וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג יס יס: טרנד הג'ינס עם ג'ינס עושה קאמבק ובגדול

25.11.2022 / 11:59

כהמשך ישיר לתופעת חצאיות הג'ינס הארוכות שנמצאות בעיצומו של קאמבק לא ברור, לוק הדנים על דנים מחזק נוכחות משל עצמו. טוטאל לוק המתבסס על הבד הכי פופלרי אבר חוזר לאופנה ובגדול!

קמיל שרייר. אינסטגרם, צילום מסך
קמיל שרייר/צילום מסך, אינסטגרם

כהמשך ישיר לתופעת חצאיות הג'ינס הארוכות שנמצאות בעיצומו של קאמבק לא ברור, לוק הדנים על דנים מחזק נוכחות משל עצמו. טרנד הג'ינס עם ג'ינס, ולאו דווקא בגוון תואם, משתייך לנוסחה האופנתית שכמעט תמיד עובדת: להפוך את הביג נו נו של אתמול לביג יס יס של היום.

אולי זה אפקט ההלם שמצליח ללחוץ על החיישנים הנכונים ואולי כולנו קורבנות אופנה ברמה כזו או אחרת, אבל שמירה על ראש פתוח היא ללא ספק כלי יעיל לחיים המסייע להתפתחות אישית במגוון תחומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

השילוב של פריטי דנים שונים לכדי טוטאל לוק ג'ינסי מכף רגל ועד ראש מודגם לאחרונה ברשת על ידי קהילת האיטגירלס שמעניקה שלל השראות ראויות למגמה. בולט הצימוד הקלאסי של מכנסי ג'ינס לצד חולצת דנים מכופתרת או ז'קט, ובשל העובדה שהרעיון המועדף הוא להימנע מסט תואם, משחק הסטייל מתמקד בניואנסים שמעניקים את הטון להופעה כולה - רכיסת כפתורים חלקית, טופים באורכי קרופ, שרוולים אקסטה ארוכים, כיסי דגמ"ח, חצאית קצרצרה עם בלייזר אוברסייזי או ג'קט מעל חולצה בטונים כחולים שונים זה מזה. העיקר הוא לקבל אנסבל כחולים המתבסס על הבד הכי פופלרי אבר.

אחרי אושיות כמו אמילי רטאייקובסקי ואלזה הוסק, האחרונה שהצטרפה לחגיגה היא מישל אובמה, הגברת הראשונה לשעבר ולנצח האישה שניסחה את המשוואה של שימוש באופנה לטובת קידום האג'נדות שחשובות לה.

במסגרת מסע הקידום לספרה החדש The light we carry אובמה ישבה לפני כשבוע לשיחה עם אלן דג'נרס בלוק דנים קז'ואלי מבית המותג הדני גאני. אובמה סיגננה בין ז'קט ג'ינס בצללית מדגישת מותן לבין מכנסי דגמ"ח רחבים והגיעה לראיון בשיער בעל מראה מתולתל טבעי השזור צמות בהתאם למסר שרצתה להעביר. לטענתה, האמריקאים "לא היו מוכנים" לשיער הטבעי שלה במהלך כהונתו של ברק אובמה בבית הלבן, למרות שהיה קל יותר לעצב את שיערה בצמות. מחשש שהשיער שלה ישמש כהסחת דעת ופוליטיזציה, מישל החליטה להחליק את שיערה כדי שהממשל יוכל להתמקד בסדר היום שלו במקום להצטרך לענות על שאלות גזעניות לגבי שיערה. "תנו לי לשמור על שיער חלק", נזכרה אובמה שחשבה אז, "בואו נעביר את שירותי הבריאות".

מסתבר שתסרוקות טבעיות הנחשבות כפחות מקצועיות מהוות מכשול העומד בפני נשים שחורות במקומות עבודה רבים בארצות הברית. בית הנבחרים האמריקני העביר במרץ את חוק הכתר האוסר על אפליה על רקע תסרוקות אך נכשל במעמד הסנאט. כמה מדינות ועיריות ניסחו גרסאות מקומיות של החוק, כולל מיאמי ביץ', שהעבירה בחודש שעבר איסור על אפליה בשיער.

תכלס, מה יותר הולם שיער במראה טבעי מאשר אאוטפיט המורכב כולו מבד הפועלים הגולמי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully