וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימים של באסה: המוצרים המושלמים שיעזרו לשיפור מצב הרוח

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 10:28

אמרו לנו שלפרגן זה הבוטוקס של הטבע, אז הפעם בחרנו רק מוצרים שאהבנו במיוחד: מסכה פלאית לשיער, מסקרה משובחת, סרום שישפצר לכן את העור וסבון עדין במיוחד. ולקינוח: מארזי כריסטמס מלאי הפתעות לשיפור מצב הרוח.

קאיה גרבר בקמפיין מסקרה לאש קלאש YSL. יח"צ חו"ל,
קאיה גרבר בקמפיין מסקרה לאש קלאש YSL/יח"צ חו"ל

נסיינית עם שיער עצוב מאד, עתיר גוונים, יבש לכל האורך ושרוף בקצוות, קיבלה את המסכה ללא שטיפה מהסדרה החדשה של K18, וראתה ניסים: "באמת שאין מוצר שלא ניסיתי. כולל טיפולים מיוחדים במספרות, סרומים, מסכות ומוצרים לשיקום, עם שטיפה או בלי, חלקם דורשים לפנות שעה ביום כדי להשתמש בהם לפי ההוראות - כלום לא עזר והשיער נשאר יבש ושביר. הקרם של K18 הכי פשוט לשימוש - חופפים עם שמפו בלבד בלי מסכה או מרכך, מייבשים במגבת, מורחים ממנו כמות לא גדולה בצורה אחידה ומשאירים אותו שם. אחרי כמה דקות אפשר לסרק את השיער, לעצב אותו כרגיל או פשוט להניח לו, כך במשך 4 ימים. התוצאות הן לא פחות ממופלאות - השיער השביר שלי כאילו עבר תיקון ובנייה מחדש. הפריזים ירדו, השיער הגמיש והאורכים הרגישו חזקים יותר. הפסקתי לפזר שערות סביבי עם כל מעבר של היד. יקר אך מעולה".

18K מסכה ללא שטיפה -  349 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג במספרות המורשות. יח"צ חו"ל,
18K מסכה ללא שטיפה - 349 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג במספרות המורשות/יח"צ חו"ל

כשזה מגיע למוצרי אנטי אייג'ינג, הנסיינית ב' היא הספקנית הגדולה בעולם. אבל אחרי 3 חודשים של שימוש רצוף מדי לילה בסמארט סרום הסגול של קליניק, פסק הדין די ברור - יש תוצאות.
לידע כללי, הסרום מכיל קוקטייל של פפטידים, רטינול חכם והחברה הטובה שלנו חומצה היאלרונית, יחד עם עוד כמה מרכיבים שנועדו לתקן ולעודד את התחדשות העור. הרטינול הוא מהסוג הלא אגרסיבי, כך שגם מי שחוותה תופעות לוואי פחות נעימות בשימוש במוצרי רטינול אחרים, יכולה לעשות פה תיקון.
וכעת לתיאום ציפיות: הקמטים העמוקים, העיקשים יותר, לא התגהצו, אפילו לא קרוב לזה; כל היתר השתפר, ובצורה משמעותית. החריצים הדקיקים הטשטשו, נקבוביות הצטמצמו, הגוון הפך אחיד יותר והמרקם כולו משוייף וגמיש יותר. לא מדובר במהפך אלא בשיפור בצעדים קטנים, אבל מבחינתנו כשכל הטוב הזה זה לא בא במזרק, זה לגמרי מספק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סרום של קליניק. 375 שקלים ל-30 מ"ל. יח"צ חו"ל,
סרום של קליניק. 375 שקלים ל-30 מ"ל/יח"צ חו"ל

המסקרה החדשה של YVES SAINT LAURENT היא ענק עדין. במארז עצום נמצאת מברשת עצומה, כאילו המסקרה הרגילה שלכן שתתה סטרואידים. כל הגודל הזה מתברר כנוח מאד לשימוש - המברשת הכפולה באורכה מצליחה בוויש אחד או שניים לעבור על כל הריסים משורש ועד קצה, עם חומר משיי ונעים שגם מפריד וגם מאריך ומעצב ריסים גמישים ואלגנטיים - בלי פירורים, גושים או לכלכוך ובשחור מדוייק. מושלמת.

YSL LASH CLASH. מחיר 160 שקלים. יח"צ חו"ל,
YSL LASH CLASH. מחיר 160 שקלים/יח"צ חו"ל

זו התקופה הזו בשנה שגם אם עמדת בתור הנכון וקיבלת עור רגיל, מאוזן ויציב נפשית, מזג האוויר היבש בשיגעון כבר יביא אתכם לאודם, גירוד ואפילו קילופים לא נעימים פה ושם. פיתוי גדול לדלג בסוף היום על ניקוי הפנים ולהסתפק במים לא חמים מדי, אבל מומלץ פחות, בטח כשצריך להיפטר מהאיפור. שאנל מציעים סבון עדין שבעדינים שמתאים לעור הרגיש ביותר, שגם מנקה וגם מאפשר לכל שכבות האפידרמיס החיוניות להישאר איפה שזקוקים להן. הסבון, במרקם מימי ובמיכל משאבה שהופך אותו בלחיצה לקצף עננים ענוג, מסיר היטב שאריות איפור ושלל קרמים, ומשאיר עור לח ורך, עם תחושת ניקיון ממכרת ואפס יובש. המחיר כמובן מהגבוהים, רק קחו בחשבון שהמוצר חסכוני בשימוש, מספיק לנצח ודי בלחיצה אחת ממנו כדי לייצר כמות לשטיפה מלאה.

Chanel, l'eau de mousse. מחיר: 220 שקלים. יח"צ חו"ל,
Chanel, l'eau de mousse. מחיר: 220 שקלים/יח"צ חו"ל

בכל מה שקשור למארזי קלנדר, אנחנו לא מאמינות בדחיית סיפוקים. שבאירופה יפתחו כל יום רק מתנה אחת עד לכריסטמס, אנחנו נעשה את זה כמו ש*אנחנו* יודעות: הכל ובבת אחת.

הקלנדר של ל'אוקסיטן, חוץ מהיותו יופי צרוף, הוא הזדמנות טובה להצטייד בטעימות שימושיות מאד מכל הסדרות השוות של המותג. בין אם את מתארגנת לטיסה או לדשדוש בכפכפים במקלחת של הקאנטרי, יש כאן כל מה שצריך, באריזה מוקטנת - מוצרים לשיער, תחליבי רחצה, סבונים, קרמים מצויינים לידיים ולגוף וגם כמה מוצרים לפנים - מסדרות הורבנה, השיאה, הדובדבן והשקדים. למכורות ל'אוקסיטן ולמי שרוצות לבדוק אם הן כאלה.

L'OCCITANE, מארז קלנדר 2022 – 299 שקלים במקום 479. להשיג באתר ובחנויות הרשת. יח"צ חו"ל,
L'OCCITANE, מארז קלנדר 2022 – 299 שקלים במקום 479. להשיג באתר ובחנויות הרשת/יח"צ חו"ל

גם הקלנדר של MAC הוא יצירה מפוארת של המון דברים טובים באריזות קטנות, בתוך קופסה אחת גדולה, אדומה וחגיגית - כמות מכובדת מאד מהשפתונים ומהגלוסים המצטיינים של המותג במרקמים ובגוונים שונים, מניוד ואפרסק דרך ורדרדים סולידיים ועד לאדום לוהט, מבחר צלליות, אייליינר, מסקרה וג'ל גבות מעולים וגם כמה מוצרי טיפוח, ביניהם תרסיס FIX+. סוגר כמעט לגמרי את פינת השפתונים והאיפור לשנה הקרובה, במחיר מפואר גם כן. המלצה שלנו - לקנות עם חברה, ולחלוק.

MAC, BURSTING WITH SURPRISES ADVENT calendar. מחיר: 1070 שקלים למוצרים בשווי 2155. להשיג באתר ובחנויות הרשת. יח"צ חו"ל,
MAC, BURSTING WITH SURPRISES ADVENT calendar. מחיר: 1070 שקלים למוצרים בשווי 2155. להשיג באתר ובחנויות הרשת/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully