וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת טרנד: החורף מגיע ומחזיר למפה את מעילי המקסי

9.12.2022 / 10:14

לא רק מחמם אלא מעניק להופעה כולה שיק ממש ברגע: עונת המעילים הרציניים נמצאת מעבר לפינה והחורף הזה מחזיר למפה את מעילי המקסי!

אמילי סינדלב. Edward Berthelot/Getty Images, GettyImages
אמילי סינדלב/GettyImages, Edward Berthelot/Getty Images

עונת המעילים הרציניים נמצאת מעבר לפינה והחורף הזה מחזיר למפה את מעילי המקסי. את הבהלה למעילים אקסטרה ארוכים ניתן לאתר בקלות בפיד של מיטב הפאשניסטות שמעבירות את זמנן תחת לוז טמפרטורות חורפי כבר למעלה מחודש.

טיפאני שו במגדה בוטרים

אחד הבולטים בז'אנר הוא טרנץ' עור אדום בגימור גלוסי של המעצבת הפולניה חביבת הסלבס מגדה בוטרים שנלבש על ידי המשפיענית הדנית אמילי סינדלב, אלסה הוסק, טיפאני שו והשחקנית אניה טיילור ג'וי (גמביט המלכה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אלזה הוסק במגדה בוטרים

הסטייטמנט של מעיל בגוון עז המשתלט כל הלוק מודגם על ידי איט גרלז נוספות כמו אנה ויטלו שאימצה מעיל קווילט מונוגרמי כתום של ויקטוריה בקהאם או ויקי ראדר וקרלה ג'ינולה שהלכו על גוונים ורודים חזקים שאי אפשר להתעלם מהם.

אנה רוזה ויטלו לובשת ויקטוריה בקהאם

גרסאות רגועות יותר של המגמה הרותחת לא חסרות והן מגיעות באריזה בהירה ומרוככת יותר לצד צלליות שמזכירות חלוק נינוח באורך הנושק לקרסול.

היתרון גדול של המעילים הארוכים הוא הכיסוי הטוטלי שלא רק מחמם אלא מעניק להופעה כולה שיק ממש ברגע. מה שקורה מתחת - פחות משנה.

כמו בסיפורים אחרים, מעילי המקסי נחתו לזירה הנשית בתחילת שנות השבעים של המאה הקודמת היישר מהמלתחה הגברית המוסדית. זה קרה כתשובה הולמת להמצאת חצאית המיני הקצרה שנתבעה כחצי עשור קודם לכן והיוותה סמל לתופעה שמכונה היום "קורבן אופנה". הפופולריות העצומה של המיני גרמה לאלו שלבשו אותה לרעוד מקור בחורף בכדי לא לוותר על הצללית המודרנית של החצאית.

אניה טיילור ג׳וי במגדה בוטרים

מעילי המקסי האלגנטיים קיבלו השראה ממדי הצבא הקוזקי בסרט דר ז'יוואגו ואומצו בחום על ידי קהילת הנשים שפתרה את סוגיית חימום הברכיים אך הסתכנה בבעיית בטיחות חדשה: מדרגות נעות, שלוליות ומעידות במרחב הציבורי. הבהלה מהטרנד החדש גלשה ללעג תקשורתי כדוגמת אגדה אורבנית על נהג אוטובוס אמריקאי שסיפר בגאווה לניו יורק דיילי ניוז כיצד הוא שומר על האוטובוס שלו נקי: "אני מחכה שקבוצת מעילי מקסי תעלה ואז אני גורם לכולן לזוז אחורה". בשנות ה- 80, המעיל הרלוונטיות של המעילים הארוכים שבה לתמונת המיינסטרים כחלק מעידן ההלבשה הכוחנית.

הרעיון שמעילי המקסי מסמלים איום כלשהו על מעמדו של הגבר ההטרוסקסואלי נשכח כבר מזמן. מה שנשאר הוא פריט מוצדק, שימושי ומחמם שתמיד יציל אותנו ביום חורפי בו אין לנו מה ללבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully