וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צובע פטמות: למוצר שכולכן מכירות יש בכלל שימוש אחר

23.11.2022 / 12:10

ה"בנטינט" - מוצר היופי שהפך למרכיב עיקרי בתיק איפור אצל בנות רבות, וגם בקרב לא מעט ישראליות שרוצות להוסיף צבע לשפתיים או ללחיים, נוצר במקור עבור חלק גוף הרבה יותר אינטימי! תתכוננו להיות המומות

הדוגמנית קנזינגטון טילו לבנפיט. אינסטגרם, צילום מסך
הדוגמנית קנזינגטון טילו לבנפיט/צילום מסך, אינסטגרם

לקוחות Benefit Cosmetics נדהמו לגלות שהמוצר Benetint Lip & Cheek Stain שאנחנו משערים שכולכן כמובן מכירות, תוכנן למעשה לפטמות! כן כן, אתן רואות טוב! ל פ ט מ ו ת. Benefit UK פרסמה סרטון רילס באינסטגרם שלהם ושיתפה את השימוש הלא ידוע במוצר הנמכר ביותר של החברה.

בכיתוב לסרטון שפורסם בעמוד האינסטגרם כתבו: "לפני שתתקפו אותנו, כן אנחנו בסדר! הנוסחה המקורית של בנטינט לא נועדה לשפתיים או ללחיים". בסרטון שקיבל 235,000 צפיות - מציגים דוגמן גבר שמורח את גוון מסוים על פטמה אחת, ועל הפטמה השנייה מורח צבע אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צבע לפיטמה - השימוש האמיתי של ה"benetint". טיקטוק, צילום מסך
צבע לפיטמה - השימוש האמיתי של ה"benetint"/צילום מסך, טיקטוק

אנשים רבים לא יודעים שבנטינט- המוצר הראשון שהושק אחרי הקמת החברה ב-1976 - נוצר במקור כגוון פטמות לרקדנים אקזוטיים. הסיפור התחיל מרקדן שביקש מוצר שיהפוך את הפטמות שלו לבולטות יותר. בחנות הקטנה שלהם בסן פרנסיסקו, האחיות "פורד" שהיו מי שהקימו את החברה, החליטו להרתיח עלי כותרת של ורדים וכרמין (שהוא פיגמנט של צבע אדום בוהק המשמש כצבע מאכל) כדי ליצור כתם אדום. היצירה הפכה ללהיט מיידי. את ההמשך כולנו מכירים, המוצר הידוע והאהוב- בנטינט- משמש בעיקר לשפתיים וללחיים ומגיע בחמישה גוונים שונים.

הלקוחות, נו איך לא, היו המומים לראות את הפרסום של חברת Benefit על המטרה המקורית לשמה נועד המוצר, והחברה קיבלה תגובות מעורבות. "הפרסומות הופכות מוזרות יותר מיום ליום. לאנשים אין יצירתיות כיצד לקדם את המוצרים שלהם", הגיב אדם אחד. "האם זה באמת הכרחי," שאל אחר. "מהלך יחצני גרוע. התמונה הזו תפחיד אותי". "הייתי מעריץ גדול של המותג אבל אני מניח שזה הזמן להפסיק לעקוב אחריו", כתב לקוח נסער אחר.

צבע לפיטמה - השימוש האמיתי של ה"benetint". טיקטוק, צילום מסך
צבע לפיטמה - השימוש האמיתי של ה"benetint"/צילום מסך, טיקטוק

משתמשים אחרים תמכו במותג - וחלקם אפילו ידעו על ההיסטוריה של המוצר. "אם אנשים היו יודעים את הסיבה מדוע הגוונים נוצרו מלכתחילה, אז הם לא היו כל כך נעלבים מהפוסט הזה", ציין מישהו. "אני מרגיש שכדאי להזכיר שהם לא שיווקו את המוצר עבור אנשים רגילים כדי לצבוע את הפטמות באדום. זה היה למעשה לחשפניות", הגיב אחר. "זהו מוצר נהדר לכל מי שחסר לו פיגמנטציה, יש לו צלקות או רוצה להדגיש את הפטמות שלו", כתב אחד הלקוחות.

בסטסלר שנועד בכלל למטרה אחרת

תכלס, עם מוצר כל כך מוצלח, בסט סלר שאין בחורה שלא מכירה ואפילו ניסתה- בעינינו- מה זה משנה לשם מה הוא נועד? כל עוד הוא משמש אותנו בצורה די טובה למה שאנחנו צריכים וצריכות. ובינינו- אם יש לו כמה שימושים- מה טוב!

  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully