וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לפתור את המחלוקת: איזה צבע חזייה מומלץ ללבוש מתחת לחולצה לבנה?

14.12.2022 / 23:35

משפיענית האופנה לידיה רוז טוענת שחזייה בצבע די מפתיע עדיפה על חזייה לבנה אם לא רוצים שיראו אותה מתחת לחולצה לבנה. האם זה באמת עובד?

הסיבה בגללה צריך ללבוש חזייה אדומה מתחת לחולצה לבנה/fashioninflux

איזו חזייה מומלץ ללבוש מתחת לחולצה לבנה כך שהיא לא תראה דרכה? תודו שלא ממש ידעתן שאתן חייבות את התשובה לשאלה הזו. ובכן באנו לעזרתכן - משפיענית האופנה לידיה רוז טוענת שהפתרון הוא... חזייה בצבע אדום. כן, דווקא אדום. היא גם מציגה בסרטון כיצד ניתן לראות בבירור את החזייה הלבנה שלה מתחת לחולצה לבנה - אך לא את החזייה האדומה כשהיא לובשת בדיוק את אותה החולצה.

אז נכון, לבן ולבן נשמע כמו שילוב מנצח - אבל אם נאמין לניסוי שערכה המשפיענית, כנראה שאדום הוא דווקא התשובה הנכונה. המשפיענית שמפרסמת סרטונים תחת שם המשתמש @fashioninflux טוענת שיש ללבוש חזיות אדומות מתחת לחולצות טריקו לבנות והצופים שלה נותרו המומים מהתוצאה. "האדום מתאים לגוון העור שלך. זו הסיבה שהיא מתאימה יותר מחזייה לבנה", ניסתה אחת להסביר ואחרת הוסיפה: "זה כל כך נכון. אני לובשת חזייה אדומה עכשיו מתחת לחולצה הלבנה שלי ולא רואים כלום"

שימו לב להבדלים:

צופה אחרת הציעה פתרון נוסף: "אני לובשת חזייה בצבע גוף. היא הכי מתאימה להיות מתחת לחולצה לבנה". צופה נוספת הציעה את דעתה המקצועית "אני עובדת בחברת הלבשה תחתונה ואם את לא רוצה שהחזייה שלך תראה מתחת לבגדים לבנים - חזייה בצבע בז' עדיפה על לבן. אישית, לא אכפת לי אם החזייה שלי תראה - אבל הרבה נשים לא אוהבות את זה".

אחרת טענה שזה לא תמיד עובד: "כמי שלבשה חזייה אדומה בקולג', היא כן נראית דרך חולצות לבנות", היא כתבה בצירוף אימוג'י בוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully