וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין המטריד של בית האופנה היוקרתי שמסרב לרדת מהכותרות

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 16:45

אחרי שניתק קשר עם קניה ווסט, בית האופנה היוקרתי "בלנסיאגה" ממשיך להסתבך שעולה עם קמפיין הזוי במיוחד בו מוצגים מראות המרמזים לפורנוגרפיית ילדים ודובוני BDSM. הקמפיין מסרב לרדת מהכותרות ואפילו מקבל את תגובתו של הראפר ממנו נפרדה החברה

קמפיין הבובות המטריד של בלנסיאגה. מסך, צילום מסך
קמפיין הבובות המטריד של בלנסיאגה/צילום מסך, מסך

בשבוע שעבר, פרסם בית האופנה "בלנסיאגה" קמפיין לכבוד החגים, כזה שהתמקד באקססוריז ופריטים לבית הנרכשים בתור מתנות. אלא שהקמפיין שתחילה נראה כתמים, מהר מאוד עורר סערה גדולה ברשת.

בתמונות הקמפיין מוצגות ילדות אשר מחבקות תיקים של המותג, שהם מעין דובונים, אבל לא כאלו שבד"כ תראו ילדים מחבקים בצורה זו או אחרת, אלא מדובר בדובונים שלגופם מוצמדים כל מיני אביזרים מעולמות הסאדו-מאזו.

מטריד מאוד: הקמפיין של בלנסיאגה

במהירות רבה, ואיך לא, הקמפיין עורר סערה רצינית שהובילה לגלים וציוצים רבים. החברה מיהרה לפרסם התנצלות בחשבון האינסטגרם שלה והודיעה כי הקמפיין הוסר. "אנו מתנצלים בכנות על כל עבירה שקמפיין החגים שלנו גרם", נאמר בהצהרה. "תיקי הדובי שלנו לא היו אמורים להיות מוצגים עם ילדים בקמפיין הזה, אנחנו מגנים בחריפות את ההתעללות בילדים בכל צורה שהיא ועמודים למען בטיחותם ורווחתם של הילדים. הסרנו מיד את הקמפיין מכל הפלטפורמות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ההתנצלות הרשמית של בלנסיאגה. אינסטגרם, צילום מסך
ההתנצלות הרשמית של בלנסיאגה/צילום מסך, אינסטגרם

בשישי האחרון, בלנסיאגה אף הגישה תביעה של 25 מיליון דולר נגד חברות ההפקה שהיו אחראיות למסע הפרסום שהציג פורנוגרפית ילדים אוחזים בדובונים לובשים ציוד BDSM, כדי "לבקש פיצוי בגין נזקים נרחבים שנגרמו לנאשמים בקשר לקמפיין פרסומי ששכר אותם בלנסיאגה".

כעת, הראפר ואיל האופנה קניה ווסט, שרק לא מזמן בלנסיאגה ניתקה עמו קשר בעקבות אמירותיו האנטישמיות, ממהר להביע את דעתו על הקמפיין הבעייתי של בית האופנה. ווסט ששוחח עם כמה אבות שדאגו להקליט אותו אמש מחוץ לכנסייה, והתייחס לשערורייה האחרונה של בלנסיאגה: ווסט אומר ששערוריית בלנסיאגה היא הוכחה לכך שהסלבריטאים של הוליווד סובלים מחסם פה ובוחרים לשמור על שתיקה.

הראפר קניה ווסט. רויטרס
הראפר קניה ווסט/רויטרס

בעודו מתייחס למסע הפרסום הבלתי הולם של בלנסיאגה, המציג ילדות קטנות מחזיקות דובוני BDSM ומשווה אותו לפוסטים האנטישמיים שלו עצמו, אמר ווסט שאנשים לעצמם, זעמו מאוד ממה שקרה לו, ובפועל זה היה יותר מהזעם שהראו בפומבי, ולדעתו הדבר ניכר גם בהיעדר סלבריטאים שגינו את בלנסיאגה.

קניה ווסט מדבר על תופעת השתיקה אצל מפורסמים

כזכור לכולנו, עוד באוקטובר, בלנסיאגה פרסמה הצהרה כדי להכריז על פרידתם מהראפר בשל התקפותיו האנטישמיות החוזרות ונשנות ומחלוקות. בהצהרה נכתב, "לבלנסיאגה אין עוד מערכת יחסים או תוכניות לפרויקטים עתידיים הקשורים לאמן הזה".

‏קים קרדשיאן שכבר תקופה ארוכה עובדת לצד המותג, מגיבה על השערורייה: "הייתי שקטה בימים האחרונים, בגלל שרציתי הזדמנות לדבר עם צוות המותג כדי להבין איך דבר כזה קרה. כאם לארבעה ילדים, הזדעזעתי מהתמונות המטרידות. אני מעריכה שהם חזרו בהם והורידו את הקמפיין מהאוויר." לגבי המשך שיתוף פעולה עם בלנסיאגה כתבה כי היא "מעריכה מחדש" את מערכת היחסים שלה עם המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully