וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוב הצבעים המפתיע של החורף

20.12.2022 / 16:15

כבר תקופה ארוכה שני צבעים טרנדיים בולטים לא יורדים מסדר היום האופנתי - ורוד וירוק. שניהם משתייכים לנישה שהיא לרוב קייצית וקצרת מועד, אך לאחרונה נדמה שהם עקפו את הסטטוס הסביר של מספר חודשים בודדים באור הזרקורים לעבר התקבעות על עונתית שלא מראה סימני התפנות

המשפיענית אמילי סינדלב. אינסטגרם, צילום מסך
המשפיענית אמילי סינדלב/צילום מסך, אינסטגרם

הסיבות לאורך החיים המפתיע של הצמד נעוצות בתכונות האסקפיזם והאופטימיות המשויכות לגווני הוורוד לצד הוייבים של צמחייה והקיימות שמביאה פלטת הירוקים. כעת מסתמן שהשילוב המרענן והלא מובן מאליו של השניים במזג אוויר חורפי תופץ תאוצה בקרב מובילות דעה אופנתיות. פוקסיה ותפוח, פודרה ודשא, או פשוט ורוד וירוק - לא משנה באיזו מתכונת תמזגו אותם, השידוך הזה פשוט עובד.

ברשת הטיק טוק מדובר בתופעת "ורוד וירוק" שהחלה בקיץ האחרון, תופעה הגורמת למשתמשים להשתגע כשהם רואים חפצים ורודים וירוקים הממוקמים בסמוך זה לזה בסביבתם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מאמצי הטרנד, שמכונה גם cosmoandwanda# או fairlyoddparentchallenge#, מצלמים חפצים ורודים וירוקים על רקע שיר הנושא של סדרת האנימציה מתחילת המילניום The Fairly Odd Parents (קסם של הורים). עלילת הסדרה מתמקדת בהרפתקאותיו של ילד בשם טימי טרנר והסנדקי פיות שלו, קוזמו ווונדה, הממלאים את כל משאלותיו. על מנת שהסוד לא יתגלה בקרב נפשות נוספות, קוזמו תמיד משנה צורה לאובייקט ירוק ואילו וונדה משנה צורה לאובייקט ורוד. הגלישה למרחב האינסטגרמי הצליחה להדביק את הפער במהרה תוך שינוי צורה מעולם חפצי הקרטונז לעולם האופנה.

אם או בלי קשר לנוסטלגיה התרבותית של המילניאלז, חברת הצבעים Pantone, הידועה כאוטוריטה בכל הנוגע לתחזיות המבשרות על הגוונים הנכונים שיקיפו אותנו עוד לפני שזה קורה בפועל, סימנה בספטמבר האחרון את אותו השילוב בדיוק כחלק משמעותי במגמת ה"תחייה והתחדשות אינדיוידואלית" שתגדיר את האביב הקרוב.

מדי עונה, ה- Color Trend Report מעניק הצצה לאופנה שתבוא, בהתבסס על הפלטות שמעצבי האופנה מציגים, ולא פעם פנטון עובדים איתם ישירות כדי ליצור גוונים חדשים, כמו למשל במקרה של PP Pink - או ורוד ולנטינו - אותו ורוד פוקסיה אשר ראינו בחודשים האחרונים שוב ושוב.

"הצבעים לאביב 2023 מכוילים לעידן החדש שאליו אנו נכנסים. בשילוב אסקפיזם עם מציאות, בריאות ושמחה, אנו מאמצים את חקר הניגודיות הקיצונית במצב הרוח והצבע", מסרה אז לאטריס אייזמן, מנכ"לית פנטון. אייזמן הצביעה על שילובי צבעים שאולי כבר יש לחלקנו בארון לבין כאלה שאולי התחמקנו מהם, וציינה כמה רלוונטיים, ביניהם תכלת, צהוב לימוני, ירוק תפוח, אדום, כתום, ירוק עז, ורוד בהיר וורוד פוקסיה. בינתיים נראה כי צמד ירוק-ורוד תפס את המקום הראשון ברשימת השילובים.

  • עוד באותו נושא:
  • טרנדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully