וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 המעילים הכי שווים שאיתרנו בימים האחרונים והם החלום הרטוב של כולנו

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 13:44

בעוד שבישראל אנחנו עוד נהנים מימים חמים בשיאו של חודש דצמבר, באירופה ובארצות הברית החורף כבר הגיע ובגדול, ולשם כך דגמנו לכם שלשה מעילים היסטריים ששבו אותנו וגרמו לנו לרצות לטוס לחופשת סקי מושלגת - גם בשיא הקור! גללו לכל הפרטים

קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
קנדל ג'נר מדגמנת חורף/צילום מסך, אינסטגרם

1. המעיל של מיילי סיירוס

ביום שישי האחרון, מיילי סיירוס (30) הופיעה בפרק של "The Tonight Show" בכיכובו של ג'ימי פאלון והגיעה בתלבושת מפילת לסתות ומעיל ששבה אותנו. סיירוס הופיעה במראה של גוצ'י מכף רגל ועד ראש, שכיאה לכוכבת רוק, כלל מעיל טרנץ' מעור, מכנסי עור תואמים ואיך לא- זוג כפפות שחורות ומגפיים מבריקות מעור גם הן. מתחת לג'קט העור לבשה מכופתרת בצבע כחול בהיר שהוסיפה חיות למראה.

כבר לא אותה ילדה מהאנה מונטנה מיילי סיירוס

בקשרים חזקים עם המותג Gucci. סיירוס הופכת לפנים של הבושם שהשיק המותג באוגוסט השנה

2. המעיל של לילי קולינס

כוכבת אמילי בפריז, לילי קולינס (33), נתפסה בעדשות המצלמה השבוע כשהיא מטיילת עם בעלה צ'ארלי מקדואל (39) ברחובות ניו יורק. הזוג (המתוק להפליא- יש לציין!), לבשו את מעילי החורף והכובעים כשהם משלבים זרועות במהלך הטיול (אמרנו מתוקים).

בעודה מקדמת את העונה החדשה של תוכנית המצליחה שלה- "אמילי בפריז", נציין לחיוב כי היא לא מאכזבת במראה גם כשיצאה לשיטוט קצר ברחוב. קולינס לבשה מעיל טרנץ' (אנחנו מאוהבות בטרנד הזה) חום אדמדם, כובע גרב לבן וכפפות שחורות. מתחת למעיל לבשה מעין סוודר כריסטמס בצבעי שמנת עם דפוס ירוק, בורדו וזהב ונעלה זוג ניו באלנס לבנות שהפכו את הלוק לספורטיבי.

כזכור, העונה השלישית של אמילי בפריז אמורה לצאת לאקרנים ב-21 בדצמבר ואנחנו משתוקקים לצפות בה!

3. המעיל של קנדל ג'נר

ולסיום סיומת, ממש כמו בוקרת קנדל ג'נר (27) נצפתה עם המעיל אולי הכי מדליק ואחר שראינו לאחרונה! דוגמנית העל, שנמצאת בחופשת סקי באספן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה בפני 266 מיליון עוקביה, לוק חורפי מנקר עיניים שעושה חשק לגלוש בשלג (אבל רק אם נראים כמוה, כן?). בתמונות שפרסמה, כוכבת הקרדשיאנס לובשת כובע בוקרים פרוותי ומעיל פופ קרופ טופ מבית המותג leowe, שנהיה סופר טרנדי לאחרונה.

אנחנו עפות עליו: המותג leowe תופס תאוצה

הדוגמנית לבשה ג'ינס סקיני בגזרה גבוהה ובצבע כחול בשטיפה כהה ואת התמונות צילמה, כשברקע יער עבות מושלג (לוקיישן מושלם לתמונות!).

קנדל ג'נר וקלואי קרדשיאן. Kevin Mazur/Getty Image, GettyImages
Hey soul sister: קנדל ג'נר וקלואי קרדשיאן בתמונה מפעם/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Image

קלואי קרדשיאן (38) אחותה הגדולה של קנדל הגיבה על התמונות, 'קנדל ניקול!!!!! את יכולה להיות יותר מגניבה, יפה, מתוקה ומדהימה מזה?!?! אוף אני אובססיבית אלייך'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully