וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפיים היא כבר לא מילה גסה: קולקציות משקפי הילדים ששבו אותנו

29.11.2022 / 12:36

אולי זו הסדרה הארי פוטר שחוללה מהפכה בתחום משקפי הראייה לילדים, או אולי העובדה שגם אנחנו, המבוגרים הפכנו את המשקפיים לאקססורי אופנה נחשק. מפריט שגרם לבעליו לא מעט מבוכה ובושה, הפכו משקפי הראייה בקרב ילדים לפריט המעיד על קוליות ומודעות אופנתיות גבוהה

משקפי רייבאן לילדים. יח"צ חו"ל,
משקפי רייבאן לילדים/יח"צ חו"ל

עד לפני קצת יותר מעשור ילדים שמרכיבים משקפיים היו מחזה לא שיגרתי, שאף היו בזים להם ולועגים לא מעט. היום תתקשו למצוא כיתה בבית הספר שאין בה מספר ילדים שמרכיבים משקפיים, והם נתקלים, אם בכלל, במעט מאוד קשיים חברתיים מאשר בעבר. גם בפרסומת של אופנת ילדים ניתן לראות משקפיים מה שמגביר את המודעות והלגיטימיות לנושא וגורם לילדים להרגיש בנוח עם עצמם.

תינוק עם משקפיים. Shutterstock, ShutterStock
תינוק עם משקפיים/ShutterStock, Shutterstock

אלינור בן צבי סמנכ"לית שיווק לוקסאוטיקה סיפרה לנו: "אם בעבר היצע המשקפיים לילדים היה מצומצם למדי והתבסס בעיקר על מסגרות מתכתיות עגולות ועם עדשות עבות ולא אסתטיות. היום הנטייה היא לבחור במסגרות מפלסטיק, עם חומרים גמישים ללא ברגים וללא צירים בזכות אלמנט סיליקוני שמחבר בין החלק הקדמי של המסגרת למוטות. מסגרות שהן הרבה יותר קלות והרבה יותר עמידות, היות ואין אפשרות שהמסגרת תישבר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קולקציית משקפי הילדים של ווג. יח"צ חו"ל,
קולקציית משקפי הילדים של ווג/יח"צ חו"ל

בעשור האחרון נכנסו בהדרגה לשוק האופטיקה עדשות בעלות מראה דק ואסתטי שבנוסף הן קלות יותר ומקטינות את אפקט הגדלת העין, גם כשמדובר במספרי פלוס גבוהים. בעקבות העלייה במודעות והרצון של הצרכנים להשקיע במשקפיים איכותיים, הופכות משקפי הראייה לילדים לא רק לפריט אופנתי אלא למוצר יותר עמיד, קל, שמח, צבעוני, עשוי מחומרים גמישים ובעל מנעד רחב שמדבר בשפת הילדים ומשקף במידה רבה את עולמם.

מוסיפה אלינור, "האופנתיות במשקפיים באה בנוסף לידי ביטוי בקרב הגיל הרך במסגרות המבוססות על סדרות טלוויזיה וסרטים פופולאריים כמו בוב הבנאי, בראץ, דורה, הלו קיטי, ניקי, ספיידרמן, סופרמן, דמויות דיסני והארי פוטר כמובן. מרכיב בלתי נפרד בהפיכת המשקפיים לטרנדים, שלא לומר היפסטרים".

משקפי רייבאן לילדים. יח"צ חו"ל,
משקפי רייבאן לילדים/יח"צ חו"ל

מותג המשקפיים הבינלאומי ריי-באן משיק קולקציית משקפיים לילדים בה ניתן למצוא משקפיים אופטיים, לצד קולקציית משקפי השמש. הקולקציה אופנתית וטרנדית ועשויה ממגוון מסגרות קלות; מניילון וגומי לבטיחות ונוחות.
מבחינת העיצוב סגנון ה"מיני מי" שולט בקולקציה המשקפיים: הם בסגנון המשקפיים של הבוגרים עם כל הטרנדים המובילים, מסגרות פלסטיק או מתכות בצבעוניות רחבה וניתן לראות את הדגמים הקלאסיים כמו דגם הטייסים האייקוני גם בקולקציית הילדים של ריי-באן.

משקפי השמש של רייבאן לילדים. יח"צ חו"ל,
משקפי השמש של רייבאן לילדים/יח"צ חו"ל

Versace Eyewear מציגה את קולקציית Versace Children: הקולקציה הראשונה של מותג העל, הפונה לעולם משקפי הילדים. הקולקציה תוססת, אנרגטית ומתוקה במיוחד והיא כוללת עיצובים קלאסיים ונוחים ומקבלים את החוויה המשלימה בעזרת צבעים מרהיבים המתאימים גם לבנים וגם לבנות, ויוצרים משחק כיפי ומהנה של טרנד המיני-מי.

משקפי ורסאצ'ה לילדים. יח"צ חו"ל,
משקפי ורסאצ'ה לילדים/יח"צ חו"ל

מותג משקפי השמש והאופטיקה הטרנדי ווג: שנוסד ב-1973 מציג גם השנה- קולקציה ייחודית לילדים. הקולקציה כוללת משקפי שמש וראייה ומתכתבת עם ערכי המותג וטרנדים המתחלפים. מעצבי המותג מאמינים במגוון רחב של צבעים, מסגרות והפרטים הקטנים שהופכים כל מסגרת משקפיים לאקססורי אופנתי לוהט - גם לילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully