וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן להתכרבל: בואו להכיר את הניואנס החדש בפריט הבסיסי של החורף

7.12.2022 / 16:04

הרגע הזה בשנה שבו מדף הסריגים הופך להיות המוקד המרכזי של המלתחה הגיע קצת באיחור העונה, אבל הוא כבר לגמרי פה! כל הפרטים על הטרנד שיחמם את החורף שלכן

קארין טייגל בסריג גולף של Aylin Koenig. Jeremy Moeller/Getty Images, GettyImages
קארין טייגל בסריג גולף של Aylin Koenig/GettyImages, Jeremy Moeller/Getty Images

הימים בהם התנודות בטמפרטורות מאלצות אותנו להתלבש בשיטת האופציה לקילוף מהיר - כלומר חולצה דקה וז'קט - כמעט מאחורינו, ובמקומם אנחנו מוצאות את עצמנו בצומת ההתלבטות שבין סווטשירט לסוודר. מעבר לים, בארצות בהן כבר מזמן נשלפו המעילים הרציניים מהצד האחורי של הארון, מסתמן הטוויסט העונתי שייתן לסריגים את הכבוד שקצת התעמעם בשנים האחרונות לטובת הוייב הפופי של הסווטשירטים.

מחמם ויפה

מהמם גם בשני חלקים

כפי שמודגם בשבועות האחרונים ברחבי הרשת, ההתמקדות במהלך החורף הקרוב נמצאת בשרוולים, ואם נדייק אז זה קורה בקצוות שלהם. אנחנו מדברות על אורך ועל רוחב - מושגים פופולריים מעולמות ההנדסה. המפתח הוא להגזים שם בקצה עם אקסטרה אורך בשילוב אקסטרה רוחב, ואפשר גם רק באחד מהם. ואם נחזור לשפה מתמטית, כשזה מגיע לסטייל, עקרון ההגזמה משול לנוסחה שתמיד מעניקה אמירה להופעה כולה.

המפתח הוא: להגזים שם בקצה עם אקסטרה אורך בשילוב אקסטרה רוחב

במקרה הנוכחי מדובר בהגזמה מעודנת וקלילה בגזרת הרישול, המעמיקה את התכונות המנחמות שמתויגות עם קטגוריית הסריגים לכדי עיטוף מחבק ונעים לימים בהם בא לנו להתכרבל גם מחוץ לבית.

הקומבינציות שאפשר ליישם עם סריגים הן אינסופיות ונעות בין קז'ואל נינוח, דרך קלאסיקות על זמניות ועד הייפ טרנדי עם מרקמים, דפוסים וגוונים עזים. מה שבטוח: הרכות כבר בפנים. ובשילוב שרוולי האקסטרה גם הנונשלנטיות. בין אם זה חלק מהעיצוב של הסוודר או שאולי פשוט צריך ללכת על מידה יותר - כמה שיותר מוגזם בקצות, יותר טוב.

הייפ טרנדי עם מרקמים ודפוסים עזים

קלאסי ונקי

ואם תהיתן מה קורה כשמוסיפים מעיל או ז'קט מעל, זה כבר ממש יום חג לאלו שאוהבות סטיילינג בשכבות. תנו לשרוולים הסוררים לפרוץ החוצה מעבר לחיבור בפרק כף היד לטובת שימור הטוויסט המרושל והמפנק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully