשלגופה ג'ינס בגזרה גבוהה וטופ קטנטן, שניהם בשחור. אבל הפיס שאנחנו רוצות להתעכב עליו הוא מעיל השרלינג של זארה שלבשה באותו הערב, כי מדובר בטרנד רותח שכבש בשבועות האחרונים כל חלקת נחשבת בפיד והוגדר על יד מגזין ווג כמעיל ה- It של העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

זה שבחרה הנציגה שלנו לתחרות האירוויזיון הקרובה מציג שילוב של עור שחור בטקסטורה גלוסית לצד צווארון וגימורי שרלינג לבנים. צללית קרופית שמתאימה לממדי הפטיט של נועה חותמת את עיצובו ושולחת אותנו היישר לקנדל ג'אנר שהלכה גם היא על גרסת קרופ. המעיל של נציגת הקרדשיאנס הוא מבית היוצר של הלייבל השוודיAcne Studios מדגם העשוי זמש ושרלינג בגווני בז' בהירים.

מדובר במעיל הממזג בין שני סגנונות מוכרים ואהובים: ז'קט אופנוענים בעל סקס אפיל רוקנרולי שהתלבש על מעיל שמיכתי במרקם שרלינג מדובלל, שאין מנחם ממנו. השילובים בין השכבה החיצונית והפנימית של המעיל מעניקים מגוון אופציות, קונטרסטיות לרוב: בין גווני חום או שחור בטקסטורות של זמש או עור (לעיתים סינטטיות), עם פרווה בהירה.

עוד פרמטר שיכול לשדרג את המעיל אפשר למצוא אצל מיטב האיט גירלז באינסטה שמגלות חיבה עזה לוורסיות האוברסייזיות שלו. ואז הוא כבר זולג לעבר סגנון שלישי - מעיל טייסים.

לנועזות שבינינו: ג'קט עור עם צווארון פרווה של דיזל. יח"צ,
לנועזות שבינינו: ג'קט עור עם צווארון פרווה של דיזל/יח"צ

הערבוב של כל הרפרנסים השונים לטובת פריט אחד שהוא גם סופר שיקי וגם בעל דרגת חימום טובה מבטיח פוטנציאל חרישה לא מבוטל לחורף הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully