וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישפה אותנו: אריאנה גרנדה בלוק וינטג' לוהט

21.11.2022 / 14:22

הזמרת שרק לאחרונה נבחרה לגלם תפקיד מרכזי בסרט "Wicked", שינתה את הלוק לבלונדינית וכעת יוצאת בפרסומת חדשה ולוהטת לשני מוצרים שהיא משיקה. תחת מילות המפתח - פינק אול אובר: אריאנה גרנדה עושה את זה מצוין ולא כדאי לכם לפספס!

God is a woman! אריאנה גרנדה. אינסטגרם, צילום מסך
God is a woman! אריאנה גרנדה/צילום מסך, אינסטגרם

אריאנה גרנדה, הזמרת והאישיות המשפיעה בת ה-29 - שרק לאחרונה נבחרה לגלם את המכשפה הטובה "גלינדה" בסרט "Wicked" ומתוקף התפקיד צבעה את שיערה לבלונד, כעת משוויצה בגוון החדש בפרסומת לבושם שמשיקה.

פינק אול אובר: אריאנה גרנדה עושה את זה מצוין. אינסטגרם, צילום מסך
פינק אול אובר: אריאנה גרנדה עושה את זה מצוין/צילום מסך, אינסטגרם

"מציגה את צמד הניחוחות הראשון שלנו אי פעם: "Mod Vanilla ו-Mod Blush", כתבה בפוסט באינסטגרם שהעלתה אמש, וציינה שהריחות יהיו זמינים ב- Ulta Beauty החל מה-1 לדצמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כדי לקדם את המוצרים החדשים, שיתפה הזמרת סרטון טיזר קצר ותמונות חדשות שמציגות אותה במראה וינטג'י מהמם. בקליפ שהעלתה לובשת גרנדה וורוד מכף רגל עד ראש, כששערה אסוף בשתי קוקיות. בנדנה ורודה (כמובן) עוטפת את שיערה וממנה מבצבץ פוני בובה צהבהב. את מראה הוינטאג' השלימה הכוכבת עם איפור בהשראת שנות ה-60.

בנוסף לתמונות, גרנדה גם שיתפה סרטון בו צועדת גרנדה בנעלי בובה ורודות לעבר קטנוע איטלקי. הזמרת בוחנת ומביטה על עצמה במראות, והמצלמה מתמקדת על הבזקים בעיניה, על עגיליה הארוכים ועל הכפפות הלבנות שלבשה. בצילום אחד שאינו שחור-לבן, גרנדה נראית בחולצה ורודה מהממת וחצאית תואמת כשהיא עולה על האופנוע.

לוקינג גוד: אריאנה גרנדה בפרסומת לבושם חדש. אינסטגרם, צילום מסך
לוקינג גוד: אריאנה גרנדה בפרסומת לבושם חדש/צילום מסך, אינסטגרם

הסרטון החדש והסקסי שפרסמה אמש באינסטוש, מגיע שבועיים בלבד אחרי השינוי הנועז ללוק בלונדיני שעשתה הזמרת בעבור תפקידה החדש כגלינדה - המכשפה הטובה בעיבוד הקולנועי למחזמר האיקוני " Wicked" בברודווי.

בין תגובות המעריצים הלהוטים, בלטה תגובה של שחקנית המשנה סינתיה אריבו, מו שתשחק ליד גרנדה ב- "Wicked": "אנחנו אוהבים!!!!" היא כתבה יחד עם אימוג'י לב אדום. גרנדה ואריבו כבר החלו לעשות חזרות לתפקידיהם של גלינדה ואלפאבה בעיבוד הקולנועי למחזמר הפופולרי בברודווי Wicked.

גם מעצב השיער של כל הידוענים בהוליווד - כריס אפלטון, שהיה אחראי לשינוי הבלונדיני של אריאנה בתקופת אלבומה הרביעי של הזמרת " Sweetener" ב-2018, מיהר להגיב על השינוי במראה: "הו היי חבר ותיק," הוא כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully