וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריט הגנרי שנכנס לרשימת המאסט הב של העונה: צעיף אוברסייז

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 9:46

והפעם בפינת הפריט הגנרי שמדלג לרשימת המאסט הב של עונה: צעיפים שמיכתיים. כן, אותו סריג מלבני שעוטף את אזור הצוואר בתליית קרוס והיה פה מאז ומתמיד מקבל החורף תהילה מחודשת בזכות כמה דיוקים חשובים שמסיתים את מעמדו מ"מנומנם" ל"לוהט".

הפריט הגנרי שנכנס לרשימת המאסט הב של עונה: צעיף אוברסייז. שאטרסטוק, ShutterStock
הפריט הגנרי שנכנס לרשימת המאסט הב של עונה: צעיף אוברסייז/ShutterStock, שאטרסטוק

אפשר כמובן לגלגל עיניים ולשלוף הטענות המוצדקות על צרכנות מיותרת או על הקלות בה ניתן להעיר את קורבן האופנה הפנימי שלנו, אבל זה מוציא את כל הפאן והסטייטמנט שיש בהקפדה על מה אנחנו לובשות. בייחוד כשמדובר במשהו כה פונקציונלי ונוח, כמו טרנינג או סניקרס, יש הצדקה להתעכבות על איך לתעל אותו לכדי אמירה אופנתית.

מילות המפתח שמאפיינות את הצעיף הנכון לחורף 2022 הן אוברסייז, אקסטרה אורך, אמרות פרנזים ומרקם שעיר. בכל הנוגע לצבעים, הקומבינציה השולטת מוגשת בדוגמת משבצות מבית Acne Studios, אבל גם גוונים חלקים, נייטרליים או נועזים - מוזמנים להשתתף בחגיגה. הצעיף המבוקש של הלייבל השוודי מגיע בוורסיות שונות של שילובי צבעים והוא עשוי צמר מוהר עדין המופק משיער עיזי אנגורה הנחשב ליוקרתי בשל תכונות כמו רכות, דרגת חימום גבוהה ומשקל קל.

הפופולריות הגבוהה שלו הפכה לאחרונה לשיחת היום בקרב משתמשי הטיקטוק - ההאשטג #acnescarf זכה עד כה ליותר מ-2.5 מיליון צפיות - שתוהים האם מוצדק לרכוש צעיף במחיר של 260 אירו.

"האם יש צורך בצעיף של 200 פאונד פלוס? לא ממש", אמרה הסטייליסטית ויוצרת התוכן Oluwaseun בסקירת ה-TikTok האחרונה שלה על הצעיף, ובדקה האם הוא שווה את הכסף. עם זאת, קשה להתעלם מהבאזז שהיריעה המשובצת הזו עושה גם ברשת האינסטגרם. הפריט הפך להיות כל כך נוכח ברחובות ניו יורק, שמשתמש בטוויטר מברוקלין כתב לפני כשבועיים: "בכל פעם שאני רואה מישהו לובש את צעיף הקשת בענן של אקנה הוא עסוק בלהצטלם".

יש לציין שרשתות האופנה המהירות מציעות גרסאות שפויות מחיר ללהיט המדובר של אקנה, ביניהן זארה.

לא פחות יפה. צעיף של זארה ב-129.90 שקלים. יח"צ,
לא פחות יפה. צעיף של זארה ב-129.90 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully